حقوق 1 میلیارد و 800 میلیونی (عکس)

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تجمع بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل مجلس از دریافتی‌های میلیاردی برخی اعضای هیأت مدیره این صندوق خبر داد.
پول

یک نت ـ نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تجمع بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل مجلس از دریافتی‌های میلیاردی برخی اعضای هیأت مدیره این صندوق خبر داد.


 
زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمع بازنشستگان صنعت فولاد مقابل مجلس اظهار داشت: چند روزی است که این عزیزان زحمت‌کش بازنشسته صنعت فولاد کشور برای احقاق حقوق حقه و مطالبات خودشان متحمل هزینه‌های مادی و معنوی زیادی شده و مجبور شدند عزت خود را زیر پا بگذارند و در سرمای هوا مقابل مجلس جمع شوند.
 
وی افزود: متأسفانه کسانی که در هیأت مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت‌های وابسته به آن فعالیت می‌کنند مبالغ هنگفت را با عنوان پاداش،‌ هزینه کارشناسی و حقوق دریافت می‌کنند.
 
طبیب‌زاده ادامه داد: متأسفانه وقتی پرونده‌های حقوق دریافتی چند نفر از اعضای هیأت مدیره صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد را بررسی کردیم، متوجه شدیم در سال  فقط یک نفر از اعضای هیأت مدیره این صندوق در سال 93 حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان و در سال 92 حدود یک میلیارد و 300 میلیون تومان و یکی دیگر از آنها 360 میلیون تومان در سال 93 و 150 میلیون تومان در سال 92 با عناوین مختلف دریافت کرده است.
 
نماینده تهران در مجلس خاطرنشان کرد: اگر هیأت مدیره این صندوق فاقد اعتبار لازم برای حقوق معوقه کارکنان است و کسری بودجه دارد، چرا در سال 93 و 92 به افراد هیأت مدیره خود چنین مبالغ هنگفتی را پرداخت کرده است.
 
وی با بیان اینکه باید به مشکلات کارکنان و بازنشستگان صنعت فولاد رسیدگی شود، تصریح کرد: من از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این رابطه سؤال کردم و منتظر پاسخ هستم که قطعاً‌ اگر پاسخی دریافت نکنم، این مسئله را به صحن خواهیم برد.
 
طبیب‌زاده در پایان یادآور شد: بازنشستگان صنعت فولاد از شهرهای مختلف در این سرمای هوا جمع شدند و مطالبات خودشان را می‌خواهند، به تعطیلات آخر سال نزدیک می‌شویم به هر حال آنها هم نیازها و مخارجی دارند و درست نیست که با آنها چنین رفتاری شود بلکه باید حق آنها را داده شود.

منبع: فارس

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

بله دیگه مسلمونی همینه