کنجکاوی کودکان در مورد مسائل جنسی

یک نت ـ دخترم هشت ساله است تو مدرسه ای که درس میخونه تومدرسه با پسرا هم کلاس هستند شنیدم بچه ها کلاس ششم پنجم دختر وپسر با هم دوست هستند میخواستم راهنماییم کنید چطور به دخترم بگم که بفهمه نباید دنبال این کارها بره
کنجکاوی

یک نت ـ سلام خسته نباشید  سوالی داشتم درمورد دخترم هشت ساله است تو مدرسه ای که درس میخونه تومدرسه با پسرا هم کلاس هستند شنیدم بچه ها کلاس  ششم پنجم  دختر وپسر با هم دوست هستند میخواستم راهنماییم کنید چطور به دخترم بگم که بفهمه نباید دنبال این کارها بره  و با پسرای کلاسشون چطور برخورد کنه  ممنون از پاسخگوییتون

سوال دیگه درمورد مسایل جنسی دارم دخترم میپرسه چطور بچه بوجود من باید چه جواب بدم

بازم ممنون از پاسخگوییتون مرسی لطف میکنید

پاسخ:

با عرض سلام و تشکر ازاینکه برای تربیت فرزندتان پیگیر یک برنامه منطقی هستید کمال تشکر را داریم

بهتر است نسبت به دوست شدن دخترها و پسرها در مدرسه اطمینان حاصل کنید و از مدیر مدرسه بخواهید که این کار انجام نشود از طرفی با دخترتان نسبت به اینکه با هم جنس خودش دوست شود و باپسرها به دلیل اینکه لزومی ندارد و ممنوعیت قانونی دارد و از طرفی دو دختر بهتر زبان همدیگر را می فهمند ، آگاهی به ایشان بدهید ایشان را متوجه خطرناک بودن دوستی کنید.

نسبت به نحوه به وجود آمدن بچه به ایشان بگویید رفاقت و صمیمیت پدر و مادر باعث تغییرات هورمونی در بدن مادر شده و رشد جنین در شکم مادر شروع می شود برای بهتر فهمیدن این کار از اطلس کودکان استفاده می کنید. مثال هوا را بزنید و قتی هوا تغییر می کند ممکن است تغییرات در بدن فرد ایجاد بشود و فرد مثلا سرما بخورد پس ابراز علاقه و صمیمیت هم تغییراتی ایجاد می کند.

از ایشان بخواهید که این اطلاعات را تا همین جا پذیرش کنند و بگویید در سنین بالاتر و زمان ازدواج می تواند به اطلاعات بیشتری دست پیدا کند . ایشان را متوجه کنید که اطلاع از هر چیزی یک زمان خاص خود را دارد مثلا یک دختر 8 ساله لازم است از وسایل جراحی اطلاع داشته باشد قطعا نه ولی یک خانم دکتر باید این اطلاعات را داشته باشد . پس به جای نگرانی با مثال هایی می توانید ایشان را قانع کنید.

موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده