غلامرضا صنعتگر سرطان گرفت +عكس

غلامرضا صنعتگر,سرطان غلامرضا صنعتگر,علت بيماري غلامرضا صنعتگر,سرطان گرفتن غلامرضا صنعتگر خواننده جوان
غلامرضا صنعتگر

یک نت ـ غلامرضا صنعتگر,سرطان غلامرضا صنعتگر,علت بيماري غلامرضا صنعتگر,سرطان گرفتن غلامرضا صنعتگر خواننده جوان

غلام‌رضا صنعتگر اظهار کرد: پس از آن‌که با دعای خیر مردم و لطف خداوند، مرحله‌ی نخست شیمی‌درمان من با موفقیت سپری شد، پس از ماه صفر، مرحله دوم آن در شش جلسه با دور بالاتر آغاز می شود.

ایسنا نوشت: وی با بیان این‌که متأسفانه بیماری به معده و کلیه وارد شده است، گفت: امیدوارم با لطف خداوند و یاری مردم روزبه‌روز بهتر شوم و بار دیگر به اجرای برنامه برای هوادارانم بپردازم.

صنعتگر درباره‌ی حمایت مسوولان نیز بیان کرد: یکسری از دوستان و مسوولان محبت داشتند و هر لحظه به یادم بودند، در اینجا باید از استاندار، نمایندگان مردم در خانه‌ی ملت و شهردار بندرعباس تشکر کنم که در این مدت مدام پیگیر حال من بودند و هستند.

وی با اشاره به این‌که این عیادت‌ها باعث خشنودی و افزایش روحیه و انگیزه در من می‌شود، ادامه داد: در این مدت، کمک مالی به من صورت نشد و فقط وضعیت بیمه‌ام به لطف مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان مشخص شد و امیدوارم شاهد روزی باشیم که هیچ هنرمندی فراموش نشود.

او با بیان این‌که امیدوارم موسیقی ایران دور از شایعه‌پراکنی‌ها باشد، افزود: اگر می‌بینیم جامعه موسیقی به یکپارچگی نمی‌رسد، همین شایعات، بزرگ‌ترین مانع در برابر این رخ‌داد است. امیدوارم روزی شاهد باشیم که این ناجوانمردی‌ها دیگر وجود ندارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

امیدوارم به لطف خدا آقای صنعتگر به زودی کاملا خوب بشن.من ایشون رو خیلی دوست دارم و با نود درصد آهنگ هاشون خاطره دارم.هر وقت بیکار میشم آهنگ های ایشون رو گوش می کنم.همه ی کارهاشون پر از مفاهیم با ارزشه.کلا آقای صنعتگر با خیلی از خواننده ها تفاوت دارن و به نظر من داشتن این تفاوت ها خیلی با ارزشه.خدا حفظشون کنه.
غلامرضا جان امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی دوستت داریم تو خوب میشی یا امام رضا
غلامرضا جان امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی دوستت داریم تو خوب میشی یا امام رضا
آقای غلامرضااگه میخوای خوب شی ازخوانندگی دست بکش
خواننده ی محبوب کشورمان واستون آرزوی سلامتی میکنم توکلتون بخداباشه،مطمءن باشین دعای مردم ضامن سلامتی شماست انشالله که هرچه زودترسلامتیتونوبدست میارین
رضاجان امیدوارم خود اما رضا شفایت دهد برای سلامتیت دعامیکنم انشالله زودتر خوب بشی
رضا جان انشااله خوب بشي
سلام آقای صنعتگر خیلی ناراحت شدیم خدا شفاتون بده توکلتون به خدا باش