آیا همسر فرد قد بلند باید بلند قد باشه؟

یک نت ـ چند ساله که دنبال یه دختر قد بلند(بالای 170)می گردم والبته در وهله اول باایمان وخانواده دار...ولی الان سنم شده سی سال وکسی رو نیافتم ..
قد بلند

آیا همسر فرد قد بلند باید بلند قامت باشد؟

الان چند ساله که دنبال یه دختر قد بلند(بالای 170)می گردم والبته در وهله اول باایمان وخانواده دار...ولی الان سنم شده سی سال وکسی رو نیافتم ..اگه گزینه ای دارین من که از ... در استان سمنان حاضرم حتما ازدواج کنم چون از تنهایی خسته شدم والبته می خوام با کسی که شرایطم رو داشته باشه ازدواج کنم.رشته عمران خوندم وبه لحاظ مادی خوبم.

ضمناتشکر می کنم از شما وزحماتتون

جواب

سلام

دوست گرامی این سایت مختص مشاوره بوده و در زمینه همسریابی هیچ فعالیتی نداره لکن لازم دیدم از باب مشاوره مطلبی را خدمت تان عرض کنم تا شاید نیازی به سایت همسریابی هم نداشته باشید آن هم اینکه شما دایره انتخاب تان را خیلی محدود کردید به خاطر اینکه شاید تنها ده در صد از دختران بالای 170cm قد داشته باشند و از این ده درصد نیز شاید یکی دو درصد دارای شرایط شما باشند لذا جناب عالی حق انتخاب تان را در بین بیش از نود درصد دخترها از دست داده اید با این شرایط طبیعی است نمی تونی همسر مناسبی پیدا کنی به نظرم بهتره یه خورده از ملاک ها و شرایط ایده آلی که در نظر گرفتی تجدید نظر کنی و کوتاه بیایی تا مسیر ازدواج تان هموار شه.

موفق باشید

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده