پیشنهاد 2/5 میلیاردی تراکتور به رحمتی

یکی از واسطه‌های نقل و انتقالات دو روز پیش با گلر فصل پیش پیکان تماس می‌گیرد و پیشنهادی را از سوی تراکتوری‌ها به این دروازه‌بان انتقال می‌دهد.
رحمتی

یک نت ـ تراکتورسازی رویایی می بندد؛ پیشنهاد بیش از 2.5 میلیاردی به ستاره مدنظر استقلالی ها

تیم تراکتورسازی را در فصل پانزدهم منسجم‌تر از فصل چهاردهم خواهیم دید. تبریزی‌ها در تدارک تیمی هستند که آن مصایب عمیق و ریشه‌دار فصل چهاردهم را با خود نداشته باشد. آنها تیمی می‌خواهند برخوردار از بهترین‌ها. با همین نیات است که جذب بازیکنان شاخص لیگ به اولویت آنها تبدیل شده است.

هفته پیش در تبریز طرح حفظ ستاره‌ها توسط عباسی پایه‌ریزی شد؛ طرحی که تاکید می‌کند تیموریان، ادینیو و خود تونی در تبریز بمانند. مدیران باشگاه تراکتورسازی مقدمات بازگشت تونی را فراهم کرده‌اند و به زودی تیموریان نیز به تبریز می‌رود و قراردادش را با قرمزها منعقد می‌کند.

ادینیو هم مشکلی برای ادامه همکاری با تراکتورسازی ندارد. برای تراکتور تنها مساله تقویت سازمان دفاعی است که در این راستا نیز اقدام‌هایی شده است.

مذاکره با مهدی رحمتی از همین نقطه نشأت می‌گیرد. یکی از واسطه‌های نقل و انتقالات دو روز پیش با رحمتی تماس می‌گیرد و پیشنهادی را از سوی تراکتوری‌ها به این دروازه‌بان انتقال می‌دهد.

تراکتوری‌ها برای آنکه رحمتی را در اختیار داشته باشند پیشنهادی حدود 2 و نیم میلیارد تومان داده‌اند که بعید است رحمتی در فصلی که موفقیتی هم با پیکان نداشت و با این تیم سقوط کرد، این پیشنهاد را نپذیرد. رحمتی با اینکه سقوط را تجربه کرد اما دروازه‌بانی بود آماده در چارچوب دروازه پیکان.

با این‌حال مهدی شاید مانند گذشته نتواند دستمزدی که مد نظرش است را دریافت کند به همین دلیل او می‌کوشد بهترین تیم را انتخاب کند که به احتمال فراوان انتخاب او تراکتورسازی تبریز خواهد بود.

هر چند که شماره یک هرگز علایقش به استقلال را کتمان نکرده است و بارها در مصاحبه‌های خود از دلبستگی‌هایش به استقلال گفته اما برای مهدی علاقه به استقلال یعنی در همان حد دست رد زدن به پیشنهاد پرسپولیس وگرنه او هرگز از اینکه در تیمی جز استقلال بازی کند ابایی ندارد و سابقه‌اش هم نشان می‌دهد تیم‌های دیگر را بارها تجربه کرده است.

مساله‌ای که در مواجهه با رحمتی وجود دارد احتمال حضور توأمان او با منصوریان در استقلال است اما هرگز با قطعیت نمی‌توان گفت که اگر منصوریان به استقلال بیاید رحمتی هم چشم بسته استقلال را انتخاب می‌کند.

برای رحمتی دستمزد نیز اهمیت فراوانی دارد و این استقلال که فصل پیش ستاره‌هایش را به دلیل مشکلات مالی از دست داد نمی‌تواند جای مناسبی برای رسیدن به مقاصد مالی باشد. به همین جهت شاید رحمتی به تراکتوری‌ها پاسخ مثبت دهد و راهی تبریز شود.

انتقالی که شاید با دیدن دوستان قدیمی همراه باشد. تبریزی‌ها سیگنال‌های مثبتی هم برای عمران‌زاده ارسال کرده‌اند اما این مدافع با استقلال یک سال دیگر قرارداد دارد.

تنها ممکن است طلب 900 میلیونی استقلال به عمران‌زاده موجب فسخ قرارداد این مدافع با استقلال شود. استقلالی که اوضاع نامشخصی دارد و هنوز معلوم نیست که بر اساس تفکرات کدام مربی این تیم بسته خواهد شد.

تراکتوری‌ها اما مساله رحمتی را جدی دنبال می‌کنند تا شاید پای دیگرستاره‌ها را به تیم‌شان بکشند. تراکتور را تصور کنید با آندو، ادینیو و رحمتی. آیا دیگر ستاره‌ها برای پیوستن به این تیم ترغیب نخواهند شد؟
 

منبع: ایران ورزشی

 

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده