علت ازدواج نکردن احسان علیخانی فاش شد

در چهاردهمین شب از ماه مبارک رمضان، برنامه «ماه عسل» در لحظات طلایی منتهی به افطار شریک لحظات ناب مخاطبان خود شد.
احسان-علیخانی

یک نت ـ احسان علیخانی راز ازدواج نکردنش را در برنامه «ماه عسل» فاش کرد.

در چهاردهمین شب از ماه مبارک رمضان، برنامه «ماه عسل» در لحظات طلایی منتهی به افطار شریک لحظات ناب مخاطبان خود شد.

احسان علیخانی مجری این برنامه با همان بیان و روال همیشگی اش آغازگر چهاردهمین برگ از «ماه عسل» شد.

پس از باز شدن دکور، یک زوج سالمند به همراه 6 مهمان دیگر در قاب کهکشانی «ماه عسل» جای گرفتند.

زوج سالمند با سن ٨٩ و ٩٤، هفتاد و دو سال در کنار هم عاشقانه زندگی می کردند.

زمانی که خانم اعلام کرد که متولد ١٤تیر ١٣٠٥است، علیخانی گفت که "پس ٤ روز دیگر تولد شماست" و از مهمانان و عوامل پشت صحنه خواست تا برای تولد مادر دست بزنند. بعد از اتمام دست زدن افراد داخل قاب دوربین، گویا دست زدن عوامل پشت صحنه هنوز ادامه داشت، علیخانی با اشاره به این مطلب گفت: فاصله زیاد است و دوستان متوجه قطع دست زدن ما نمی شوند البته دوستان من کمی هم خنگ تشریف دارند بعد از پایان دست زدن ما کف می زنند موج مکزیکی ایجاد می شود.

این زوج سالمند، رمز موفقیت زندگی مشترکشان را در طی این ٧٢سال، عشق بدون آلایش و تشریفات تلقی کردند و به همراه پسر و نوه شان به برنامه آمده بودند. نکته ی مهم دیگر اینکه مادر در سن ٨٩ سالگی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده بود.

مهمان بعدی، مرد ٧٤ ساله و کوهنورد بود که قله های زیادی چون دماوند و آرارات فتح کرده بود.

مهمان دیگر «ماه عسل» یک مرد ٨٤ ساله به همراه دو نوه اش بود، این مرد سالمند با داشتن دو مدرک لیسانس در رشته فلسفه و علوم تربیتی همچنان در رشته حقوق به تحصیل می پرداخت.

یکی از نوه های او مشغول تحصیل در رشته پزشکی و دیگری دارای مدرک دیپلم بود. علیخانی به نوه ای که تحصیلات دیپلم داشت ، گفت :با داشتن چنین پدربزرگی چرا شما درس را ادامه ندادید، کمی از او یاد می گرفتید نوه ی پیرمرد در برابر صحبتهای علیخانی کمی سکوت کرد و بعد افزود: من به دلیل فوت پدرم مجبور بودم کار کنم. علیخانی از صحبت مهمان جا خورد و خجالت زده گفت: جواب دندان شکنی به من دادی.

بعد پخش آیتمی از جشن عروسی یک زوج ٩٢ و ٦٧ساله، مهمانان بعدی مشخص شدند، این زوج به همراه برخی از نوه ها و فرزندانشان بر روی صحنه «ماه عسل» حضور یافتند. حدود یک ماه از ازدواج این زوج سالمند می گذشت.

مادر ٦٧ساله که بیان زیبایی در طبع شعر داشت شروع به خواندن چند بیت شعر عاشقانه کرد. بعد علیخانی از او سوال کرد این شعر را برای همسرتان می خوانید؟ او گفت: نه برای شما می خوانم. علیخانی که شاید به بازخوردهای بعد از این امر فکر می کرد با تکان دادن سر به همراه لبخند گفت آخ آخ.

در بین صحبتهای مهمانان علیخانی از زوج اولی برنامه پرسید: چرا ازدواجهای جوانان امروزی دوام ندارد؟ بانوی سالمند پاسخ داد: خانم ها مقصر هستند چون زمانی که مردها خسته از سر کار به خانه می آیند مدام غر می زنند. علیخانی با توجه به انتقادهای زیاد خانم ها از لحن صحبتهایش در مورد خانم ها در برنامه های قبلی «ماه عسل»، لبخند زد و گفت :خانم ها به اندازه ی کافی از ما شاکی هستند البته آقایون هم یادشان می رود که مشکلات بیرون را داخل خانه نیاورند.

بعد یکی از مهمانان از علیخانی پرسید: چرا شما ازدواج نمی کنید؟ علیخانی پاسخ داد: ما گرفتار کار هستیم البته با دیدن این بزرگواران فهمیدیم ما تا سن ٩٢ سالگی برای ازدواج فرصت داریم.

پس از خروج از قاب کهکشانی علیخانی خاطر نشان کرد: زندگی جریان دارد و باید خودمان فردا را بسازیم و قدر ثانیه هایمان را بدانیم.

(باشگاه خبرنگاران)

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

من زنت میشم
آخى نازى شوهر گيرت نمياد پروانه خانوم بيشوررررررررررررر.بى ادبى ديگه حدى داره
خاک عالم تو سرت مگه پسر قهطیه
پروانه جون ارزش خودتو پاييييييييين آوردى خجالت بكششششششش.
واقعا که هم شماهایین که آبروی همه دخترهارومیبرین....
دخترا همشون اينجورين البته 70اونا فقط.پروانه خانوم هم يكى از اونا.خب اگه پسر قحطيه واسه چى يه لشكر دختر جمع شده بودن عليخانى رو ببينن.انصاف داشته باشين كه عليخانى واقعا جذابه شكى نيس منم يه پسرم ديگه هرچن سخته از جنس خودم تعريف كنم ولى واقعا عليخانى داداش رو دوس دارم.
حق میدم بهت پروانه خانم. خیلی نازه
ممنونم الناز جونم که طرفدارم هستی پس شما ی کاری بکن که جواب بله رو بهم بده فقط بهش بگو سن من 70 سالمه خخخخخخخخخخخخخخ
من به این شرط زنش میشم که این همه پول های باد آورده بیت و المال رو از حلقومش در بیارم به افراد بی سرپرست و فقیر که در جامعه زیاد هستند بر گردونم بعد ولش کنم راه کار من اینه عزیزان
واى واى چقد دلسوزيد .واقعا كه مسخره ايد.عليخانى پول هيچكى رو بالا نكشيده به خدا اون دنيا روسياهيد آدمارو واس چى رو چه حسابى قضاوت ميكنيد خوب يا بدشو خدا تشخيص ميده.ايشون واقعا پاكن و حرامو حلال سرشون ميشه.واسه يه عده اي واقعا متاسفممممم نديده و نشناخته دارن از ايشون يه غول ميسازن يه كم به دنياى اخروى فك كنيد كه بايد جوابگو باشيد
خدمت نسیم خانم عرض کنم اتفاقا خود شما و کسانیکه طرفداری علیخانی رو می کنید باید تواس پس بدهید چون شماها احساسی نگاه می کنید فکر این نیستید که برای یک برنامه یک ماهه 45میلیون تومان صرف شده وجدان داشته باشید که پول بیت المال هست با مبالغ و با مجری های کم توقع هم میشه دل مردم رو شاد کرد و به فکر مردم بود
وا،اين اقا پيمانه چه آتيشى داره ميگيره واى نازى حسوديت شود.اولن ايشون واسه صداوسيما داره كار ميكنه وبايدموروازماست بكشه بيرون دومن ايشون هم مجرين هم تهيه كننده هم سازنده برنامه هم كارگردان پس بنظرتون بايد چقدبگيره.هنوز بنظرمن اين مبلغ خيلى كمه.اولن صداوسيما به هركسى پول نميده اونا بهترتشخيص ميدن كه بايدبه مجرى بااين توانمندى چقدى بدن.اگه ميدونستن در حق يه عده حسود مثل شما داره اجحاف ميشه ابدا اين كارو نميكردن.اخه به درامدمردم چيكاردارين.اگه ناراحتى تو بيا نصفه دارايتو بده.پس بقيه مجريا چقد ميگيرن فقط به عليخانى گيردادين.اين پيمانو يكى جم كنه خودشوكشت.
آخه احمق جون هربرنامه اى يه خرجى داره ديگه.ببينم پيمان تو چن سالته اصلا عقلت به رشد بلوغ فكري رسيده بخدا اگه يكم عقل تواون كله فندوقيت موجودباشه.يكم فك كنى بد ني.اگه عقل داشتى درس مثه يه مردبامرام حرف مينوشتى برو بچه جون به درسومشقت برس معلم ميزننت ااا.عزيزخان.
جون من اين پيمانه قرصاشوخورده.پس بنظرت بايدچقدبگيره؟
ايشون(عليخانى)خيلى مشتى.دمت گرم داش
خيلى بي ادبى آقاپيمان.چيه عليخانى پولاتو بالا كشيده؟
توميشناسى معرفى كن ببينم.يه كسى هم مجرى هم كارگردان هم تهيه كننده هم سازنده برنامه باشه كه 1سال خودشو اذيت كنه كه اين برنامه رو انتن بره بددستمزدش فقط45ميليون باشه اين مبلغ واسه همچين كسى خيلى كمه پيمان جان بفهم دادش.
آره پروانه جون راست میگی واقعا نازه ولی شوهر تو نمیشه