کسی نگفت مهدی چرا می‌رود

یک نت ـ کسی نگفت مهدی چرا می‌رود، چون همه از رفتنم خبر داشتند.
مهدی شریفی

یک نت ـ مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: دیگر نمی‌توانم ادامه تحصیل بدهم و مشروط شده‌ام، به همین دلیل مجبورم سپاهان را ترک کنم.

به گزارش تسنیم، مهدی شریفی پس از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن در شهرآورد اصفهان اظهار داشت: هم ذوب آهن حمله کرد و هم سپاهان و اگر حساسیت بازی کمتر بود شاید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رسید.

وی درباره خداحافظی‌اش از سپاهان گفت: بهترین روزهای فوتبالم را در سپاهان شروع کردم و ادامه دادم اما در حال حاضر واقعا دیگر نمی‌توانم ادامه تحصیل بدهم و مشروط شده‌ام به همین دلیل مجبورم سپاهان را ترک کنم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: به دلیل اینکه نمی‌توانم ادامه تحصیل بدهم و دیگر دانشجو نیستم تصمیم گرفتم به تراکتورسازی برم و پس از گذراندن دوران سربازی به سپاهان برمی‌گردم.

وی با بیان اینکه از استقلال پیشنهاد نداشتم، تصریح کرد: من لحظات خوبی را در سپاهان گذراندم و از تماشاگران این تیم تشکر می‌کنم امیدوارم توانسته باشم دلشان را شاد کنم؛ خداحافظی از آنها برای من سخت است و به همین دلیل ناراحتم.

شریفی افزود: به هرحال من با باشگاه صحبت کرده بودم و گفتم نمی‌توانم بمانم؛ کسی نگفت مهدی چرا می‌رود، چون همه از رفتنم خبر داشتند.

وی بیان کرد: دوست داشتم برای سپاهان با جان و دل بازی کنم البته سپاهان این روزها بسیار خوب کار می‌کند و می‌تواند به روزهای خوب برگردد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده