ميلی به زن و جنس مخالف ندارم!

به همجنس بازي علاقه دارم تا آنجا كه ميلي به زن ندارم آيا با رشد جمعيت همجنس بازي حلال ميشود؟
همجنس بازی

یک نت ـ به همجنس بازي علاقه دارم تا آنجا كه ميلي به زن ندارم؟

در رابطه با سئوالتان نكاتي را خدمتتان عرض مي كنيم اميد است مفيد واقع گردد:
1. همجنس گرايي يك اختلال است كه بايد با رجوع به روان شناس باليني و روان پزشك به دنبال مداواي آن باشيد.
2. ازدواج و فوائد بيشمار: همجنس گرايي خروج از مسير فطرت و نظام آفرينش است كه اگر كسي با اراده خود دنبال اين هدف برود دچار مشكلات بيشماري در مسير زندگي مي گردد و از نظر معنوي از دايره تعبد و بندگي حضرت حق خارج مي شود و مشمول وعده هاي عذاب الهي مي گردد. قوم لوط به خاطر همين انحراف بود كه به عذاب الهي گرفتار شدند.
ازدواج فوائد بيشماري دارد كه تنها در چارچوب آن نيازهاي زيادي از انسان برطرف مي شود. تنها يك بعد ازدواج رفع نيازهاي جنسي است. ما در واقع نيازهاي عاطفي رواني بسياري داريم كه تنها با ازدواج به آنها مي رسيم از جمله آن نيازها , احساس آرامش كه قرآن شريف آن را از فوائد ازدواج برشمرده است. به همين دليل است كه روان شناسان دنيا براي حفظ نهاد مقدس خانواده در مكاتب مختلف خود مباحث زناشويي درماني، زوج درماني، مشاوره خانواده و خانواده درماني رامطرح مي كنند و سعي دارند انسان ها را از اين فوائد بهره مند سازند . طبق نظر روان تحليل گران افرادي كه به همجنس گرايي روي مي آورند در زندگي زناشويي خود موفق نمي شوند و زندگي آنها با ناسازگاري و طلاق روبرو مي شود پس درمان لازم و ضروري است.
3. حلال و حرام: حلال و حرام الهي بر اساس حكمت است ، علم و محبت خدا براي ما انسانها رقم خورده و مصالح ما در آن رعايت شده گاهي يك حرام الهي براي ما ظاهري تلخ دارد اما حقيقت و باطن آن جز شيريني چيزي نيست. به همين جهت است كه عالمان واقع بين به دستورات خدا معتقدند حلال و حرام طبق فرمايش رسول خدا(ص) تا آخرت به حال خود باقي مي مانند و شرايط و ميل انسانها نمي تواند آن احكام را تغيير دهد چون علم انسانها بسيار محدود است. تا جايي كه هرچه قدر دانش بشري بيشتر مي شود . دانشمندان بيشتر به شگفتي ها و حكمت خلقت اعتراف مي كنند و علم خود را نسبت به مجهولات مثل قطره اي در مقابل اقيانوس بر مي شمارند.
بنابراين هر عملي كه در دين اسلام واجب شده بلاشك مصلحتي در آن وجود داشته ولو ما بدان واقف نشويم و اگر عملي از نگاه ديني حرام گرديده است حتما مفسده اي در آن بوده هرچند ما از آن مفسده اطلاعي پيدا نكنيم.(1) همجنس بازي كه در منابع ديني با عنوان «لواط»ياد مي شود يكي از گناهان كبيره اي محسوب مي شود كه وعده عذاب بدان داده شده است و در اين دنيا نيز براي انجام دهنده اين عمل , مجازات سختي پيش بيني شده است.(2) به اضافه اينكه اين رفتار انحرافي اثرات و پيامدهاي مخربي را بر شخص و جامعه مي گذارد كه جبران نمودن آن , به قيمت از هم پاشيده شدن نهاد خانواده, سرخوردگي و پريشاني زنان , تربيت ناصحيح كودكان , شكل گيري شخصيت هاي انفعالي براي مردان و... تمام خواهد شد.
در پايان توجه شما را به نكات ذيل جلب مي نمائيم:
1.لحظه اي بنشينيد و تمايل خود به جنس موافق را براي لحظاتي مقابل خود تجسم كنيد همزمان با آن يكي از تلخ ترين حوادث زندگي ويا عذاب اخروي و نفرت الهي را تصور كنيد اين عمل را تكرار كنيد تا هنگام هجوم فكر همجنس گرايانه آن نفرت و انزجار به شكل خودكار ايجاد شود.
2.از خلوت با همجنس پرهيز كنيد و نيز شوخي و جك جنسي با همجنس را كنار بگذاريد ( به جاي پرهيز از كارتان از افكار همجنس گرانه و زمينه هايش پرهيز كنيد)

پاورقی:

1. مظفر,محمد رضا, اصول الفقه,انتشارات دفتر تبليغات حوزه علميه قم,1377
2. موسوی خمينی,سيد روح الله ,تحريرالوسيله ج2,موسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی.
منبع: نرم افزار پاسخ - مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات
jonbeshnet.ir

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

انشاءالله وبا توکل به خداوند متعال همه ی ما جوون ها به راه راست هدایت بشیم،
من تعادل در رف تار ندارم ، وقتی عصبانی میشم دادمیزنم ،از بچه ها عصبانی میشم بینمشون،که این کارم زندگیمو داغون کرده عذاب وجدان شدید میگیرم،فقط گریه میکنم، هرچه قدر هم تصمیم میگیرم نزنم با همون کار رو تکرار میکنم،از شما خواهشمندم راهنمایی کنین.