پسر عمه ام پیامک داد که عاشقمه

پسر عمويي دارم که ۲۳ سالشه دیپلمه وضع مالیش بده خونه یا پس اندازی هم نداره پشتوانه ای (حتی پدرش پشتشو خالی کرده )هم نداره .از لحاظ ظاهری خوشگله اما قدش کوتاهه
عاشق

یک نت ـ یک پسر عمويي دارم که ۲۳ سالشه دیپلمه وضع مالیش بده خونه یا پس اندازی هم نداره پشتوانه ای (حتی پدرش پشتشو خالی کرده )هم نداره .از لحاظ ظاهری خوشگله اما قدش کوتاهه ولی از لحاظ پاکی /نجابت /خانواده ی سالم /واقعا مورد تایید خواهرم که عروسشونه از این لحاظ کاملا مطمئنه ک پسر خوبیه .

شوهر خواهرم از زبون برادرش بارها بهم گفته ک دوسم داره و ازم فرصت میخواد تا خودشو جمع و جور کنه .

از اونجایی ک رودروایسی دارم با خونه عموم رو حرف شوهر خواهرم حرفی نزدم خودم رو اینطور قانع کردم ک حالا ی سال خواستگارامو رد میکنم ببینم چ میکنه.

حالا این جریان ب کنار .

پارسال پسر عمه ام پیامک داد ک عاشقمه و.... واقعا برخورد تندی باش داشتم آخه ب چشم برادر میدیدمش و اونو با هر کسی تصور میکردم جز خودم تا همین دو هفته پیش دوباره چشممون بهم خورد وقتی بیشتر توجه کردم و دیدم و شنیدم ک واقعا خیلی دوسم داره و خانواده اش در اطلاع هستن گفتم ی مدت باش حرف بزنم بعد خودمو بد جلوه بدم ک از فکرم بیفته و خودم اول اس دادم الان دو هفته از اون روز گذشته هر کاری کردم ک بش بر بخوره نشد ک نشد مثلا لجبازی میکردم سر چیزی ک میدونم حق با خودشه در آخر میگفت عاشق لجبازیتم هر چی تو بگی همونه .

گفتم میخوام با یکی دیگه ازدواج کنم میگه باشه ولی خودمو میکشم.یا اینکه مدام میپرسه کی خواستگارت بوده تو فامیل ؟من ک اسم میارم. از اون طرف متنفر میشه /واقعا تو این مدت من ک هیچ حسی بهش نداشتم واقعا احساس میکنم خیلی دوسش دارم دقیقا اون چیزیه ک من میخوام.

راستی ۲۷ سالشه مهندسه پولداره خوشگله قد بلنده ماشین داره خونه هم میگه پیش خونه بابات میخرم ک بهونه ی دیگه ای نداشته باشی اما تو خونواده شون برادراش ک میشناسم خیلی عصبین این ک باهاش حرف زدم بش نمیاد اینطور باشه اما مطمئنم نیستم...و اینکه با دخترای زیادی دوست بوده چ دنیای مجازی چ واقعی این عیبی نداره؟

آیا دو هفته حرف زدن ما باعث میشه بعدا بهم هی شک کنه؟

هر کدوم رو انتخاب کنم باید قید خانواده نفر دوم رو بزنم یعنی اگه انتخابم پسر عمو بود دیگه نمیتونم برم خونه عمه ام آخه با هم مشکل دارن .

میترسم اگه با هر کدوم نسازم از طرف نفر دوم و خانوادش سرزنش شم /

باعرض سلام و تشکر

ازدواج مهمترین اتفاق زندگی هر انسان به شمار می رود و انتخاب همسر از هر انتخابی در زندگی انسانی مهمتر است و باید دقیق این کار انجام شود. هر انسانی برای زندگی آینده اش تصاویر ذهنی خاص و انتظارات خاصی دارد که در ذهنش می پروراند که همیشه با این جمله در ذهن این تصاویر شروع می شود که دوست دارم همسر آینده ام  این جوری باشد...

بنابراین با توجه به اطلاعاتی که در مورد خواستگارهایتان می دهید اولویت شما در انتخاب تأیید رفتاری و شخصیتی طرف مقابلتان از منابع و افراد مطمئن در اطرافیان است و احساس درونی خودتان است که باعث دلگرمی و تحمل مشکلات احتمالی خواهد بود . قطعا اگر شخصیت ایشان یک شخصیت سالم و پیشرفت گرا باشد و منطقی فکر کند دنبال کار و هزینه های منطقی زندگی خودش با انگیزه بهتر و مدیرت و برنامه ریزی منطقی خواهد بود.

پس مهم سالم بودن شخصیت ایشان و وجود احساس علاقه در شما و ایشان ملاک خواهد بود البته اگر با پسر عموی تان قصد ازدواج داشتید این مسایلی که توضیح داده شده مقدمه است و باید برای آشنایی بیشتر شما زیر نظر خانواده ها مسایل عمیق تر شخصیتی را از جمله انتظارات ، علاقه های شخصی ، خواسته ها در موقعیت های مختلف زندگی  و موضوعات مهم که شما و ایشان دارید بحث و بررسی شود و با کمک مشاوره به سوی انتخاب قدم برداشته شود.

قطعا بدانید امکانات بیرونی بدون انگیزه درونی منطقی برای ازدواج خوشبختی شما و آرامش شما را در زندگی تآمین نخواهد کرد پس با پسر عمه تان اگر احساس منطقی برای ازدواج ندارید نباید دل خوش به امکانات مادی بیرونی و یا احساس یک طرفه ایشان باشید.

قطعا در یک شرایط منطقی شما اختیار انتخاب همسفر و همسر خودتان را دارید و اگر کسی از این موضوع ناراحت باشد، خودخواه و غیر منطقی است و شما سعی کنید وضعیت خودتان را در نظر بگیرید و به دلیل قطع رابطه بعضی از افراد خویشاوند زندگی خودتان را خراب نکنید .

موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده