هم بازی داعشی کریس رونالدو (عکس)

طبق گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، در اقدامی بی‌سابقه پنج نفر از بازیکنان باشگاه‌های اروپایی به داعش پیوستند تا در عراق و سوریه بجنگند.
 کریس رونالدو

یک نت ـ اویس، سال گذشته رسانه‌ها مدعی شدند که یکی از هم بازی‌های سابق کریس رونالدو به داعش پیوسته است. همین خبر باعث شد تا سریعاً طرفداران داعش در اینترنت مدعی شوند این بازیکن “لاسانا دیارا” بازیکن سابق رئال مادرید است. اما مدیر برنامه‌های دیارا این خبر را تکذیب کرد و گفت او به قرارداد با لکوموتیو مسکو پایبند خواهد بود. اما معمای اینکه کدام هم بازی کریس رونالدو به داعش پیوسته بر جای خویش باقی ماند تا اینکه روزنامه انگلیسی دیلی میل در گزارشی اعلام کرد که  پنج تن از فوتبالیست‌های بین‌المللی به داعش پیوسته‌اند.

طبق گزارش روزنامه دیلی میل انگلیس، در اقدامی بی‌سابقه پنج نفر از بازیکنان باشگاه‌های اروپایی به داعش پیوستند تا در عراق و سوریه بجنگند.

“دیلی میل” همچنین اعلام کرد که این بازیکنان اصالتاً پرتغالی هستند؛ اما در یکی از باشگاه‌های انگلیسی مشغول بازی و تحصیل بوده‌اند. این بازیکنان در منطقه تامتسو  (شرق لندن) سکونت داشتند.

گفته می‌شود که این بازیکنان پیش از پیوستن به داعش تحت تأثیر افکار افراطی برخی از مهاجران پاکستانی و هندی قرارگرفته بودند. “نیرو سارایفا”، “سیلسو رودریگز″، “دا کوستا رودریگز″، و “ساندرو” و “فابیو بوکاس″ بازیکنانی بوده‌اند که باشگاه انگلیسی جداشده و به داعش پیوسته‌اند. فابیو بوکاس ۲۲ ساله، کم سن و سال‌ترین بازیکنی است که به داعش پیوسته است طبق ادعای دیلی میل بوکاس در آکادمی باشگاه اسپورتینگ پرتغال هم بازی بوده است

منبع : فرهنگ نیوز

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده