زمان و مکان تشییع جنازه استاد سلیم موذن زاده اربیلی

زمان و مکان تشییع جنازه استاد سلیم موذن زاده اربیلی سلیم موذن زاده,درگذشت سلیم موذن زاده,تشییع سلیم موذن زاده,خاکسپاری سلیم موذن زاده,ختم سلیم موذن زاده,علت درگذشت سلیم موذن زاده,عکس پسر سلیم موذن زاده,عکس همسر سلیم موذن زاده,آخرین عکس سلیم موذن زاده
استاد سلیم موذن زاده اربیلی

یک نت ـ زمان و مکان تشییع جنازه استاد سلیم موذن زاده اربیلی به احتمال زیاد 5شنبه 04 آذر 95 خواهد بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنوز زمان و مکان دقیق تدفین و تشییع پیکر سیلم موذن‌زاده مداح اهل بیت عصمت و طهارت معلوم و مشخص نیست.

سید ناصر اسحاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: قرار است در این زمینه هماهنگی‌ها با مسؤولان استانی انجام شود و به احتمال زیاد پس فردا مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم سلیم موذن‌زاده مداح شهیر عالم اسلام در زادگاهش اردبیل برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مسؤولان کشوری، استانی و بسیاری از علاقه‌مندان به سلیم موذن‌زاده در این مراسم حاضر خواهند شد تدابیری لازم اندیشیده شده تا مراسم باشکوهی را در تشییع و تدفین پیکر سلیم موذن‌‌زاده شاهد باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنوز زمان و مکان دقیق تدفین و تشییع پیکر سیلم موذن‌زاده مداح عالیقدر معلوم و مشخص نیست.

اسحاقی یادآور شد: به زودی زمان دقیق و مکان تشییع و تدفین پیکر مداح اهل بیت(ع) سلیم موذن‌زاده اعلام خواهد شد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده