منفی بافی با جعل تاریخ

یک نت ـ طنز ماجرا این است که بسیاری از عرفا و فقها، فرو ریختن 14 کنگره را به برآمدن حکومتی اسلامی پس از 14 قرن در ایران توسط نواده پیامبر اکرم تعبیر کرده اند و نه آنچه این متن مالیخولیایی ادعا نموده است.
منفی بافی با جعل تاریخ

یک نت ـ در زمان ساسانیان دو حادثه عجیب (خاموش شدن آتشکده آذر گشب و سقوط چهارده کنگره از کاخ مداین) در ایران رخ داد. در آن زمان پادشاه ایران از موبدان زرتشتی خواست تا این دو واقعه مهم را تعبیر کنند. همه آشفته از تعبیر عاجز ماندند، شاید هم جرات بیان تعبیر را نداشتند. سرانجام حکیمی دور از ترس بعد از مدتها شروع به تعبیر کرد و گفت؛خاموشی آتشکده نشان از پایان عمر دولت ساسانیان است و به زودی حکومت آنها از هم می پاشد.

اما فروریختن۱۴کنگره از کاخ مداین، نشان از آن دارد که سرزمین ایران۱۴ قرن در بدبختی و تیره روزی بسر خواهد برد که فرهنگ اصیل ایرانی واژگون و وارونه خواهد شد، مردمان به جز عزاداری و گریه به کاری نخواهند پرداخت و درستکاری کمتر از همیشه خواهد بود، و زنان و مردان به جای عشق اصیل آریایی به شهوت و خیانت و آزار یکدیگر خواهند پرداخت. از حکیم پرسیدند: این تیره روزی چه زمانی در ایران به پایان خواهد رسید، حکیم پاسخ داد: وقتی۱۴قرن به پایان برسد، نسلی در ایران زمین رستاخیز خواهندکرد، که با تاریخ گذشته خود آشتی خواهند کرد و فروهرها را زنده خواهند کرد و به فرهنگ آریایی خود بازخواهندگشت اين نوشته در لوحی سنگی درموزه فرانسه است.

پاسخ:

1. باز هم دروغ خنده دار دیگری برای سیاه نمایی از ایران و منفی بافی با جعل تاریخ!
 واقعیت این است که در شب تولد حضرت رسول الله، چهارده کنگره کاخ مداین (طاق کسری) فروریخت و اتشکده پارس برای اولین بار پس از هزاران سال خاموش شد. (در زمان انوشیروان) و این یکی از معجزات زمان تولد پیامبر است که شیعه و سنی بر آن متفق القول هستند.
http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=question&id=924

2. بقیه مطلب، داستان پردازی تخیلی و غیرمستندی برای سیاه نمایی از وضعیت مردم در عصر حکومت اسلامی است و هیچ منبع معتبری ندارد. طنز ماجرا این است که بسیاری از عرفا و فقها، فرو ریختن 14 کنگره را به برآمدن حکومتی اسلامی پس از 14 قرن در ایران توسط نواده پیامبر اکرم تعبیر کرده اند و نه آنچه این متن مالیخولیایی ادعا نموده است.

3. ضمنا ساسانیان هم خود را اریایی نمیدانستند، ساسانی میدانستند و حدود 150 سال هست که آریایی گرایی و نژادپرستی ناسیونالیستی به تحریک استعمارگران مد و باب شده است!
http://alef.ir/vdccioqs12bq0e8.ala2.html?149623

4. اما واقعیت خوابی که انوشیروان در شب ولادت رسول خدا دید و تعبیر آن:

انوشیروان در عالم رؤیا چنین دید که جهان را تاریکی فرا گرفت. در همین حال خورشید از سرزمین حجاز برخاست و همه جهان را روشن کرده؛ نورش را بر همگان تابید . ناگهان از خواب بیدار شده، پریشان گشت. دستور داد تا وزیرش بزرگمهر حکیم را احضار کنند. پس از اینکه انوشیروان خواب خود را برای بزرگمهر (بوزرجمهر) تعریف کرد، وی به انوشیروان پاسخ داد که این خواب شما از آن روی است که امشب مولودی از میان قوم عرب پای به دنیا نهاد که جز به راستی و درستی قدم بر نمی‌دارد. وی دین زرتشت و مسیحیت و... را کنار زده و دین آخر جهان را پایه گذاری می‌نماید. او همان کسی است که با اشاره انگشت خود، ماه را به دو نیم می‌کند. او مردم جهان را با گفتار نیک خود پند و اندرز می‌دهد. شرق و غرب جهان از سخنان وی به سعادت می‌رسند. اما پس از درگذشت او و در زمان حکومت نبیره تو مردم عرب به حکومت تو حمله می‌کنند و از ایوان تو جز نامی باقی نخواهد ماند.
چون شب فرا می‌رسد با نگرانی به بستر می‌رود، نیمه شب صدای هولناکی می‌شنود که شکستن ایوان مدائن را خبر می‌دهد. انوشیروان از ترس برمی‌خیزد و بوزرجمهر را فرا می‌خواند، بوزرجمهر به او گفت که آنچه دیشب در خواب دیدی، اینک به قوع پیوست. اکنون آن ماه پیکر (پیامبر آخرالزمان) از مادرش زاده شد. پس از اندک زمانی قاصدی فرا رسید و خبر داد که آتشکده آذرگشسب خاموش گردید.
 
فردوسی نیز این مطلب و بشارت تولد پیامبر را به صورت شعر دراورده است.
http://www.adyannet.com/news/1712

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

فقط می تونم به توهمی که داری لبخند بزنم . برو زندگی نامه امام ها و اعرابی رو که به به ایران حمله کردن در سایت دانشنامه آزاد بخون تا بفهمی اعراب و از جمله امام ها با مردم ایران چه کردند . تازه اون موقع میفهی تا الان چقدر بهت دروغ گفت برو ببین کجای کاری.
آقای سالم و دانا امام های شیعه که همشون توسختی و رنج بودند خودشون زخم خورده عربهای زمان خودشون بودند چیو بما ضربه زدن حالت خوبه یا نزدی؟
درود ب امید آزادی
اين متن رو يه عرب نوشته....
مگه غیر از این بوده که مردم در رنج و بدبختی بودن؟؟؟؟...پایان قرن ۱۴ نزدیک است ....
عالی بود