مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی کجاست؟

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در شرایطی که تمام مسئولان ورزشی تبریز این روزها در حال پیگیری اخبار این تیم بودند در تبریز حضور نداشت.
عباسی

یک نت ـ مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در دسترس نیست!

تراکتورسازی با کسب تساوی در دیدار پایانی لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نفت تهران قهرمانی لیگ برتر را از دست داد.

در این مسابقه اتفاقات حاشیه‌ای زیادی رخ داد. هواداران تراکتورسازی نسبت به قضاوت علیرضا فغانی به شدت معترض بودند و همچنین مطرح شدن شایعه تساوی سپاهان در دقایق پایانی بازی تراکتورسازی و قهرمانی تیم تبریز در ورزشگاه تبعات زیادی به همراه داشت.

تنها 5 روز بعد از این اتفاقات رئیس جمهور ایران به تبریز سفر کرد. قبل از حضور حسن روحانی در تبریز او دستور داد تا محمود گودرزی یکی دو روز زودتر به این شهر برود تا عواملی که باعث شدند این اتفاقات در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ دهد را پیدا کند.

سفر گودرزی و مدیران دولتی درحالی انجام شد که سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز را ترک کرده و در تهران حضور داشت. درحالی که بسیاری از نمایندگان مجلس و مدیران ورزشی تبریزی در حال پیگیری این اتفاق بودند و با گودرزی جلسات مختلفی می‌گذاشتند اما مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در تبریز و در دسترس نبود.

غیبت عباسی باعث ناراحتی اطرافیان باشگاه، مدیران ورزشی استان و هواداران تراکتورسازی شد و حتی این شایعه را مطرح کرده که شاید مدیرعامل تراکتورسازی قصد استعفا دارد. به هرحال همچنان پرونده دیدار مقابل نفت تهران برای هواداران تراکتورسازی باز است و آنها به شدت پیگیر این مسئله هستند و باید دید که در نهایت آیا مسئولان می‌توانند رضایت هواداران ناراحت این تیم را به دست بیاورند.

منبع: فارس

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده