بازیگری که هرگز گوشت نمی خورد

اولیویا وایلد گیاهخوار و عضو جامعه گیاهخواران آمریکاست.
اولیویا وایلد

یک نت ـ اولیویا وایلد متولد ۱۰ مارس ۱۹۸۴ مدل و بازیگر آمریکایی ایرلندی تبار سینما و تلویزیون است.

http://www.beytoote.com/images/stories/news/94/01/9401-14m757.jpg

 

اولیویا وایلد در روز دهم مارچ سال 1984 در شهر نیویورک در خانواده ای فرهنگی متولد شد. مادرش لسلی و پدرش اندرو، روزنامه نگارانی موفق و مشهور بودند که با دنیای هنر نیز بیگانه نبودند. پدرِ اولیویا از خانواده اشرافی اهل بریتانیا بود با اینحال اولویا در شهر واشینگتن آمریکا بزرگ شد و اولین نقش آفرینی حرفه ای خود را در سال 2003 در سریال « پوست » در نقش جیویل گلدمن آغاز کرد اما شهرت اولیویا به واسطه حضور در سریال « The O.C» به سراغ او آمد.

 

پس از حضور در سریال « The O.C »، اولیویا وایلد موفق شد در اولین نقش سینمایی خود در فیلم « دختر همسایه » حضور پیدا کند که روی هم رفته اثر موفقی نبود. با اینحال وایلد تمرکز خود را بر روی آثار سینمایی قرار داد و موفق شد در نقش های کوتاهی در فیلمهای شناخته شده تر از جمله « آلفا داگ » و «TRON: Legacy » ظاهر شود. روند پیشرفت وایلد در سینما به آرامی در حال طی شدن بود و وی توانست در آثار ارزشمندی از جمله « او / Her » حضور پیدا کند و همچنین در نقش اصلی فیلم مستقل « Drinking Buddies » حضور بیابد و به بازیگر مورد اعتماد فیلمسازان مبدل شود.

نخستین فعالیت او بازی در سریال او سی و سریال درام دانیال سیاه بود. او در سریال دکتر هاوس و فیلم علمی تخیلی ترون: میراث نیز ایفای نقش کرده است.

اولیویا وایلد تاکنون در فیلم های دختر همسایه، آلفا داگ، خوش و بشی با دیگر زنان، توریستاس و فیلم کابوی و بیگانگان بازی کرده است. این بازیگر گیاهخوار بوده و عضو جامعه گیاهخواران آمریکاست.

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 



مرتبط با فرهنگ و هنر

موضوع: 
امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده