سارق را شناسایی کنید (عکس)

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی تصویر متهم هرگونه اطلاعات خود را در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد سارق تحت تعقیب در اختیار پلیس آگاهی تهران قرار دهند.
سارق

یک نت ـ 31 اردیبهشت امسال فردی با مراجعه به کلانتری 128 تهران نو به مامورین اعلام کرد که کیف دستی اش حاوی مدارک شناسایی، 250 هزار تومان وجه نقد، 10 هزار دلار آمریکا و ... از داخل خودرو پارک شده وی سرقت شده است.

 

اخبار,اخبارحواث,سارق

مالباخته به کارآگاهان پلیس آگاهی تهران گفت: در خیابان تهران نو برای انجام خرید منزل، ماشین را برای دقایقی در کنار خیابان پارک و با گذشت دقایقی و پس از انجام خرید به محل پارک خودرو مراجعه کردم اما در کمال تعجب متوجه سرقت کیف دستی از صندلی عقب ماشین شدم.

در همین ارتباط پرونده مقدماتی با عنوان سرقت داخل خودرو تشکیل و به دستور شعبه 15 بازپرسی دادسرای ناحیه چهار تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر اینکه در زمان ترک خودرو چند جوان در نزدیکی خودروی وی تردد داشتند، کارآگاهان احتمال دادند که این سرقت به شیوه زاغ زنی انجام شده است.

با بررسی صحنه سرقت، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مراکز تجاری محل سرقت شدند که سیستم دوربین های مداربسته در آن پیش بینی شده بود و با بررسی تصاویر بدست آمده از آن کارآگاهان موفق به شناسایی جوانی حدود 25 ساله شدند که به تعقیب مالباخته می پرداخت.

تصاویر این جوان نشان می داد که وی پس از مدتی تعقیب به محل پارک خودرو مالباخته مراجعه و در یک زمان بسیار کوتاه اقدام به سرقت کیف از صندلی عقب خودرو کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این ارتباط اعلام کرد: برای شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار تصویر این سارق جوان از سوی مقام قضایی صادر شده است.

این مرکز از کلیه شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این شخص می شوند درخواست کرد تا هرگونه اطلاعات خود را در خصوص هویت، مخفیگاه یا محل های تردد این شخص را از طریق شماره تماس 21865878 در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهنـد.

منبع: جام جم 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده