روش پیشگیری از بارداری توسط آقایان

جدیدترین اخبار پزشکی,مشاوره پزشکی,دانستنیهای پزشکی,اخبار پزشکی جدید,آخرین اخبار پزشکی,اخبار پزشکی روز دنیا,جدیدترین اخبار سلامت,مقالات پزشکی,تازه های علم پزشکی,جدیدترین یافته های پزشکی,پزشکی,سلامت,بهداشت,اخبار پزشکی,اخبار سلامت,وزارت بهداشت,اخبار سلامت و پزشکی,خبرهای پزشکی,اطلاعات پزشکی,بیمه,خبرهای سلامت,اخبار پزشکی ایران و جهان,بیماری,تجهیزات پزشکی,خبر علمی و پزشکی,درمان بیماری,اخبار سلامت و بهداشت,تازه های پزشکی و سلامت,بیمه درمانی,سازمان غذا و دارو
بارداری

تازه ترین روش پیشگیری از بارداری توسط آقایان

از جمله روش‌های کنترل بارداری متداول میان افراد، استفاده از قرص‌های ضدبارداری و یا وسایلی از این دست است. در بیشتر روش‌های کنترل بارداری، فشار و تمرکز بر روی خانم‌ها است و به همین علت دانشمندان و محققان اخیرا به ای فکر افتادند که موثرترین روش کنترل بارداری برای آقایان طراحی کنند.

دانشمندان پس از تحقیقات و بررسی‌های مکرر توانستند روشی را کشف کنند که در آن کنترل تولد از طریق مردان انجام می‌شود. آن‌ها توانستند با ترکیب برخی مواد و هورمون‌ها، ژلی را درست کنند که با تزریق آن به مردان بارداری و تولد در بازه زمانی مشخصی تحت کنترل زوجین درمی‌آید. در واقع تزریق این ژل سبب مهار و توقف جفت‌های نر در مردان می‌شود.

آن‌ها در آزمایشگاه تاثیر این ژل را بر روی  برخی حیوانات از جمله خرگوش‌ها امتحان کردند و توانستند تا حدی قابل ملاحظه به موفقیت برسند اما هنوز باید روی مواد تشکیل‌دهنده آن ژل بیشتر کار کنند و نوید داده‌اند که تا سال 2018 طراحی و آماده‌سازی آن به پایان خواهد رسید و آماده عرضه در بازار خواهد شد.

 

اخبار پزشکی - باشگاه خبرنگاران

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده