توهین زن رقاص به ائمه‌اطهار

شبکه ماهواره‌ای «البغدادیه» نزدیک به وهابی‌ها، با پخش کلیپ یک خواننده و رقاص زن که پیراهن توهین‌آمیزی نسبت به مقدسات شیعیان بر تن داشت، احساسات میلیون‌ها عاشق اهل‌بیت(ع) را برانگیخت.
وهابیت

یک نت ـ توهین وهابیت به ائمه‌اطهار از طریق یک زن رقاص

جنبش مقابله با رسانه‌های بیگانه( امپراتوری دروغ) نوشت: شبکه ماهواره‌ای «البغدادیه» نزدیک به وهابی‌ها، با پخش کلیپ یک خواننده و رقاص زن که پیراهن توهین‌آمیزی نسبت به مقدسات شیعیان بر تن داشت، احساسات میلیون‌ها پیرو و عاشق اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در عراق و دیگر کشورهای جهان را برانگیخت.

این خواننده زن پیراهنی بر تن داشت که تصویر گنبد حرم مطهر امام محمد تقی(ع) و امام حضرت موسی بن جعفر(ع) بر روی آن وجود داشت. این خواننده و رقاص در حالی که چنین لباسی با این تصویر بر تن دارد، به خوانندگی و رقاصی پرداخت.

شبکه ماهواره‌ای «البغدادیه» که نزدیک به گروه‌های دست‌ساز استعمارِ وهابی و ضد شیعه عراق است، از رسانه‌های مختلف دولت «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق به شمار می‌رود. این شبکه در دوران نخست‌وزیری «نوری مالکی» نیز از رسانه‌های مخالف دولت بود.

«البغدادیه» و دیگر رسانه‌های ماهواره‌ای که بخش عمده‌ای از بودجه خود را از رژیم آل‌سعود دریافت می‌کنند، پروژه استعماری تفرقه‌افکنی بین کشورها و مذاهب اسلامی را دنبال می‌کنند و اقدام اخیر در چهارچوب این هدف تعریف می‌شود.

گروه‌های مختلف شیعه و سنی عراقی این اقدام شبکه وهابی «البغدادیه» را محکوم و آن را در راستای اختلاف‌افکنی بین مسلمانان دانسته‌اند.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خدا لعنتش کن زن فاحشه