تهدید عروس و داماد با چاقو و قمه

فرمانده انتظامی تایباد از دستگیری تعداد ۲۸ شرور و مخل نظم و امنیت توسط پلیس خبر داد و گفت: این افراد مجرم که برای مردم نامنی ایجاد کرده بودند با حکم مراجع قضایی روانه زندان شدند.

یک نت ـ 28 عامل وحشت آفرینی در عروسی ها دستگیر شدند/ تهدید عروس و داماد با چاقو و قمه

سرهنگ محمد رضا روحی صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از  ۲۸ شرور و مخل نظم و امنیت نوامیس مردم که درمجالس عروسی ایجاد مزاحمت و رعب وحشت برای شهروندان و تالارهای عروسی در این شهرستان می کردند توسط پلیس شناسایی، دستگیر  و طی پرونده متشکله تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تایباد و سپس به موجب قرار دادسرا روانه زندان شدند.

وی افزود: این افراد به طور معمول با حضور در مجالس عروسی و در معابر عمومی برای میهمانان مزاحمت ایجاد می کردند و با استفاده از سلاح های سرد موجب رعب و وحشت مردم می شدند که خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی این مشکل رفع شد.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی خانواده ها و مراکز فرهنگی و آموزشی جوانان و نوجوانان، ازمسئولان، متولیان فرهنگی، ائمه جمعه و رسانه های محلی خواست تا در ایجاد فضای مناسب فرهنگی نسبت به آشنایی جوانان با مبانی دینی و حقوق اجتماعی تلاش کنند.

وی افزود: متولیان فرهنگی باید قبح ایجاد مزاحمت و عواقب مخرب اقدامات ضد ارزشی را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند تا دوران جوانی و نوجوانی برای جوانان شهرستان برهه تلاش وکوشش برای پیشرفت جامعه باشد نه اینکه با گرفتن قمه در دست برای نوامیس مردم مزاحمت و برای مردم رعب وحشت ایجاد کنند.

سرهنگ روحی گفت: پلیس آمادگی جلوگیری و برخورد قاطع با اینگونه اراذل و اشرار را دارد ولی بهتر است خانواده ها و متولیان فرهنگی از نیروی جوانی و نوجوانی این دوران از زندگی فرزندان خود استفاده و آنها را افرادی موثری برای جامعه تربیت کنند.

وی افزود: جوانان نباید سابقه و پیشینه تاریخی ارزشمند شهرستان تایباد که مهد پرورش شخصیت های علمی و فرهنگی و فرهیخته زیادی می باشد را با این گونه حرکات خدشه دار کنند.

منبع:yjc

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده