ترجيحا به يك خانم جهت همخانه بودن نيازمندم

ازدواج سفيد: با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که کم هم نیستند؛ به وضوح می بینیم برخی شهروندان به صراحت از دختران و زنان جوان می خواهند با آنها همخانه شوند.
همخانه زن,ازدواج سفيد

یک نت ـ ازدواج سفيد : با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که کم هم نیستند؛ به وضوح می بینیم برخی شهروندان به صراحت از دختران و زنان جوان می خواهند با آنها همخانه شوند.

چندی است ازدواج سفید که علیرغم عنوان مثبت و زیبایش، باطنی چرکین و درونی تیره و تاریک دارد، به یکی از چالش برانگیزترین پدیده‌ها برای بخشی از جامعه ایران و به بحث انگیزترین موضوعات در رسانه ها تبدیل شده است.

جام نوشت :«ازدواج سفید»! همان تعبیر تأمل برانگیز و سوال آمیزی است که طی سال‌های اخیر گریبان‌گیر نخبگان اجتماعی، فرهنگی، کارشناسان امور خانواده و نیز آحاد مردم ما در جامعه اسلامی ایران شده است. موضوع مهمی که نفوذ و رسوخ آن در لایه‌هایی از اجتماع ایرانی که همواره به حیا، نجابت و پاکدامنی معروف و مشهور بوده و حتی پیش از اسلام آوردن نیز نشانه‌های عفاف و حجب در آن موج می‌زده، بسیار نگران کننده و دردآور است. 

این پدیده شوم و خطرناک که توانسته ورودش را به اشکال گوناگون نشان دهد اخیرا به نوعی دیگر رخ نمایی کرده و چندی است در فضای مجازی کشورمان اتفاقی در حال شیوع است که می تواند در صورت عدم برخورد با آن در آینده ای نه چندان دور تبعاتی سنگین را متوجه جامعه کند.

در یک پایگاه اینترنتی خرید و فروش کالا، که جزو 50 سایت پرمخاطب کشور است، آگهی هایی در حال انتشار است. با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که روز به روز بر تعداد آنها هم افزوده می شود می بینید عده ای از شهروندان بویژه در تهران با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها همخانه شوند.

این افراد آنقدر فضا را امن دیده اند که حتی در آگهی های سفارشی خود توضیحات جزئی و شماره تلفن خود را هم درج کرده اند.


 

منبع : صبحانه

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

آقا هستم