آپارتمان 50 میلیون ‎دلاری (تصاویر)

شاهزاده سعودی آپارتمان خود را در نیویورک آمریکا به قیمت 48.5 میلیون دلار به فروش گذاشته است.

یک نت ـ آپارتمان 50 میلیون ‎دلاری شاهزاده سعودی

روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت: شاهزاده "نواف بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود"، آپارتمان خود را که مشرف به رود "هدسون" در نیویورک است، به قیمت 48.5 میلیون دلار به فروش گذاشته است.

بر اساس این گزارش، آپارتمان این شاهزاده سعودی با مساحتی حدود  هشت هزار متر مربع متشکل از 3 طبقه است که سال 2012 به قیمت 75 میلیون دلار به فروش گذاشته شده بود.

دیلی میل می افزاید: این شاهزاده 82 ساله سعودی که سال 2002 به سکته مغزی مبتلا شد، با توجه به این که استفاده چندانی از این آپارتمان ندارد، آن را به فروش گذاشته است.

این روزنامه انگلیسی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد این آپارتمان می نویسد: این آپارتمان چهارخوابه با چهار حمام است که با ادغام در شش واحد کوچکتر در طبقات پنجم، ششم و هفتم یک ساختمان 31 طبقه ای واقع شده است.

از دیگر ویژگی‌های این آپارتمان وجود باشگاه بدنسازی، اتاق بیلیارد، سالن آرایشگاه، اتاق ویژه دخانیات و یک اتاق نشیمن 60 فوتی مشرف به رودخانه است.

این آپارتمان یک استخر ماهی با آب شور مشابه آب دریاها به منظور حفظ حیات ماهی ها دارد. وجود جکوزی شش نفره و تراسی رو به فضای باز برای استفاد در تابستان ها از دیگر ویژگی های این آپارتمان است.

اگر این آپارتمان به قیمت ذکر شده به فروش برسد در حقیقت به یکی از گران قیمت ترین آپارتمان های مسکونی جهان تبدیل خواهد شد.

منبع: العالم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده