پسر 19 ساله بازهم به زندان برمی‌گردد

در پی گزارشات دریافتی از شهروندان مبنی بر حضور افراد مشکوک در پیاده‌رو رودخانه تجریش جنب پارکینگ طبقاتی که به زاغ زنی افراد عابر مشغول هستند؛پرونده ایی در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری تجریش قرار گرفت.
زندان

یک نت ـ زورگیری از دختران / پسر 19 ساله بازهم به زندان برمی‌گردد

در ادامه در ساعت 12:20 روز گذشته اکیپی از ماموران این یگان به محل مورد نظر اعزام و ضمن پاکسازی محل مشاهده کردند، فردی با لباس قرمز رنگ در معبر پیاده‌رو حاشیه رودخانه حضور دارد و به زاغ زنی عابرین مشغول است.

 

فرد مظنون به محض رویت پلیس کیفی که در دست داشت را به داخل رودخانه پرتاب می نماید که ماموران بلافاصله متهم را دستگیر و کیف را از داخل رودخانه خارج می‌کنند.

 

متهم در مواجه با یگان انتظامی کلانتری تجریش خود را "جمشید" 19 ساله معرفی کرد که در بازرسی از کیف مذکور یک قبضه سلاح کلت کمری از نوع ساچمه ای و مقادیری شیشه کشف می گردد.

 

متهم به همراه سلاح مکشوفه به معاونت اطلاعات کلانتری منتقل و تحت بازجویی های فنی قرار می گیرد که وی بیان داشت که دارای سابقه سرقت گوشی موبایل از یک خانم بوده که به خاطر آن سه ماه محکومیت در زندان فشافویه را گذرانده و در اوایل اردبیشهت ماه آزاد شده و مجدد با حضور در این منطقه حوالی ساعت 12:30 از دختران رهگذر زورگیری می‌کرده است.

 

سرهنگ سید محمد حسینی رییس کلانتری 101تجریش درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پرونده متهم پس از تحقیقات مقدماتی جهت تحقیقات تخصصی تر و کشف سایر جرایمش و همجنین دستتگیر همدستان احتمالی و شناسایی سایر مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس اگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران/

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده