(تصاویر) کف زنی کفتار از مار پیتون

یک نت ـ بی دلیل نیست که کفتار را در حیات وحش یک لاشخور حرفه ای تمام عیار می دانند؛ عکس هایی که یک گردشگر آلمانی برداشته نشان می دهد این حیوان می تواند لقمه را از دهان شکارچی بیرون بکشد.
کف زنی

بی دلیل نیست که کفتار را در حیات وحش یک لاشخور حرفه ای تمام عیار می دانند؛ عکس هایی که یک گردشگر آلمانی برداشته نشان می دهد این حیوان می تواند لقمه را از دهان شکارچی بیرون بکشد.

به گزارش فرادید، "کراین گونتر" عکاس آماتور و گردشگر آلمانی که برای دیدن کردن از طبیعت وحشی پارک ملی "کروگر" در افریقای جنوبی به این منطقه رفته بود به طور اتفاقی شاهد یکی از لحظات شگفت انگیز حیات وحش بود.

او می گوید صبح یکی از روزهایی که با راهنمای خود مشغول گردش در منطقه بوده صدای ناله یک "ایمپالا" یا اهوی افریقایی را می شنوند. راهنما به او می گوید احتمالا پلنگی آن را شکار کرده و آهو آخرین لحظات عمرش را سپری می کند. با این حال آنها وقتی صحنه شکار را پیدا می کنند مار پیتون عظیم الجثه ای را می بینند که به دور یک بچه آهو پیچیده است؛ چند قدم آن سو تر نیز یک کفتار مراقب اوضاع است.

راهنما و گونتر دقایقی را به تماشای شکار می نشینند؛ در حالیکه با قطع شدن صدای ناله آهو به نظر می رسد او جان داده و چند لحظه دیگر مار بلیعدن را آغاز می کند کفتار در یک لحظه با حرکتی برق آسا به مار نزدیک می شود و در یک چشم به هم زدن لقمه را از چنگ مار در می آورد. این اتفاق آنقدر سریع می افتد که عکاس از صحنه جا می ماند و تا به خود بیاید کفتار در میان بوته ها گم شده است.

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون,مار پیتون

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون,مار پیتون

 

اخبار گوناگون,خبر های گوناگون,مار پیتون

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده