فرش ایرانی مسی را هیجان زده کرد (عکس)

یک نت ـ مسی از دیدن فرش ایرانی هیجان‌زده شد/ قول فوق‌ستاره آرژانتینی برای کمک به زلزله‌زدگان ایران
مسی
فرش
فرش

یک نت ـ وب سایت رسمی برنامه نود نوشت: حضور ستارگان فوتبال جهان در تهران حالا نقل محافل فوتبالی است. باشگاه هنرمندان از طریق ناتان قبادی که روابط بین الملل این باشگاه است توانسته ستارگان فوتبال جهان را به تهران بکشاند. ستارگانی چون لوییز فیگو، روبرتو کارلوس، ادگار داویدز ، ویتور بایا، بودو ایلگنر،فرناندو کوتو، مارسل دسایی، فابیو کاناوارو، گایزکا مندیتا، باری لیتمانن، پدرو پائولتا، دیوید گارسیا کاپدویا، خاویر گارسیا، جیمی پدرو لوپز، خواکین رومئو، فرناندو سانز، دوایت یورک، کریستین کارمبو هفته آینده به تهران می آیند تا روز جمعه، ششم شهریور ماه با تیم منتخب ستارگان هنر و فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی تهران بازی کنند.

سایت برنامه نود با ناتان قبادی، روابط بین الملل باشگاه هنرمندان و هماهنگ کننده این بازی بزرگ گفت وگو کرد. در خلال این گفت و گو متوجه شدیم که فرش ایرانی که لیونل مسی آن را امضا کرده است، را همین آقای قبادی به خانه مسی در بارسلونا برده و امضا را از او گرفته است. قبادی در این گفت و گو به صورت کامل ماجرا را شرح داده است. این گفت و گو را از دست ندهید:

آقای ناتان قبادی در روزهای گذشته بحث ها درباره بازی منتخب ستارگان هنر و فوتبال ایران و ستارگان جهان زیاد بوده است.این بازی هم در نهایت برگزارمی شود، ظاهرا بلیت های بازیکنان تیم منتخب جهان به تهران اوکی شده است...

بله، بلیت ها اوکی شده است و بازیکنان منتخب جهان به تهران می آیند و البته حدود یک روز در تهران هستند. بازی را انجام می دهند و می روند.من اینجا لازم می بینم که از آقای ثنایی دروازه بان تیم هنرمندان بابت زحماتی که کشیده اند و اسپانسر گرفتند و همچنین مجید بهره مند عزیز مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان تشکر کنم که پل ارتباط با رسانه ها بودند. همچنین آقای یاریار مدیر باشگاه هنرمندان که هسته اصلی فعالیت و انرژی همه ما برای انجام این کارهاست تشکر کنم. با این بازی دل بچه های ایران را شاد می کنند.

ظاهرا قرار است حضور تیم منتخب جهان برای انجام امور خیریه باشد...

بله، قرار است که به از بیماران ام اس حمایت کنیم و البته به دنبال کارهای خیریه دیگری هم هستیم. مطمئنا جامعه حمایت از ام اس هم خوشخال می شوند. بازیکنان بزرگ فوتبال جهان هم با امضای توپ ها و پیراهن ها به این کار خیریه کمک می کنند و خیلی خوب است که باشگاه هنرمندان ایران به نمایندگی از مردم ایران میزبان و مجری این بازی بزرگ خواهد بود.

با این همه ستاره که به تهران می آیند مطمئنا جمعیت زیادی مقابل هتل محل اقامت و همچنین ورزشگاه آزادی حضور پیدا خواهد کرد...

مطمئنا اینطور خواهد بود. حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی و پر شدن ورزشگاه باعث می شود که در دفعات بعدی بتوانیم تیمهای خاص تر و بازیکنان بزرگ دیگری را به تهران بیاوریم تا فضای خوبی بر فوتبال مملکت حاکم شود. جا دارد که رسانه های ایران مخصوصا خبرگزاری ها و سایت ها و روزنامه ها که اخبار حضور منتخب جهان را پوشش دادند تشکر ویژه ای داشته باشم.

با توجه به اینکه باشگاه هنرمندان این تیم را به تهران می آورد، شما از سلبریتی های سینما و تلویزیون استفاده کردید؟ آن وقت بازی را نبازیم...

هدف برد و باخت نیست. اتفاقا عادل فردوسی پور، احسان علی خانی و کامران نجف زاده مثلث ستارگان تیم ایران هستند. مجریان تلویزیون ایران هستند که قرار است در این بازی در کنار هنرمندان دیگر هم بازی کنند. البته رضا عطاران ظاهرا انصراف داده و چون سفر خارج از کشور است.ترکیب تیم ایران هم به زودی اعلام می شود.

چند وقت پیش شنیدم که فدراسیون فوتبال به دنبال این بوده که فرشی را به دست لیونل مسی و باشگاه بارسلونا برساند، اما هر کاری کرده اند، ایمیلهای فدراسیون فوتبال ایران را جواب نداده اند و ظاهرا دست به دامان شما شده اند...

ماجرایش مفصل است، البته فرش مورد نظر فرشی است که با دستان زحمت کش و حادثه دیده و زلزله زده مردم ورزقان و با حمایت مالی شخصی به نام خانم خیری که ساکن المان هست بافته شده است. این خانم برای اینکه کمکی به زلزله زدگان کرده باشد این فرش را با نقشه اش سفارش داد تا ببافند و برایشان محل درآمد شود. بالاخره از طریق بنده پیشنهاد شد به پدر اقای مسی و باشگاه بارسلونا برای خرید این فرش.

به شما گفتند که ارتباط بگیرید؟

بله با توجه به ارتباطی که داشتم به من گفتند که این کار را بکنم.

باشگاه بارسلونا فرش را خرید؟

نه، نخرید، نه باشگاه خرید و نه پدر مسی و نه خود مسی.

عجب، پس فقط بردید که مسی امضا کند؟

بله، البته هزینه فرش هم زیاد بود. برای بافتن فرش هم هزینه زیادی شده بود. من هم از لیونل مسی خواستم که فرش را امضا کند تا ما بتوانیم در یک حراجی خیریه آن را به فروش برسانیم. مسی هم قبول کرد و از این پیشنهاد استقبال کرد. من هم فرش را به خانه اش بردم و آن را امضا کرد.

فقط امضا کرد؟

لیونل مسی قول داد که هر کس این فرش را بخرد، باخریدار و فرش عکس یادگاری می گیرد.

از فرش خوشش آمد؟

خیلی خوشش آمد. کیف کرد و باور کنید که فرش را ستایش کرد و از هنر ایرانی تعریف کرد. اصلا هیجان زده شده بود. پدرش هم گفت که مسی بادیدن فرش هیجان زده شده است.

واقعا چرا فرش را برنداشت و نخرید؟

مسی به من گفت که چون فرش بزرگ هست جایی در منزلش برای نصب ندارد، ولی هر کمکی از دستش بر بیاید انجام میدهد که فرش فروش برود تا به نیازمندان و زلزله زدگان ایرانی کمک شود. تصویر لیونل مسی را کنار این فرش در اختیار سایت برنامه نود قرار می دهم تا برای اولین بار منتشرش شود.

چطور با مسی آشنا هستید؟

من با پدر مسی جرج مسی بیشتر آشنایی دارم و همین باعث شد که بتوانم فرش را به دست مسی برسانم. مسی فرش را که دید کلی تعجب هم کرد که چطور عکسش را فرش کرده اند.

 

برخوردش چطور بود؟

خیلی صمیمی بود. حتی پیراهن تیم هنرمندان را هم امضا کرد. خانه اش هم واقعا بزرگ بود ولی واقعا دیوارش برای فرش جا نداشت.

همسر و فرزندش را دیدید؟

نه آنها را ندیدم.

دوست دارید که مسی را به ایران بیاورید؟

می شود او را هم به ایران آورد. من دو سال پیش می خواستم تیم ملی اسپانیا را به تهران بیاورم تا با تیم ملی ایران بازی کند اما این امکان فراهم نشد. می شود هم مسی را به ایران آورد و هم رونالدو و هر کس که فکرش را می کنید. مردم ایران لیاقت دیدن این ستاره ها را از نزدیک دارند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

مصص
مسی نمیخواد بره فرش بخره کلاه برداری نکنه اگه توانستید بهش یگید حسین میاند شت گفت آدرس خانه شهر قدس استان تهران مهدیه کو چه الامه امینی