فال روزانه - دوشنبه 12 مرداد 1394

فال روزانه , فال روز,فال روز متولدین فروردین,فال روز متولدین اردیبهشت,فال روز متولدین خرداد,فال روز متولدین تیر,فال روز متولدین مرداد,فال روز متولدین شهریور,فال روز متولدین مهر,فال روز متولدین آبان,فال روز متولدین آذر,فال روز متولدین دی,فال روز متولدین بهمن,فال روز متولدین اسفند
فال روزانه

یک نت ـ فال روز متولدین فروردین: وقتی كه شما شروع به صحبت كردن می‌كنید، متوقف كردنش كار خیلی راحتی است، اما درست نیست بدون اینكه به حرفهایتان فكر كنید همه چیز را آشكار كنید. شاید شما فكر كنید كه كار بی‌ضرری كرده‌اید، ولی ممكن است دیگران منظور شما را اشتباه متوجه بشوند. باید قبل از اینكه دیر شود برای حرفهایی كه می‌خواهید بزنید محدودیتهایی ایجاد كنید، برای اینكه بعد از اینكه همه چیز را گفتید دیگر نمی‌توانید به عقب برگشته و دوباره صحبتهایتان را اصلاح كنید.

 

فال روز متولدین اردیبهشت: درست وقتی كه شما فكر می‌كنید می‌توانید كاملاً خود را كنترل كنید، یك نفر حرفی می‌زند و شما را كاملاً عصبانی می‌كند. عصبانی شدن به خاطر واكنشی كه دیگران نسبت به شما نشان می‌دهند می‌تواند جلوی صحبت كردن شما را بگیرد. نگه داشتن احساساتتان پیش خود هم هیچ كمكی نمی‌كند، برای اینكه بعداً یكدفعه زیاد شده و منفجر می‌شوند. بهترین روش این است كه آنها را تحت كنترل خود داشته باشید و به جای اینكه یكدفعه سرریز كنند، اجازه دهید كم كم ظاهر شوند.

 

فال روز متولدین خرداد: امروز همه چیز باید عالی باشد، اما شما نسبت به اتفاقاتی كه می‌افتد احساس خوبی ندارید. ممكن است شما احساس كنید به خاطر برنامه‌های فرد دیگری تحت فشار قرار گرفته‌اید و حتی اگر نخواهید دنباله رو آن باشید، فكر می‌كنید كه هیچ راه دیگری ندارید و مجبورید این كار را بكنید. البته همیشه راهی وجود دارد كه بتوانید عملكرد متفاوتی داشته باشید، اما خیلی سخت است كه نسبت به نتیجه كارتان هم اطمینان حاصل كنید. امروز عاقلانه‌ترین كار این است موقتاً تصمیمی بگیرید. راه حل نهایی را برای روز دیگری نگهدارید.

 

فال روز متولدین تیر: شما امروز می‌توانید به روشنی و شفافیت در مورد خودتان صحبت كنند به طوری كه دیگران مطمئن خواهند شد كه شما صادقانه صحبت می‌كنید. اما حقیقت این است كه شاد بودن و زود جوش بودن شما نیز می‌تواند عدم اطمینان شما را نشان دهد. به یاد دشته باشید شما واقعاً مجبور نیستید به چیزی كه اعتقاد ندارید تظاهر كنید. فقط همان كسی باشید كه واقعاً هستید نه كس دیگری.

 

فال روز متولدین مرداد: در حالی كه عطارد در نشانه شما قرار دارد شما به راحتی می‌توانید درمورد چیزهایی كه بهشان فكر می‌كنید صحبت كنید. اما شما باید آرامش داشته باشید و بیشتر از آن حدی كه نیاز است صحبت نكنید. اكنون خویشتن داری یك روش كاملاً درست است، چون فقط به این خاطر كه شما می‌خواهید احساسات خود را ابراز كنید دلیل قانع كننده‌ای نیست كه دیگران را از فعالیتهای معمولی روزانه شان دور كنید.

 

 

فال روز متولدین شهریور: تنها بودن با خودتان و تفكر كردن برای شما راحت‌تر از این است كه رهبری یك گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید كرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی كه در ذهنتان مجسم می‌كنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

 

 

فال روز متولدین مهر: شما می‌توانید نقشی محوری در فعالیتهای مربوط به خانواده‌تان، گروهی از نزدیكترین دوستانتان و یا در جمع یك سری از افراد هم فكرتان داشته باشید. اما قبل از اینكه بتوانید تأثیر مثبتی بر كل فعالیتهای این افراد بگذارید، ابتدا باید شیر پرخروش درون آنها را رام كنید. اگر فقط یك بار روشتان را تغییر دهید می‌توانید یك راه حل سیاست مدارانه برای این مسأله بیابید.

 

فال روز متولدین آبان: بر عهده گرفتن یك مسئولیت با استفاده از تشریح كردن مراحل پیشرفت تحلیلی‌تان یك تاكتیك مفید است، اما دانستن اینكه چه وقت باید صحبت كردن هوشمندانه خود را متوقف كنید لازم و حیاتی است. امروز نوع فعالیتهای شما اهمیتی اساسی دارند و كارهایتان بیشتر از گفته‌هایتان مقصود شما را بازگو می‌كنند. فقط سعی كنید كه ترس و واهمه به شما رخنه نكند. در عوض در برنامه‌ریزی‌هایتان از روش و متد خاصی پیروی كنید و در حین فعالیت كردن باریك بین باشید.

 

 

فال روز متولدین آذر: امروز ژوپیتر سیاره بخت شما كمی شما را آشفته است، در عین حال اطلاعات خیلی زیادی در مورد خط مشی‌ها و اصول عمومی دریافت می‌كنید. همچنین ژوپیتر به شما توصیه می‌كند كه همه امكانات خود را باور داشته باشید؛ همه كارهایی را كه لازم است انجام دهید و موقعیت خود را حفظ كنید. اما این طرز فكر به طور موقت مفید واقع می‌شود و بهترین راه برای رسیدن به اهدافتان نیست. دید خود را وسیع‌تر كنید و برای آینده‌تان یك برنامه‌ریزی سازنده داشته باشید.

 

فال روز متولدین دی: شما امروز قادر هستید به شیوایی در مورد یپچیده‌ترین و عمیق‌ترین حسهای خود صحبت كنید، ولی ممكن است كه راحت‌ترین راه را انتخاب كنید و مسائل سطحی را ترجیح دهید و بخواهید آنها را به دیگران هم آموزش دهید. به جای اینكه به دیگران درس اخلاق دهید، بهتر است كه ساكت بمانید. شما با رفتارهای مثبتتان بیشتر می‌توانید روی آنها تأثیر بگذارید. آنها هم این توانایی شما را تحسین خواهند كرد.

 

فال روز متولدین بهمن: امروز شما كملاً می‌توانید بفهمید كه همسرتان و یا یكی از دوستانتان دقیقاً حرفهایی به شما می‌زند. شما كاملاً حرفهای آنها را گوش می‌كنید، اما شاید آنها فكر كنند كه شما به اندازه كافی حواستان بهشان نیست. متأسفانه وقتی شما بیشتر سئوال می‌كنید جوابهای مبهمی می‌شنوید. به جای اینكه بحث را بیشتر كش بدهید، به فكر پیدا كردن یك راه حل باشید.

 

 

فال روز متولدین اسفند: شما به طور طبیعی از پرداختن به مسائل جزئی دوری می‌كنید، بنابراین راحت‌تر می‌توانید دیدگاه‌های عمومی‌تر را درك كنید. با وجود این اكنون به سختی می‌توانید بین مفاهیم و حقایق جنبی توازن ایجاد كنید. انتظار نداشته باشید كه زود به این تعادل برسید؛ فط باید ذهن بازی داشته باشید، بنابراین شما قادر خواهید بود در طول روز بین دو دیدگاه، دیدگاهی را كه مهم‌تر است را ترجیح دهید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده