ظریف: آمریکا از بدعهدی‌هایش ضرر می‌کند/دست ایران در برجام باز است

یک نت ـ وزیر امور خارجه گفت: دست جمهوری اسلامی در برجام باز است و امکانات مختلفی را تحت دستوراتی که رهبر معظم انقلاب در زمان مذاکره فرمودند، پیش بینی کرده تا از هیچ جهتی ضرر نکند.
ظریف

یک نت ـ به گزارش مهر به نقل از صدا و سیما، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با بیان اینکه اجرای برجام وظیفه کشورهایی است که آن را پذیرفتند و به آن متعهد شدند، گفت: ما نیز اجرای برجام را با جدیت دنیال می‌کنیم.

ظریف در پاسخ به سوالی درباره بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام تصریح کرد: امسال سال انتخاباتی آمریکایی‌هاست و آنها مایلند روشی را انتخاب کنند که در انتخابات برایشان منافع داشته باشد.

وی افزود: آمریکایی‌ها اشتباه می‌کنند به دلیل اینکه آنچه تاکنون از تشدید بی اعتمادی ملت ایران نسبت خودشان بخاطر بدعهدی‌هایی که کرده‌اند از دست دادند بیشتر از آن چیزی است که می‌توانند بدست بیاورند.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی نشان داده که با جدیت مذاکره و بر حقوق مردم در مذاکرات پافشاری کرده است، گفت: جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کرده ایران کشوری است که بدنبال مذاکره و گفتگو برای رسیدن به راه حل است.

ظریف افزود: اگر آمریکایی‌ها با رفتار خود جز این را به دنیا نشان دهند، کسی که ضرر می‌کند قطعا طرف آمریکایی است.

وی خاطر نشان کرد: دست جمهوری اسلامی در برجام باز است و امکانات مختلفی را تحت دستوراتی که رهبر معظم انقلاب در زمان مذاکره فرمودند، پیش بینی کرده تا از هیچ جهتی ضرر نکند.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده