با آقایی حدودا ۴۳ ساله آشنا شدم

دختری ۲۵ ساله هستم و در تهران دانشجو هستم مدتی پیش به دلیل کاری که پیش آمده بود با آقایی حدودا ۴۳ ساله آشنا شدم
رابطه

یک نت ـ من دختری ۲۵ ساله هستم و در تهران دانشجو هستم مدتی پیش به دلیل کاری که پیش آمده بود با آقایی حدودا ۴۳ ساله آشنا شدم وپس از دو سه بار مراجعه کاری من به محل کار ایشان، این آقا به من پیام داد.

ابتدا در مورد کار و کم کم ابراز داشت که ازمن خوشش آمده و چون خواهر ندارد دوست دارد من جای خواهرش باشم وکمی از مسایل خانوادگی اش گفت از آن به بعد هرچه سعی کردم این آقا را متقاعد کنم که نمیتوانیم این رابطه را داشته باشیم قانع نشد حتی میگوید خانمم در جریان است و اگر دوست داری با او تماس بگیر. قسم میخورد که من فقط به تو به چشم خواهر نگاه میکنم. البته چندی پیش اعتراف کرد که خودش یک خواهر دارد و لی با آن قطع رابطه کرده. خلاصه هرچه میکوشم به او بفهمانم که این این کار او غلط است و نوعی خیانت! نمیپذیرد و میگوید تو فقط حکم خواهر را برای من داری و نمیتوانم فراموشت کنم.

من هم طی این مدت به او علاقمند شدم ولی باور کنید خیلی کوشیدم وخیلی عذاب وجدان دارم و چون خودم زن هستم دوست ندارم زندگی زنی را نا آرام کنم اما چه کنم دست بردار نیست و جواب ندادن های من هم بی فایده بوده. از طرفی چون فرد مذهبی و معتقد است و تاکنون هم درخواست نابجایی از من نداشته خیلی سردرگم هستم که او واقعا چه فکری میکند؟

میگوید فقط قصدم کمک به توست و تو جای خالی خواهر را برایم پرکن همین.

واقعا خیلی سردرگمم احساس گناه رهایم نمیکند از طرفی هم میدانم که او واقعا مرا دوست دارد و دست بردار نیست لطفا راهنماییم کنید.

سپاس فراوان

باعرض سلام و تشکر

خدمت شما عرض کنم که رفتارهای ما از دوبخش هشیار و ناهشیار تشکیل می شود و اگر بعضی وقت ها فکر می کنیم بعضی از رفتارهای ما از روی صداقت و سادگی است ولی روانکاوان و روان شناسان این را قبول ندارند که فردی از روی سادگی در یک شرایطی یک موضوعی را انتخاب یا رد کند لذا ما از شخصیت درونی شما و گذشته شما و سبک دلبستگی و وابستگی شما که از دوران کودکی شکل می گیرد با خبر نیستیم تا مشاوره بهتر و دقیق تری ارایه کنیم .

همانطور که می دانید ما هیچ رابطه ای که بتوان دو نفر که از نظر ژنتیکی و ارثی از دی ان ای مشترک برخوردار نباشند را خواهر و برادر بدانیم قطعا یکی از روش های گول زدن خود و مخفی نگه داشتن انگیزه های ناهشیار تغییر مسیر احساس به یک احساس جامعه پسند و موافق با عرف و موافق با باوری که در ذهن داریم هست .

قطعا آن فرد مذهبی از طرفی به دلیل نیازها و کمبودهای برآورده نشده و از طرفی به دلیل باور مذهبی و سرزنش کننده اخلاقی که دارد برای اینکه پاسخ به ظاهر قانع کننده ای داشته باشد و دچار عدم تعادل روحی در درون خود نشود خود و شما را فریبی ناهشیار داده است و به ظاهر به دنبال خواهر می گشته است در حالی بعدا مشخص شده است که خواهر هم داشته است در حالی اگر هم نداشت موضوع عوض نمی شد از طرفی وضعیت شما هم طوری پیچیده است به دلیل اینکه کسی که دوست ندارد با کسی رابطه برقرار کند

با تغییر شما و عدم استفاده از تلفن همراه حتی با شکایت از طرف مقابل مانع رابطه می شود در حالی که شما به ظاهر برای قانع کردن و استدلال تراشی نا خود آگاه نیازهای خودتان را هم برآورده می کردید چون برای یک فرد 40 ساله کاملا مشخص است و نیازی به اینکه شما اثبات کنید که یک دختر نا آشنا نمی تواند خواهر یک مرد نا آشنا شود و محال است که یک مرد نا آشنا بتواند برای یک دختر نا آشنا برادری کند پس در پس برده نیازهایی نهفته بوده که به تدریج در حال ارضا شدن بوده است .

مشخص نیست آخر این راه به کدام نا کجا آباد خواهد رفت ولی به هر حال تنها احساس گناه کافی نیست و شما حتی نباید برای نگرانی از ترک ایشان و احساسات نا خوشایندی که در ترک برای شما پیش می آید این رابطه را ادامه دهید چون بعضی از افراد که وابسته هستند می گویند می دانیم که اشتباه می رویم ولی اگر از عوارض بعدی ترک می ترسیم لذا بیشتر به این رابطه بی نتیجه دامن می زنیم . برای ترک این رابطه به نکات زیر دقت فرمایید:

1- با خودشناسی و خود آگاهی بیشتر به ریشه و عوامل این رابطه فکر کنید و سعی کنید نیازها و کمبودهای عاطفی خود را بشناسید و از مسیر مناسب برآورده کنید.

2- هر وقت به جدایی و ترک این رابطه بی هدف فکر می کنید به نقاط مثبت و خوبی ها و روشن شدن مسیر بعداز تمام شدن غم جدایی هم فکر کنید و خود را تصور کنید که از این رابطه رها شدید و از غم و افسردگی هم رها شده اید و الان در حال زندگی و رشد مثبت هستید.

3- آسیب ها و مضرات این رابطه را بنویسید و عزم خودتان را جدی تر کنید.

4- تمام راه های ارتباطی خودتان را در بیرون قطع کرده و هنگام وسوسه های ذهنی و یاد آوری خاطرات ایشان با کنترل و مدیریت فکر و ذهنتان و مغشول شدن به یک کار عملی و یا فعالیت ذهنی این ساعات و دقایق استرس زا را پشت سر بگذارید.

5- قدری خودتان را به جای همسر ایشان گذاشته و عدم تعهد و پایبندی این فرد را در ذهن آورده و فکر کنید که این بلا ممکن است به سر شما هم در صورت پیوند با ایشان بیاید.

6- به دروغ گویی و فریبکاری ایشان نگاه کنید و سعی کنید تصمیم منطقی و فاصله گیری منطقی را در عمل و فکر شروع کنید. موفق باشید.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده