تازه ترین ویدئوی داعش + (عکس)

گروه تروریستی داعش تازه ترین ویدئوی خود را منتشر کرد که کودکان داعشی را در حال اجرای اولین اعدام گروهی خود نشان می دهد.
ویدئوی داعش

یک نت ـ به گزارش العالم، گروه مخالفان خارج نشین نظام سوریه موسوم به "دیده بان سوریه" اعلام کرد: در این نوار ویدئویی که یک نسخه از آن به دست این گروه رسیده است، کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال با سلاح خودکار، ۹ اسیر خود را که لباس های پرتقالی رنگ به تن دارند، به قربانگاه می برند و سپس یکی از آنها میان سایرین سلاح سرد توزیع می کند و سپس اسرای خود را سر می برند.
 
گروه تروریستی داعش به این کودکان و نوجوانان به زعم خود "بچه شیرهای خلافت" داده است. گروه تروریستی داعش در نوار ویدئویی خود آورده است که این 9 نفر را به اتهام "رافضی" بودن به قتل رسانده است.
 
دیده بان سوریه خاطرنشان کرد: مدارکی در دست دارد که پیوستن دست کم 400 کودک و نوجوان زیر 18 سال به صفوف تروریست ها را از آغاز سال 2015 میلادی تا مارس جاری در مناطق تحت سیطره داعش تایید می کند.
 
این در حالی است که از ژوئن 2014 میلادی به بعد 120 کودک و نوجوان از اتباع کشورهای عربی و غربی به تروریست ها پیوسته بودند.
 
در همین حال، فعالان سوری نیز مدارک پیوستن یک گردان متشکل از حدود 140 کودک و نوجوان زیر 18 سال را به عرصه درگیری در شهر عین العرب در 25 ژانویه سال جاری یعنی یک روز قبل از آزادسازی عین العرب ارائه کردند. نیروهای کرد در سوریه نیز از کشته شدن 6 کودک و نوجوان داعشی در درگیریها سخن گفت.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

اخبار بین الملل - العالم

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده