فک و دندان احسان علیخانی لرزید !!

احسان علیخانی در بیست و دومین برنامه از ماه عسل میزبان یک مستند ساز بود.
احسان علیخانی

یک نت ـ حرکتی که فک و دندان احسان علیخانی را از بین برد!

حضور یک مستندساز در برنامه ماه عسل

احسان علیخانی در ابتدای شروع برنامه و پس از احوالپرسی گفت: من با اینكه اعتماد به نفس و حتی در جاهایی اعتماد به سقف دارم آن هم نه به وجود خودم بلكه به پشتوانه ی نگاههای شما به ماه عسل و مهمان هایش، اما فك و دندان من و همكارانم ازبین رفته چرا كه ما یك خواهشی از شما كردیم و به واسطه ی آن طوفانی به پاشد از این همه معرفت حیرت كردیم. این موضوع از یك كل كل ساده شروع شد از آنجایی كه عقیل هشت ساله مهمان ماه عسل سرپرستی خانواده خود را برعهده داشت. بنابراین بعد از آن برنامه، برای كمیته امداد شاخ و شانه كشیدیم كه چرا كمك نمی كنید و در این كل كل آنها 270 هزار پرونده كودك بی سرپرست به ما نشان دادند كه به برجكمان خورد.

اما از شب گذشته تا به این لحظه 80 هزار نفر برای حمایت از كودكان بی سرپرست و ناتوان اعلام آمادگی كردند. كه در این میان اسم افرادی چون نیوشاضیغمی،حمید گودرزی، برزو ارجمند، روناك یونسی، محسن افشانی، سیاوش خیرآبی و سمانه پاكدل به چشم می خورد.

سپس عباس لاجوردی مستند ساز به برنامه آمد تا روایتگر قصه ی مهیج، پیچیده و جذاب خود باشد. این مستند ساز به دلیل اهانت های متعدد به پیامبر اسلام تصمیم به ساخت مستندی دراین باره می گیرد به همین منظور برای تهیه ی این مستند به آمریكا سفر می كند تا با تری جونز (Terry Jones) كشیش كلیسای فلوریدا كه با افكار سیاسی در یازده سپتامبر اقدام به قرآن سوزی كرده مصاحبه ای داشته باشد و یك سوال مهم از او بپرسد برای همین در كمال ناامیدی در روز دوم سفرش این كشیش را در خیابان های نیویوك به صورت خیلی اتفاقی می بیند و از او می پرسد قرآن خوانده ای؟ كه او پاسخ می دهد : نه.

این مستند ساز عنوان كرد: وقتی در آمریكا امكان مصاحبه با تری جونز فراهم نمی شد دلم لرزید و با خود گفتم یا رسول الله آمده ام تا دینت را كمك كنم اگر صلاح است یاری ام كن كه تری جونز را در كمال ناباوری در نیویورك دیدم و با آن پاسخ فهمیدم كه حركت او از روی جهالت و نادانی بوده است.

این مستند ساز برای تكمیل مستندش به دانمارك می رود و با كورت وسترگارد كاریكاتوریست دانماركی ضد اسلام كه نخستین كاریكاتورهای موهن علیه مقدسات مسلمانان وحضرت رسول را كشیده، مصاحبه می كند.

لاجوردی در خصوص این مصاحبه عنوان كرد: هماهنگی با فردی كه شبیه سلمان رشدی زندگی می كند غیر ممكن بود و بعد رو به علیخانی گفت: ببینید شما می توانید با سلمان رشدی ملاقات كنید؟ علیخانی خندیدو گفت: بگذارید بعد از برنامه باهاش تماس بگیرم ببینم چی میشه و بعد خودش از حرفش خنده اش گرفت و افزود: فردا یك سری از رسانه ها تیتر می زنند ارتباط احسان علیخانی با سلمان رشدی.

این مستند ساز در پایان عنوان كرد: صهیونیست ها علیه ایران برنامه ریزی می كنند و هدفشان این است كه غرب را در مقابل ایران قرار دهند با ساخت این مستند بخشی از حقایق را به تصویر كشیدم.در بخش بعدی دو نفر از دوستان و همسر و فرزند این مستندساز هم در برنامه حضور یافتند.

و بعد از گفتگویی کوتاه با آنها ، این قسمت از برنامه ماه عسل در ماه بارک رمضان به پایان رسید.

منبع: سیمرغ

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

باشنیدن این حرفا فک ودندان منم لرزید.خخ
واقعا این کارسعادت میخواد که بری وجونتوکف دستت بذاری وکسانی که به دینمون واعتقاداتمون بی حرمتی کردن رو به چالش بکشی واونارو محکوم کنی ممنون ازاقااحسان به خاطر این مهمون فوق العادشون
واقعا دست مريزاد داره من كه اصلا باورم نميشد افرين و متشكرم
منم از دندونا میخوام
منم از این دندونا میخوام