با خانواده خانمم جر و بحث داریم

4 سال با خانواده خانمم جروبحث داشتم بخاطر ازدواج با خانمم. چون اونا از قبل پسرعموی خانمم رو مد نظر داشتن و خانمم اونو اصلا دوست نداشت.
عشق

یک نت ـ بنده 4 سال با خانواده خانمم جروبحث داشتم بخاطر ازدواج با خانمم. چون اونا از قبل پسرعموی خانمم رو مد نظر داشتن و خانمم اونو اصلا دوست نداشت.

خلاصه ما ازدواج کردیم اون خواستگار پسرعمویش به من گفت چون خانمم عاشق یکی دیگه بوده نتونسته با اون ارتباط عاطفی برقرار کنه منم میگفتم شاید بخاطر کدورت ها باشه و تهمت باشه. تا اینکه یکسال از ازدواج ما گذشته بود یه روز خانمم رفته بود تهران برای امور دانشگاه خیلی اتفاقی داخل یکی از کتاباش اسم اون پسر رو دیدم کنجکاو شدم و همه کتاباشو آوردم تو حاشیه کتاب و جزوه هاش تاریخ تماسهای تلفنی و موضوع حرف زدنهاشون رو نوشته بود

حتی یه بار در مورد خیلی معذرت میخام پریودشدن و مسائل زنانه صحبت کرده بودند. بعد از اون رو تمام زندگیم داغون شد. خانمم چهار سال گریه کرد تا منو بدست بیاره ولی با این یادداشتاش فهمیدم که اصلا عاشق من نبوده و بزرگترین مشکلی که دارم نمیتونم به گذشته ش اعتماد کنم و احساس می کنم خیانت بزرگی به من کرده و اصلا نمی تونم با این قضیه کنار بیام.

اگرچه کاملا کاملا مطمئنم که هیچ وقت توی دوران متاهلی به من خیانت نکرده و نخواهد کرده و بعضی وقتا میگه از گذشته م متنفرم اما واقعا نمی تونم فراموش کنم لطفا کمکم کنید.

 

با سلام خدمت جنابعالی

اینکه بواسطه اطلاع از گذشته همسرتان، دچار تردید و یاس شوید دور از انتظار نیست و طبیعی به نظر می رسد، لذا پذیرفتن این واقعیت و کنار آمدن با آن مستلزم گذشت زمان است!

اما برای تسریع در این روند توجه شمات را به نکات زیر جلب میکنم؛

_ از موضوع مذکور فاجعه نسازید چرا که فاجعه آنجایی است که غیرقابل جبران و بازگشت باشد.

_ هر کسی ممکن است دچار خطا و لغزش شود، آنچه که مهم است وضعیت فعلی همسر شما است و نه گذشته وی.

_ سابقه زندگی بعد از ازدواج ایشان گویای این است که تعهد و مسولیت لازم را در قبال شما و زندگی مشترک داشته اند، شما نمی توانید وضعیت فعلی وی را نادیده بگیرید.

_ اگر ادعای خواستگار قبلی( پسر عمو) درست می بود، لازمه ان این بود که همسرتان همانگونه که نسبت به پسر عموی خود بی علاقه بود نسبت به شما نیز بی علاقه بوده و از ازدواج با شما نیز صرفنظر می کرد و حال اینکه واقعیت چیز دیگری است.

_ زمانی که با افکار منفی مواجه می شوید لازم است با تغییر موقعیت، از ادامه و دامن زدن به افکار منفی جلوگیری کنید.

_  سعی کنید افکار مثبت، خاطرات شیرین و ویژگیهای مثبت همسرتان را جایگزین افکار منفی کنید.

_ در صورت استمرار افکار منفی و دلسردی لازم است به صورت حضوری با یک روانشناس مشورت کنید.

در پناه خدای متعال

منبع: شهر سوال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده