ماه عسل 94 قربانی داد (عکس)

جوانی به ظاهر عاشق‌پیشه در شهر بابل ، با الگوبرداری غلط از مهمان برنامه ماه عسل، سعی داشت با نمایش خودکشی از بالای یک ساختمان ، خود را در مقابل چشمان دختری که قصد ازدواج با او را داشت نشان دهد!
ماه عسل 94

یک نت ـ جوانی به ظاهر عاشق‌پیشه در شهر بابل ، با الگوبرداری غلط از مهمان برنامه ماه عسل، سعی داشت با نمایش خودکشی از بالای یک ساختمان ، خود را در مقابل چشمان دختری که قصد ازدواج با او را داشت نشان دهد!

آن روزها که جعبه جادو اختراع می‌شد ، مخترع‌اش احتمالا در خیال سرگرم‌کردن نوع انسان بود.

مخترع TV فکرش را هم نمی‌کرد کار بشریت و تلویزیون آنقدر به هم بپیچد که هیچ اندیشه گره‌گشایی قادر به باز کردنش نباشد.

این‌روزها اما ، موسیقی ، سینما، تلویزیون و احتمالا بیش از همه اینترنت آنچنان در جان مخاطبانش رخنه کرده است که می توان از هر بیننده و شنونده و کاربر بی‌ظرفیتی انتظار هر رفتاری را داشت.

از کاربران خودباخته مجازی که برای لایک از هیچ عملی فروگذار نمی‌کنند تا برخی تماشاگران معلوم‌الحال سینما که با ضد قهرمان فیلم همزاد پنداری می‌کنند.

و البته اندک مخاطبانی که در هنگام تماشای تلویزیون از خود بی‌خود می‌شوند و نمکدان را بجای نمک در آش می‌اندازند. مخاطبانی که از خود داشته و فکری ندارند و به ناچار دست به تقلید کورکورانه از کسانی می زنند که خودشان برای نشان دادن یک عمل اشتباه به مخاطبان و برائت از آن، مهمان برنامه‌ای شده اند.

مهمانان یک برنامه تلویزیونی دعوت می‌شوند تا مخاطبان آگاهی یابند از تجربیات و رویدادهای زندگی آنها ، شاید از این مسیر عبرت گیرند برای رفتارهایی عاقلانه‌تر.

*مهمان ها دعوت می شوند تا الگو باشند

این الگوبرداری اما دو سویه دارد؛ از یک طرف می‌توانیم عمل مثبت و کردار نیک یک مهمان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و از سوی دیگر اگر یک مهمان در گذشته خود عملی خطا را انجام داده باشد ما می‌توانیم از پیامدهای منفی آن عبرت بگیریم و آنچه را که صلاحمان را در پی دارد انجام دهیم.

مخاطب به ظاهر عاشق‌پیشه ماه عسل اما مسیر رسیدن به خواسته‌اش را آنچنان اشتباه گرفته است که از پشت‌بام ساختمانی ۳ طبقه سر درآورده و به جای پریدن از ساختمان به نظر می‌آید که عشقش را پرانده باشد...!

منبع:شهرآرا آنلاین

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

برنامه ی خوبیست باتشکرازبرنامه ی شما
برنامه ماه عسل مزخرفترين برنامه تلويزيونى که ديدم
آآآآآخخخخه يلدا خانوم شما چقد...
مردم جنبه ندارن
توروخدا اين طورى نگين ماه عسل بهترين برنامه س.خوب بعضيا عقل داشته باشن اين كارو نكنن.
Khkhkhkhkh boorooooobaaàbaaaa
آخى كارن جون ...........
تارا حالا که اتفاقات و جنجال های زیادی برای ماه عسل دیده می شود پس کوتاه بیا به قول برنامه بسیار جذاب و پر بیننده و پر طرفدار خندوانه که همه ملت رو انرژی میده میام براتا خخخخخخخخخ
آقا پيمان مگه تو اون موقع اونجا بودى وقتى كه خودكشى اتفاق افتاد اينا همش شايعن عزيز كه ميخوان برنامه ماه عسلو خراب كنن بدشم كى گفته خندوانه پربيننده ترين برنامه س آخه تو طرفداراى ماه عسل رو با خندوانه مقايسه ميكنى ههههههههههه.ماه عسل بيننده ميليونى داره پيمان خان.تورو خدا از اين به بد به تلويزيون خوووب نگا كن بد برنامه دلخواهتو انتخاب كن.وقتى اسم يه دختر غريبه رو مينويسى لااقل خانمشو جانزار.(تارا خانم). راسى اگه اين خبر راسته و ماه عسل باعث خودكشى يه عده آدم بى مغز شدن چرا هيچجا اعلام نكردنش هيچ اخبارى در اين مورد گزارشى نداده. خندوانه اصنم جذاب نيس اححححح.آخه برادر برا چى همه ملتو جمع ميزنى.... درضمن اين چه طرز صحبت كردنه (ميا برات ااا) لوس مث رامبد
به نظرم این 94 قربانی ذکر شده بابت برنامه ماه عسل هیچ عذر و بهانه ای ندارد و مسئولین باید جوابگوی این برنامه جنجالی باشند و علیخانی باید تواس پس بدهد هر چند ایشون بی خیال و عده ای بی وجدان طرفداری می کنند اگر این افراد قربانی شده از بستگان شما بود چه عکس العملی نشون می دادید.
اهاى اونيكه از طرف ملت كامنت گذاشتى خودت بى وجدانى اصن مگه تو اونجا بودى كاسه داغتراز آش ميشى اينا همش شايعن.لطف كن از اين به بد نظر خودتو بگو ديگه واسه چى ملتو جم ميبندى.
اولن اون 94يعنى سال 1394بيسوادددددد نه اينكه 94تا قربانى خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حضور تارا خانم عرض کنم که چون بنده همیشه طرفدار افراد ضعیف بوده ام و از شعار دادن بعضی ها همچون علیخانی که در اون برنامه جولان می دهد و از کمک به محرومان و .... پیش دستی می کند و هر حرف بی ربطی هم عنوان می کند کمی قضاوت درست نمایید اولین برنامه ای هست که در کل برای حضورش 45میلیون تومان گرفت یعنی ثانیه ای50هزار تومان.. شاید شما و بقیه.... مجری ندیده هستید البته ببخشیدا خخخخخخخخخ دوم اینکه سری به برنامه جذاب و پرطرفدار خندوانه بزنید مطمئن هستم نظرت عوض خواهد شد مرسیییییییییییییی
چه حساب گر خوبى هستين ،واسه چى اقا پيمان اينقد بى انصافيد اقاى عليخانى تمام يك سال يعنى 12ماه رو كار ميكنه اونم مجري گرى كه كار خيلى سختيه.شما برو به خندوانت نگا كن.خندوانه جذابه؟خخخخخخ.راممممممبد بوعععععععععع.ديگه نظر براچى عوض بشه
فك كنم يه عده مجرى توانمند چون اقاى عليخانى نديدن خوب بايدم اين طوري باشن ديگه شما لياقت تون همون رامبد بريد نگاش كنيد خب كى جلو تونو گرفته
وای از دست شماها خوب پیمان جون راست میگه ماه عسل برنامه جالبی نبوده البته با وجود علیخانی این همه جنجال آفرینی کرده و پول بالا کشیده ی چیزی مثل اختلاص ....... در ضمن حالا شما بگید خوبه ی سری بگند بده.. اون آقا هم با ماشین مدل بالای...... در شهر تهران جولان بده و در دلش بخنده شماها هم حرص بخورید نوش جونتون. اون پول ها رو گرفته داره لذت میبره به ریش همه هم می خنده.!!!!!
عزيز هيچكى حرص نخورده بغير شما و پيمان جونتون.اون پولى كه گرفته نوش جونش باشه.خوب نيس به درامد مردم چش داشته باشين برين به كاراتون برسين بيكاريدااا.عزيز اصن شما ميدونيد اختلاص چيه ؟ماه عسل برنامه فوق ا لعاده جذاب پرطرفدارواينكه ببيننده ميليونى داره.اين كامنتايكه بالا ملاحظه ميفرمامييد وضد ماه عسل اند فك كنم همشون يه نفرن چون خب دارن از همديگه طرفدارى ميكنن خخخخخخخ پول نديدهاااااا.فك ميكنن با اين حرفاشون ماه عسل خراب ميشه كه نميشه ههههههههه خخخخخخ
خدمت آقا پیمان عرض کنم ما هم با نظر منطقی شما موافقیم این همه حرص خوردن و این خوبه و اون بده درست نیست میدونی بیشتر مردم جنبه ندارند ی برنامه پخش شده اون آقا هم پولشو خورده حالا بعضی ها طرفداریشو می کنند یعنی چی خوب ی برنامه اجرا شده و تمام شده معلومه بعضی ها ظاهرا مجری ندیده هستند چقدر زشته این جوری....ههههههههههههه
يكى اينو جم كنه تو اصن ميدونى منطق ينى چى اقاى بلا نصبت محترم
خخخخ
يكى اينو جم كنه تو اصن ميدونى منطق ينى چى يا چن بخشه؟؟؟؟برو بابا خخخخخخخ