شادمهرعقیلی در شبکه شما

در شرایطی که در سالهای اخیر دستور عدم پخش قطعاتی که شادمهرعقیلی به هنگام حضور در ایران و به صورت کاملا مجاز ضبط کرده بود از رسانه ملی داده شد،ه استفاده از نام یکی از قطعات پرطرفدارش برای عنوان برنامه نوروزی یک شبکه سراسری کاملا عجیب می نمود.
شادمهرعقیلی

یک نت ـ یاد شادمهر عقیلی در شبکه "شما" زنده شد!!

هرچند بیشتر برنامه ها زنده بودند اما در این میان برخی برنامه ها مانند برنامه شبکه “نسیم” به صورت تولیدی ضبط شده و روی آنتن رفت.

وجه غالب تمامی این ویژه برنامه ها منهای ویژه برنامه شبکه های قرآن و چهارم، دعوت از هنرمندان مختلف به برنامه و گپ و گفت کوتاه و مختصر با آنها بود درست شبیه همان کاری که در سالهای اخیر شبکه های ماهواره ای فارسی زبان انجام می دهند.

رقابت برای دعوت از هنرمندان

طبیعی بود که در این رقابت برای دعوت از چهره ها نیز کمترین فرصتی برای عرض اندام به هنرمندان بماند چون از یک طرف فشرده بودن زمان پخش این برنامه ها و از طرف دیگر در انتظار بودن مهمانان بعدی در پشت صحنه، باعث می شد تا یکی از مهمانان گرم سخن می شود از او خداحافظی شود و مهمانی دیگر جایگزینش شود.
 

مهمانانی که با فرزندان آمده بودند

در کنار دعوت از مهمانان هنری، حضور آنها با فرزندان خود در برنامه های تحویل سال بود که جلوه گر می شد. از شقایق دهقان که با پسرش آمده بود و محمود رضوی و مهران احمدی که هر دو با دخترانشان آمده بودند تا مهران رجبی که با پسر تپلش مهمان ویژه برنامه تحویل سال شده بود و البته مجید صالحی و محمدرضا هدایتی که با نوزادانشان به استودیو آمده بودند نماهایی تقریبا یکنواخت آفریده بود.
 

هفکری علی ضیاء با علیخانی و نحف زاده و صادقی!

مشخص نیست چطور یک باره هم به ذهن علی ضیاء می رسد که برای برنامه اش در شبکه اول از حضور مهران احمدی و دخترش استفاده کند و هم به ذهن احسان علیخانی که از مجید صالحی و محمدرضا هدایتی و نوزادانشان برای پربارتر کردن برنامه اش در شبکه سوم استفاده کند. از آن طرف کامران نجف زاده که برای اولین بار اجراگر برنامه تحویل سال شبکه دوم بود نیز از مهران رجبی و پسرش به عنوان مهمان ویژه بهره برده بود. ژیلا صادقی هم در همراهی کامل با اینها از شقایق دهقان و فرزندش برای رونق بخشی از برنامه خود در شبکه تهران سود جسته بود.

این هماهنگی مجریان با هم که باعث می شود هیچ کدام نتواند به دیگری رودست بزند شاید ناشی از سمپاتهایی باشد که آنها در گروههای یکدیگر دارند و برای اینکه از رقیب جا نمانند می کوشند همان کاری را کنند که رقیب به ذهنش رسیده است.
 

عجیب ترین اتفاق

شاید بتوان عجیب ترین اتفاق ویژه برنامه های سال تحویل را مربوط به شبکه “شما” دانست؛ این شبکه برنامه ای را برای سال تحویل روی آنتن فرستاده بود که هدف اصلیش گشت و گذار در مناطق مختلف ایران و استفاده از استعدادهای شهرستانی برای پر کردن زمان برنامه بود. نکته عجیب این برنامه که اقبال واحدی و رامین ناصرنصیر از جمله مجریان آن بودند نه کیفیت محتوایی اش که نام آن بود.
 

شادمهر عقیلی در شبکه “شما”!

دست اندرکاران برنامه دانسته یا شاید هم کاملا نادانسته عبارت “ساده بگم دهاتی ام” را به عنوان نام برنامه خویش انتخاب کرده بودند؛ نامی که بیش از هر چیز یادآور آلبوم “دهاتی” و ترانه ای به همین نام از شادمهر عقیلی خواننده سفرکرده ایرانی است.

در شرایطی که در سالهای اخیر دستور عدم پخش قطعاتی که عقیلی به هنگام حضور در ایران و به صورت کاملا مجاز ضبط کرده بود از رسانه ملی داده شد،ه استفاده از نام یکی از قطعات پرطرفدارش برای عنوان برنامه نوروزی یک شبکه سراسری کاملا عجیب می نمود.
 

شب خیز در شبکه “نسیم”

از آن سو شبکه “نسیم” هم در ویژه برنامه تولیدی اش در کنار رفتن به سراغ چهره های مختلف یک مهمان ویژه هم داشت؛ این مهمان کسی نبود جز فرید شب خیز تهیه کننده سری برنامه های “خنده بازار”.

از آنجا که برادر شب خیز سالهاست در آن سوی آبها مشغول اداره یکی از شبکه های تقریبا بی کیفیت ماهواره ای است تماشای برادرش از رسانه ملی که اتفاقا بلحاظ فیگور، خندیدن های بیخود و بی جهت و حرکاتی که به بدن خود می دهد به شدت شبیه برادر است جلب توجه می کرد!

منبع : سینما ژورنال

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده