هادی نوروزی به دلیل فشارهای فوتبالی فوت کرد

بازیکن تیم‌های استقلال و پرسپولیس گفت: هادی همه مشکلاتش را درون خودش می‌ریخت و مطمئن هستم دلیل فوت او فشارهای فوتبالی بوده است.
هادی نوروزی

یک نت ـ بائو: هادی نوروزی به دلیل فشارهای فوتبالی فوت کرد/ او گل می‌زد اما کسی دیگر را تشویق می‌کردند

در خصوص درگذشت هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و هادی خارج از مسائل فوتبالی رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم به طوری که هر روز با یکدیگر در ارتباط بودیم و از هر دری با هم صحبت می‌کردیم. او همیشه از فشاری که رویش بود گله می‌کرد و به من می‌گفت که گل بزنم یک داستان است، پاس گل بدهم یک داستان است، بازوبند کاپیتانی می‌بندم یک داستان دیگر است.

وی ادامه داد:‌من هم خیلی با هادی صحبت می‌کردم و به او می‌گفتم که اینقدر این فشارها را درون خودت نریز و داد بزن، دعوا کن و یا کاری بکن که خودت را تخلیه کنی. همیشه به هادی می‌گفتم اینقدر آرام نباش حتی دو ماه پیش قبل از اینکه به قائم‌شهر بروم یک شب شام میهمان خانه هادی بودم که به او گفتم که چقدر پیر شدی و هادی هم به من گفت فشار زیادی روی من است.

بازیکن اسبق تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت:‌ مگر یک آدم چقدر می‌تواند فشار تحمل کند؟ دست مردمی که از دیروز برای هادی سنگ تمام گذاشتند درد نکند اما چقدر خوب است تا وقتی ورزشکاران زنده هستند قدر آنها را بدانیم. یک ورزشکار از یک روستای کوچک در بابل آنقدر زحمت می‌کشد تا به تیمی مثل پرسپولیس می‌رسد اما یادم هست زمانی که خود من در پرسپولیس بودم وقتی هادی گل می‌زد هواداران کس دیگری را تشویق می‌کردند. او حتی وقتی پاس گل می‌داد هم دیگران را تشویق می‌کردند و واقعا فشار زیادی روی هادی در این سال‌ها بود.

بائو تصریح کرد: من از یکی از گزارشگران تلویزیونی گله دارم. اینقدر آقایان نگویند فوتبالیست‌ها پول میلیاردی می‌گیرند. باور کنید فوتبال فقط دنبال توپ دویدن نیست. کلی فشار، استرس و نامهربانی در فوتبال وجود دارد که خیلی راحت حقت را می‌خورند. همین هادی نوروزی نزدیک به یک میلیارد تومان از پرسپولیس طلب دارد اما مطمئن هستم سال گذشته 300 میلیون تومان هم از این تیم نگرفت. آن هم در حالی که 8 سال در این تیم بازی کرد.

وی تصریح کرد: خدا به پدر و مادرش صبر بدهد. باور کنید از دیروز تا حالا پدر هادی هم یک قطره اشک هم نریخته است. خود من یکی از صمیمی‌ترین دوستانم را از دست دادم. ما سال‌های زیادی بود که با هم بودیم و باید بگویم یک خوب از میان ما رفت.

بازیکن تیم فوتبال نساجی قائمشهر در پایان افزود: امیدوارم مسئولان خانواده‌اش را تنها نگذارند چرا که آنها نیاز به حمایت دارند. من مطمئن هستم دلیل فوت هادی به علت فشارهای فوتبالی بوده است. باور کنید او شب‌هایی بود که 3 ساعت بامن درددل می‌کرد که دلم به درد می‌آمد. امیدوارم تا وقتی ورزشکاران زنده هستند قدر آنها را بدانند.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده