عشوری: بزرگی فقط به ادعا نیست

یک نت ـ هافبک تراکتورسازی اعتقاد دارد نشان دادن غیرت بازیکنان در حرکات غیرورزشی و مصدوم کردن یار مقابل نیست.
عشوری

سینا عشوری بازیکن تراکتورسازی که بعد از تکل شدید محسن بنگر روی پای محمد ایران پوریان با کاپیتان پرسپولیس درگیر شد تا برای دقایقی جو بازی و ورزشگاه ملتهب شود با گفتن این جمله که هر کس دیگری هم جای او بود به دفاع از هم تیمی اش می پرداخت مدعی شد هیچ بی احترامی به بازیکن حریف انجام نداد و تنها با حرف های رکیکی از سوی پرسپولیسی ها روبرو شد. 

همیشه دوست داشتم بهترین باشم

خدا را شکر به نسب چند هفته قبل شرایط بهترین در تیم پیدا کردم. من همیشه دوست داشتم برای مربیانم بهترین عملکرد را ارائه داده و انتظارات آنها را برآورده کنم به همین خاطر هیچ وقت کم نگذاشته ام و الان هم در حال تلاش هستم تا بتوانم هم رضایت سرمربی تیم هم رضایت طرفداران خونگرم تبریزی را جلب کنم.

افتخاری است کنار بختیار بازی می کنم

متاسفانه در ماه های گذشته سوء تفاهماتی برای طرفداران تراکتور در خصوص بازیکنان سرباز رقم خورد که هر دو طرف را خیلی اذیت کرد به خصوص بختیار رحمانی دوست و رفیق صمیمی ام را که یکی از بزرگ ترین و بهترین فوتبالیست هایی که افتخار هم تیمی بودن با او نصیبم شده است. خدا را شکر الان می بینید که بختیار بهترین بازی ها را ارائه می دهد و ثابت کرد تمام حرف هایی که در خصوص او زده شد سوء تفاهمی بیش نبوده است.

هم قسم شدیم ثابت کنیم برای تراکتور کم نمی گذاریم

تیم های پرطرفدار همواره در بطن حواشی گرفتار می شوند و این قاعده پرتماشاگر بودن است. به هر حال انتظارات از بازیکنان سرباز زیاد بود اما در مقطعی تیم با افت روحی و روانی مواجه بود و این روی عملکرد همه اعضا تاثیرگذار بود که برخی ناجوانمردانه پای سربازها را به میان کشیدند و باعث ایجاد سوء تفاهمات شدند. گله ای نیست و ما همان برهه هم هم قسم شدیم که ثابت کنیم فوتبالیست چه سرباز چه غیر سرباز به موفقیت تراکتور می اندیشد و نه چیز دیگر.
 

به سربازان تراکتور حق می دهم

من هم به سروش رفیعی و بقیه سربازهای تراکتور حق می دهم که نسبت به تصمیمات اخیر گله مند باشند. ما بین سربازان خودمان کاندیداهایی داریم که می توانند با پوشیدن پیراهن تیم ملی به موفقیت بیشتر ایران کمک کنند اما چوب یک سری اشتباهات را می خورند درحالی که حق شان این نیست.البته جا دارد از سردار باران چشمه و کمالی بابت تمام کمک ها و راهنمایی های شان به سربازها کمال تشکر را داشته باشم و ابراز امیدواری کنم که سربازان ما افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی ایران نصیب شان شود.

تکل روی ایران پوریان واقعا ترسناک بود

من هیچ وقت بازیکنی نبودم که بخواهم در بطن جنجال ها قرار بگیرم و در صحنه بازی با پرسپولیس هم فقط خواستم از هم تیمی ام دفاع کنم . اگر فیلم بازی را دوباره ببینید خودتان از تکل ناجوانمردانه بنگر می ترسید چه برسد به من که در آن لحظه زنده صحنه را دیدم و از کوره در رفتم چون گفتم پای محمد ایران پوریان شکست! یک صحنه غیرورزشی و ناجوانمردانه بود چون اگر این تکل خشن پای محمد را می شکست ممکن بود فوتبال او را به پایان می برد. آن وقت کسی بود که پاسخ این حرکت بنگر را بدهد.

نشان دادن غیرت با نامردی درست نیست

شنیدم می گویند محسن بنگر چون بازیکنی غیرتی است این کونه بازی می کند اما غیرت و تعصب به تیم در حرکات ناجوانمردانه و غیروررزشی نیست بلکه معنا و مفهوم دیگری دارد و می توان به نحو دیگری این غیرت را نشان داد نه با نامردی! خداوکیلی در آن صحنه خطر از بیخ گوش محمد ایران پوریان گذشت و او باید یک صدقه بزرگ بگذارد کنار که فوتبالش را تکل محسن بنگر نابود نکرد.

به من گفت زدم که زدم تو چه کاره ای

من نمی خواستم هیچ درگیری ایجاد کنم اما در آن صحنه باید از هم تیمی ام دفاع میکردم چون ناجوانمردانه روی پایش تکل زده بوند. اتفاقا هیچ بی احترامی هم نکردم فقط به بنگر گفتم چرا این طوری بازی می کنی که برگشت رو به من گفت:« زدم که زدم به تو چه ارتباطی دارد... تو اصلا چه کاره ای و ...». نمی دانم شاید ما بازیکنان در زمین هیچ کاره ایم و محسن بنگر همه کاره که باید بایستیم و ببینیم با این حرکات غیرورزشی چه بلایی سر ما می خواهد بیاورد.
 

بنگر فقط سنی از من بزرگ است فوتبالی نه!

شنیدم بنگر گفته متاسفم که گنده تراکتور سینا عشوری است! من نه ادعای گنده بودن دارم نه ادعای بزرگی اما یک چیز را می توانم با صراحت بگویم و آن هم این که شاید محسن از نظر سنی از من بزرگ تر باشد اما از نظر فوتبالی نه چون او تجربه  و موفقیت هایی که من داشتم را نداشته و نمی تواند برای من ادعای بزرگی داشته باشد. من فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کردم، سال هاست در لیگ برتر بازی می کنم و چندین نایب قهرمانی در کارنامه دارم، در تمام رده های سنی تیم ملی ایران بازی کردم و از آن مهم تر هیچ وقت سعی نکردم با ناجوانمردی بازیکنی را مصدوم کنم!

بزرگی فقط به ادعا نیست

ای کاش بازیکنانی مثل بنگر که ادعای بزرگی دارند به معنای واقعی کلمه بزرگی کنند نه این که ادای آن را در بیاورند. بزرگی به منش و رفتار پهلوانی است نه این گونه رفتارها که این آقا در بازی دیروز درآورد.من در آن صحنه فقط خواستم از هم تیمی ام دفاع کنم اما جشم تان روز بد نبیند چه حرف ها و بی احترامی ها که نشنیدم ولی خودم را کنترل کردم. هر کس دیگری جای من بود و آن صحنه را با شدت تمام می دید نمی توانست خودش را کنترل کند ضمن این که من خودم بازیکنی فیزیکی هستم که همواره خشن بازی می کنم اما نه به شکل نامردی!

بنگر اخراج می شد می بردیم

استارت روشن شدن موتور تراکتور از بازی با سپاهان خورده شد و در آسیا هم جواب داد. دیروز هم ما می توانستیم برنده بازی با پرسپولیس باشیم اما باز هم اسیر بدشانسی و اشتباهات داوری شدیم چون شک نکنید اگر بنگر به خاطر تکل غیر ورزشی اش اخراج می شد ما قطعا پرسپولیس را در آزادی می بردیم و با سه امتیاز زمین را ترک می کردیم. البته این اولین بار نیست که ما اسیر اشتباهات داوری می شویم اما امیدوارم حداقل دیگر آخری آن باشد تا تراکتورسازی هم برای سهمیه آسیا بجنگد هم برای قهرمانی.

باز هم می گویم پشیمان نیستم

هنوز هم می گویم من از رفتاری که بعد از مصدومیت ایران پوریان کردم پشیمان نیستم چون به دفاع از مظلومیت هم تیمی ام پرداختم. بازیکنان پرسپولیس و محسن بنگر باید پشیمان باشند که هم رفتاری غیروررزشی داشتند هم حرف هایی زدند که ... بگذریم امیدوارم فقط مسئولان این حرکات را دیده و تصمیمات درستی بگیرند تا سلامت یک بازیکن به خطر نیافتد.

منبع: ورزش 3

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده