فال روزانه 25 / 09 / 1393

فال روزانه 25 / 09 / 1393
فال روزانه

فروردین

اگر تصمیم دارید امروز برای تا آخر سال خود برنامه ریزی کنید، این کار را انجام ندهید. دوباره به برنامه هایتان فکر کنید. باید همه فرصت هایی که می توانید به دست بیاورید را با چشم و گوش باز ببینید و از میان آنها بهترین ها را انتخاب کنید. برای اجرایی کردن آنها نقشه بکشید و همه تحقیقات لازم برای این امر را انجام دهید. در مسایل احساسی از امروز تا سه هفته دیگر باید میان کار و زندگی عاطفی خود تعادل برقرار کنید. اگر مجبور هستید تا دیروقت کار کنید، در جای دیگر این نبودن ها را جبران کنید. امروز زمان خوبی برای صحبت در مورد مشکلات و محدودیت ها است.
   
اردیبهشت

امروز باید برای آینده برنامه ریزی های درست و کامل داشته باشید. تا آخر سال چیزی نمانده است. در این فرصت سه ماهه، دنبال علاقه مندی های خود باشید. استارت آن را از امروز بزنید. ببینید در چه و ضعیتی راحت هستید و چه کاری را بیشتر دوست دارید. سپس در مورد راهکارهای سریع تر رسیدن به آنها مطالعه و تحقیق کنید. برای اینکه تعادل زندگی عاطفی شما هم حفظ شود، برای یک سفر شاد در روزهای تعطیل برنامه ریزی کنید. با عشقتان ایده هایتان را روی هم بریزید و ببینید بهترین راه برای لذت بردن از زندگی در کنار هم و در عین حال رسیدگی به وظایف کاری، چیست.

خرداد

امروز قدرت بسیاری در درون شما در فوران است. آن را بیهوده هدر ندهید. از وضعیت ثابتی که برای خود ساخته اید بیرون بیایید. از همین امروز برای یک آغاز تازه و متفاوت برنامه ریزی کنید. با خودتان کمی خلوت کنید. البته یک ساعت بیشتر برای این مساله وقت نگذارید زیرا بیشتر از آن ممکن است شما را در توهم و تخیل ببرد. اهدافتان را بنویسید و بر اساس آنها برای زندگی نو نقشه بکشید. با عشقتان مشورت کنید. احتمال اینکه طرح ها و نظرهای شما با مخالفت روبه رو شوند زیاد است. اما ناامیدی هیچ ارزشی ندارد. به این مخالفت ها به عنوان پل پیشرفت نگاه کنید.
 
تیر

از لاک خود بیرون بیایید. چقدر می خواهید در دنیای خیالی خود سیر کنید. کمی متفاوت به دنیا نگاه کنید. زیبایی های آن را ببینید و در یک مقام ثابت درجا نزنید. ارتباط های خود را زنده و پویا نگه دارید. سعی کنید با همه هماهنگی داشته باشید و میزان اعتراض ها و مخالفت های خود را به حداقل برسانید. در زندگی عاشقانه خود برای شریک عاطفی تان نامه های عاشقانه بنویسید. برای او هدیه بخرید یا کارهایی انجام دهید که انتظارش را ندارد و موجب خوشحالی اش می شود. اگر مجرد هستید امروز می توانید یک قدم به جلو بروید و به فردی که در ذهنتان هست پیشنهاد دوستی بدهید.

مرداد

امروز روی جزئیات مسایل فوکوس کنید. اما این کار موجب نشود که فرصت های بزرگ را به خاطر مسایل جزئی از دست بدهید. زمان بسیار خوبی برای ایجاد تغییر است. به تدریج به انتهای سال نزدیک می شویم. از این فرصت برای ایجاد تغییر در زندگی خود استفاده کنید. سعی کنید از سوبرداشت ها دوری کنید.  این مسایل فقط ذهن شما را از دیدن واقعیت ها دور می کنند و فرصت های خوبی را از دست می دهید. با عشقتان برای سفر و تازه شدن روحتان برنامه ریزی کنید. چند روز استراحت به شما کمک می کند تا با فکر باز دوباره به کار برگردید.

شهریور

از نظر فکری و احساسی درگیری های زیادی دارید. اما امروز بالاخره ابرهای تیره کنار می روند و می توانید چهره ای دیگر از زندگی را ببینید. امروز آسمان زندگی به طور ناگهانی آفتابی و صاف و همه چیز گل و گلستان می شود. شما هم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید خلاقیت های خود را بیشتر و برنامه هایتان را بیشتر سامان دهید. امروز به ظاهر خود رسیدگی کنید. مثلا مدل موهایتان را تغییر دهید. با این تغییرات جزئی، اعتماد به نفستان بهتر می شود و می توانید ارتباط های بهتری با بقیه داشته باشید. مورد توجه بودن برایتان بسیار مهم است. امروز این توجه را دریافت خواهید کرد.

مهر

امروز باید از پیله خودتان بیرون بیایید. برای تعطیلات برنامه ریزی کنید تا سفری بروید و تجدید قوا کنید. در محل کار اگر با نظرهایتان مخالفتی صورت گرفت، خیلی سخت نگیرید. برای آنها روش های تازه بیابید. یا اشکالاتی که بر ایده هایتان وارد است را برطرف کنید. با عشقتان در مورد آینده صحبت های عمیق تری خواهید داشت. وقتتان را برای نقشه کشیدن در مورد آینده بهتر بگذارید و با هم در اموری همانند خرید خانه، یا سرمایه گذاری مالی مشورت و همفکری کنید. اگر در دل دوست دارید به کسی کمک کنید یا به او مشاوره بدهید، حتما این کار را انجام دهید.

آبان

امروز بهتر است بیشتر روی افکار خود تمرکز کنید. اجازه دهید عقل و احساس در کنار هم برایتان تعیین تکلیف کنند و شما را به مسیری که بیشتر مشتاق هستید برسانند. وقتی را به خود اختصاص دهید و ببینید دقیقا چه می خواهید. البته منظور این نیست که گوشه نشینی کنید و از دوستان یا کارهای خود باز بمانید. اتفاقا تفریح کنید و سرگرمی را هم در اولویت برنامه های خود قرار دهید. در مسایل احساسی احتمالا تنش های پنهانی بین شما و عشقتان پیش می آیند که باید مراقب باشید. شاید با این واقعیت روبرو شوید که برخی مواقع با خودتان یا با عشقتان چندان صادق نبوده اید.

آذر

امروز انرژی بسیاری برای انجام کارهای خود دارید. خوشبختانه عقل و دلتان در یک راستا هستند و می توانید برای اهداف خود برنامه ریزی های خیلی خوبی داشته باشید. تفکرات واضحی دارید که می تواند شما را در راستای تحقق اهداف بسیار کمک کنند. از این ترکیب قدرتمند چهارچوب ذهنی قوی و احساسات دلسوزانه برای نشان دادن خودتان به نحوی مثبت و صادقانه بهره بگیرید. فرصت سوزی نکنید و با مسایل کم اهمیت، موقعیت های عالی را از دست ندهید. امروز یک دلخوری کوچک از عشق خود پیدا خواهید کرد. اما نگذارید بسط پیدا کند. این حس ها گذرا هستند و باید با کمی صبر آنها را پشت سر بگذارید.
 
دی

دوست دارید در افکار خود باشید و این بد نیست. اما خیلی هم در خودتان فرو نروید. با برنامه ریزی صحیح کارهایتان را انجام دهید. در جو شایعه و غیبتی که در محل کار برپاست خود را وارد نکنید. این می تواند موجب ناراحتی اطرافیان و دوستان شما بشود. این احتمال هست که فردی با کاری جالب موجب خوشحالی شما بشود. خود را برای اتفاق های خوب آماده کنید. این فرد می تواند شریک عاطفی شما باشد و در نتیجه آن یک روز عالی در کنار هم داشته باشید.
 
بهمن

از رویاپردازی دست بردارید. در عالم واقعی سیر کنید تا اهدافی را که شاید فراموش کرده اید، به یاد بیاورید. امروز زمان خوبی برای مرور پیشرفت خود و رسیدگی به جزئیاتی است که نیاز به توجه بیشتری دارند. شهامت خود را افزایش دهید. برخی نیروها شما را مجبور می کنند تا تغییراتی در کار خود به وجود بیاورید. بهتر است به آنها فکر کنید زیرا خودتان امروز توان درست فکر کردن و درست تصمیم گرفتن را ندارید. در مسایل عاطفی نیز کمی آرام تر باشید و از مشاجره های الکی دست بردارید. به جای سکوت های آزاردهنده با هم در مورد خواسته هایتان حرف بزنید.

اسفند

امروز ایده های کاری بسیار خوبی در سر دارید که اگر اجرایی شوند موفقیت بسیاری برای شما در پی دارند. امروز نظم و سامان دهی به کارها و حتی افکارتان برایتان بسیار مهم است. اگر فردی از اطرافیان بی نظمی کند کاملا موجب آزار شما می شود. اما سریع عصبانی نشوید و کمی صبر داشته باشید. از اجتماع دوری نکنید. در رابطه عاطفی شما و عشقتان هر دو لجباز هستید و این مساله می تواند میان شما تنش ایجاد کند. خیلی مراقب حرف هایی باشید که به زبان می آورید. بهتر است برای بهبود  رابطه قدم اول را شما بردارید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده