آماده باش عربستان برای حمله به ایران

عربستان در پیام های مخفیانه ای به اروپا اعلام کرده است، که حاضر به مشارکت در اقدام های نظامی علیه ایران هستند.
حمله هوایی

یک نت ـ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost) در خبری به یک گزارش پخش شده از کانال دو اسرائیل اشاره کرد و نوشت: کانال 2 تلویزیون اسرائیل روز سه‌شنبه در گزارشی مدعی شد که مقامات عربستان در گفت‌وگو با همتایان اروپایی اعلام کرده‌اند که آماده‌اند تا در اقدام نظامی اسرائیل علیه تأسیسات هسته‌ای ایران، همکاری داشته باشند.

این روزنامه نوشت: سعودی‌ها در دیدارهای خصوصی با منابع اروپایی عنوان کرده‌اند که آماده‌اند از جمله از طریق اجازه پرواز جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز عربستان، با اسرائیل در حمله نظامی همکاری کنند.

این شبکه همچنین مدعی شده است که عربستان این اقدام را به شرط تعهد تل‌آویو برای پیشبرد مذاکرات سازش تشکیلات خودگردان و اسرائیل، انجام می‌دهند.

پیش از این هم روزنامه وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده بود که چند کشور عربی از جمله عربستان سعودی، قطر، امارات و مصر از توافق هسته‌ای ایران و گروه موسوم به 1+5 نگران هستند. بسیاری از کشور های عربی ترجیح می دهند که توافق هسته ای با ایران متوقف بشود و این را بسیار بیشتر از یک توافق بد می خواهند.

با این حال، جان کری وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه گفت اعراب و اسرائیل به طور کامل در جریان روند مذاکرات هسته‌ای با ایران قرار دارند. وی قرار است روز جمعه در آستانه دور تازه گفت‌وگوهای هسته‌ای، با وزیران خارجه شورای همکاری‌های خلیج فارس دیدار داشته باشد.

 

منبع: جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

ماييم و نواي بينوايي بسمه الله اگر حريف مايي .
اگه مردن و شرف دارن بیان ............. لبیک یا خامنه ای
قابل توجه کسانی که میخوان برای بار چندم برن مکه وپولاشون رو بریزن توی جیب این ملخخورهای داعشی با همین پولای شماهاست که خودشون روعلیه ما تجهیز میکنن قربون خدابرم چرا واقعا خونش رو اونجا بنا کرد؟
جک قشنگی بود خخخخخخخخخ
بیاین تا نشونتون بدیم شیعه آل علی یعنی چی !!!
بسم رب شهدا و صدقین قابل توجه کلیه ساکنین کره زمین اگر سوء نیت کسی ویا گروهی ویا کشوری به مردم وخاک ایران درهرلحظه از زمان مشاهده شود بایدتوی وصیت نامه شان محل دفن شان را حتمآ بنویسن ایران خاک دلیران