مرگ مرموز پدر و پسر در باغ فیض

یک نت ـ مرگ مرموز یک مرد جوان به همراه پسر خردسالش در کنار زباله‌دان شهرداری در محله باغ فیض تهران، پلیس را با معمای پیچیده دیگری در تهران روبرو کرد.
قتل

یک نت ـ کارگران رفتگر شهرداری تهران ساعت 2 بامداد جمعه هفته پیش در حال رفت و روب خیابان 22 بهمن باغ فیض با جسد مردی حدودا چهل ساله روبرو شدند و مراتب را به پلیس 110 استان تهران اطلاع دادند، ماموران کلانتری 140 باغ فیض تهران همراه بازپرس کشیک بالای سر مقتول حاضر شدند تا از نحوه قتل مطلع شوند.

در جستجوها مشخص شد جسد پسری خردسال در بوستانی که چند قدم آنورتر قرار داشت، در سطل زباله دیگری افتاده است.

پلیس احتمال داد این پسر خردسال فرزند همان مرد باشد و به این صورت بازپرس پرونده، حسین پور دستور شناسایی اجساد از روی دی ان ای را صادر کرد.

در بازرسی های انجام شده از محل وقوع حادثه احتمال داده شد که این پسر و پدر در خیابان با ماشین تصادف کرده و کشته شده اند و راننده ماشین اجساد را به این صورت معدوم کرده است.

اما هر دو جسد لخت بودند و احتمال این فرضیه رد شد و پزشکی قانونی نیز اعلام کرد اجساد با ضرباتی سنگین به بدن و سر به قتل رسیده اند.

براساس آخرین اطلاعات از بازپرس پرونده، بازپرس امور جنایی، حسین‌پور دستور بررسی پرونده را به اداره دهم آگاهی صادر کردند و دستور برای بررسی اجساد به پزشکی قانونی نیز، توسط ایشان صادر شد.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده