هدیه تهرانی دوباره خانه دار شد!

یک نت ـ یک کارگردان سینما درباره هدیه تهرانی که در نقش «سیما» بازیگر محوری فیلم «عادت نمی کنیم» است، گفت: این فیلم به تقابل دو خانواده می پردازد. در این فیلم هدیه تهرانی نقش یک زن خانه دار را بازی می کند.
هدیه تهرانی

یک نت ـ ابراهیم ابراهیمیان درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» گفت: موسیقی و صداگذاری فیلم تقریبا تمام شده و تا 10 روز دیگر فیلم اماده نمایش می شود. این روزها با پخش کننده داخلی به توافق رسیدیم و صحبت های نهایی با پخش کننده خارجی هم در حال انجام است و قصد داریم اولین نمایش جهانی فیلم در جشنواره برلین 2016 باشد.

«عادت نمی کنیم» به گفته ابراهیمیان، یک درام پیچیده است که چهار کارکتر و قهرمان دارد.

وی درباره هدیه تهرانی که در نقش «سیما» بازیگر محوری فیلم «عادت نمی کنیم» است، گفت: فیلم «عادت نمی کنیم» به تقابل دو خانواده می پردازد. در این فیلم هدیه تهرانی نقش یک زن خانه دار را بازی می کند. این زن که «سیما» نام دارد شخصیت پیچیده، پرجزییات و چند لایه است و «سیما» یکی از نقش های خاص این بازیگر است. هدیه تهرانی یک پدیده در سینمای ایران است که خیلی خوشحالم در این فیلم حضور دارد کار کردن با بازیگرانی در جایگاه هدیه تهرانی همواره سخت است و این بازیگر با رابطه ای دوستانه همواره در خدمت فیلم بود.

منبع: جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده