با دختری که قبلا رابطه جنسی داشته میتونم ازدواج کنم؟

یک نت ـ بنده مردی هستم ۳۳ ساله که چند سال پیش ازدواج ناموفقی داشتم که البته در دوران شش ماهه عقد به پایان رسید. علت طلاق هم دروغگویی ایشان در مورد رابطه های گذشته و حتی ترمیم بکارت و... بود.
رابطه جنسی

مردی هستم ۳۳ ساله که چند سال پیش ازدواج ناموفقی داشتم که البته در دوران شش ماهه عقد به پایان رسید. علت طلاق هم دروغگویی ایشان در مورد رابطه های گذشته و حتی ترمیم بکارت و... بود.

 

هم اکنون حدود 10 ماه است که با خانمی آشنا شده ام که خودش واقعیات گذشته و رابطه‌هایش را کاملا گفته است و از طریقی به درستی گفته هایش رسیده‌ام. البته ایشان نیز باکره نمی‌باشند. مدتی است که برای ازدواج با ایشان مردد هستم. گاهی تصوراتی در مورد گذشته‌اش به ذهنم می‌آید که آزارم می‌دهد. بعد به این فکر می‌کنم که شاید اگر ایشان را رها کنم و با فرد دیگری ازدواج کنم، ممکن است فرد دوم هم واقعیات را مخفی کند و یا فقط در ظاهر باکره باشد و...

ایشان به قرآن و روح مادرشان (که به تازگی فوت کرده اند) قسم می‌خورند که از گذشته پشیمان‌اند و تا آخر عمر به من متعهد خواهند بود. من نیز بخاطر تنبیه ایشان به خاطر گذشتش و یا شاید آرام کردن خودم، به ایشان گفته ام فقط در صورتی که مهریه پایین و برگزار نکردن مراسم عروسی را بپذیرند پا پیش خواهم گذاشت. ایشان نیز پس از مدتی فکر کردن پذیرفتند. البته با توجه به اینکه خانواده ایشان چیزی از گذشته ایشان نمی‌دانند ممکن است با چنین شرایطی را موافقت نکنند.

لطفا کمک کنید. نمی‌دانم باید بخاطر خدا به ایشان اعتماد کنم یا نه؟ و آیا چنین ازدواجی صحیح است؟ از آینده مبهم با ایشان و امکان جدایی مجدد نیز می‌ترسم. با مشاهده تجربیات خودم و دیگران، به بیشتر خانم‌ها بی اعتماد شده ام. دلم و عقلم در تضاد با هم هستند. بنظر شما باید ایشان را رها کنم یا بخاطر صداقت ایشان چشم روی گذشته شان ببندم؟ آیا این افکار پس از ازدواج رهایم می‌کنند؟ لازم به ذکر است که این افکار معمولا هنگام دوری فیزیکی از ایشان و یا هجوم آوردن فشارهای جنسی بیشتر در ذهنم مرور می‌شود.

منتظر پاسخ شما هستم

پاسخ:

سلام بر شما

اگر ایشان از کاری که کرده پشیمان است و توبه کرده و از شرایط فعلی ایشان می‌شود فهمید که به شما وفادار خواهد ماند، دلیلی ندارد که شما ایشان را نبخشی؛ چون کسی که باید ببخشد خداست؛ که اگر بنده‌اش واقعا توبه کند، حتما می‌بخشد.

خود شما هم ممکن است در گذشته خطایی کرده باشی و الان از آن کار پشیمان باشی؛ مثل نگاه به فیلم و عکس مستهجن یا خودارضایی یا هر چیز دیگر. دلیلی ندارد که اولا در این باره چیزی به ایشان بگويی؛ ثانیا اگر ایشان فهمید، به روی شما بیاورد و سرزنشت کند و از تو تعهد بگیرد!! چون شما پیش خدا باید تعهد بدهی نه خلق خدا.

اما برای اینکه از وفاداری ایشان مطمئن شوی، اولا می‌توانی درباره وضعیت فعلی رفتار و ارتباطات ایشان از دیگران تحقیق کنی و ثانیا بعد از اینکه رسما اقدام کردید و خانواده‌ها به تفاهم رسیدند و بنا بر ازدواج شد، در صورت امکان مدتی با هم محرم شوید. در این مدت از رفتار و کردار ایشان متوجه شوید که از کارهاش گذشته‌اش واقعا پشیمان است یا نه.

در مورد شرطی که گذاشتی، فکر نمی‌کنم خیلی ضرورت داشته باشد؛ چون این موارد ممکن است نتواند به عنوان عامل بازدارندۀ از خطا باشد؛  بلکه چیزی که بازدارنده است همان پشیمانی و توبۀ واقعی است. علاوه بر اینکه ممکن است بخاطر مخالفت خانواده ایشان، سبب به هم خوردن ازدواج شود.

به هر حال شما برای ایحاد اعتماد طرفینی باید با او شرط کنی که در زندگی هیچ وقت چیزی را از هم مخفی نکنید و همیشه شفاف عمل کنید؛ چون مهمترین چیزی که اعتماد را ایجاد می‌کند شفاف عمل کردن است و مهمترین چیزی هم که اعتماد را سلب می‌کند مخفی کاری و دروغگویی است.

بنابراین شما رسما اقدام کن. اگر به تفاهم رسیدید و خانواده‌ها هم موافقت کردند، همان کاری که گفتم را بکن و بعد هم اگر دیدی مشکلی نبود می‌توانید با هم ازدواج کنید و هیچ جای نگرانی هم نیست.

اما در مورد اینکه رابطه ایشان با فرد قبلی به ذهنتان نیاید، تنها راهش گذشت زمان است. البته به شرطی که بر فکرت غالب شوی و نگذاری آن رابطه‌ها برای شما ریکاوری شود. هیچ وقت هم نباید از رابطه ایشان با آن فرد چیزی بپرسی و یا اینکه در حین جر و بحث و... به خاطر این مسئله سرزنش کنی؛ چون جدای از اینکه ایشان نباید به گناهان خودش پیش شما اعتراف می‌کرد (چون اعتراف به گناه خودش گناه است) و باید این مسئله را بین خودش و خدای خودش حل می‌کرد، حالا هم که اشتباه کرده و گفته، شما نباید اشتباه کنی و این حرف‌ها را زنده کنی. باید از آنها فارق شوی تا زمان بگذرد و بعد از مدتی کاملا فراموش کنی.

نکته آخر اینکه اگر با ایشان ازدواج کردی، برای جلوگیری از هر گونه خیانت و انحراف در مسیر زندگی، اولا باید تا حد امکان اسباب تحریک مثل دیدن فیلم و عکس غیر اخلاقی، رابطه‌های بی حد و مرز با دوستان و مراعات نکردن حریم محرم و نامحرم و... را از بین ببری ثانیا با کسب مهارت‌های لازم برای زندگی زناشویی، سعی کنید رابطه جنسی و عاطفی خوبی داشته باشید تا عشق و علاقه شما به همدیگر نه تنها کمرنگ نشود بلکه روز به روز تشدید شده و زندگی خوبی داشته باشید.

پبروز و سربلند باشید

منبع: سایت رهروان ولایت

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

اگر کسی واقعا صادق باشه باید دو دستی بچسبیش نه اینکه دنبال نظر این و اون باشید و امروزه دخترها حداقلش یک دوست پسر را دارند و همه به مسایل آشنآیی کامل دارند و این آقایان هستند که ساده هستند ولی کلی ادعای زرنگی دارند ولی مهمتراز همه چیز اینه که طرف هم زیبایی بیرونی وزیبایی درونی داشته باشه و رفیقت باشه طوری همه کارهای خوب وبدت برایش جالب باشه ودر همه حال عاشقت باشه و چیزهای دیگه که ماشالله خودت بهتر از همه میدونی و در آخر اینو بگم که اگر یک کم آدم شناس باشی بالاخره میتونی بفهمی که چند در صد شانس خوشبختی دارید ؛ از خدا برکت و از شما حرکت ، موفق باشید