عكس/ از رونالدو خوش تیپ ترم

پله جدید دنیای فوتبال شاید از لحاظ فنی و تکنیکی هرگز به پای پله اورجینال و برزیلی نرسد اما بی شک در زمینه حاشیه سازی یکه تاز است.
رونالدو خوش تیپ

یک نت ـ «گرازیانو پله» ستاره ایتالیایی ساوتهمپتون انگلیس خیلی وقت است که نام خود را به عنوان یک ستاره جدید در سطح اروپا مطرح کرده است. پله اما همانقدر که از لحاظ فنی توجهات زیادی را به خود جلب کرده است از لحاظ حاشیه سازی نیز حضوری پررنگ در رسانه ها دارد. گفت و گوی اخیر وی با دیلی میل انگلیس نیز دنباله ای برای حاشیه های متعدد او بود.

پله در این گفت و گو اظهار داشته که خود را از لحاظ فوتبالی شبیه به "زلاتان ابراهیموویچ" ستاره سوئدی پاری سن ژرمن می داند. وی گفت: من شبیه به زلاتان هستم البته نه به طور کامل. احساس می کنم سبک بازی من با زلاتان ابراهیموویچ خیلی شبیه یکدیگر است.

بازیکن 9 میلیون پوندی ساوتهمپتون افزود: من شبیه به "کریستیانو رونالدو" هم هستم ،منظورم شباهت ظاهری است. البته من بهترم! هم چهره ام از کریستیانو رونالدو بهتر است اما قدم از او بلندتر است.

پله که خود را ستاره ای بزرگ در دنیای فوتبال می داند خاطرنشان کرد: اگر قرار است در هالیوود فیلمی درباره من ساخته شود بهتر است "جرج کلونی" در نقش من بازی کند!

لازم به ذکر است گرازیانو پله که در تیم ملی ایتالیا هم بازی می کند تا این هفته از رقابت های لیگ برتر 9 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

منبع:: جام جم

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده