پدرم نمیتواند نیاز های ما را فراهم کند من دوست دارم مثل دوستانم باشم

ما خانواده ی ضعیفی هستیم و پدرم نمیتواند نیاز های ما را فراهم کند من دوست دارم مثل دوستانم باشم ولی بدلیل مشکلات مالی ...و دوستانم بخاطر همین موضوع زیاد من را تحویل نمیگیرند مشکل چیست ؟؟؟
پولدار

یک نت ـ ما خانواده ی ضعیفی هستیم و پدرم نمیتواند نیاز های ما را فراهم کند من دوست دارم مثل دوستانم باشم ولی بدلیل مشکلات مالی ...و دوستانم بخاطر همین موضوع زیاد من را تحویل نمیگیرند مشکل چیست ؟؟؟

با سلام

از اینکه در تامین نیازهای مالی و...با مانع مواجهید متاسفیم، اما توجه داشته باشید که دلیلی برای تداوم و همیشگی بودن این وضعیت وجود ندارد. اگر با دقت بیشتری به اطراف نگاه کنید افراد موفقی را می بینید که در خانواده های مستمند رشد کرده اند. شما نیز می توانید با پشتکار و تلاش و با توکل به خدای بزرگ آینده ای روشن برای خود و خانواده رقم بزنيد.

در قبال وضعیت موجود نیز لازم است، اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و ارزش انسانی و خانوادگی خود را به مسائل مادی گره نزنید.  پس به یاد داشته باشید که هر چند از لحاظ مالی در رتبه پائینتری از دوستان خود قرار دارید اما از لحاظ هویت انسانی، چیزی از آنها کمتر ندارید. و به قول سعدی

تن آدمی شریف است به جان آدمیت

نه همین لباس زیباست نشان آدمیت

پس خود را دست کم نگیرید و ارزش و اعتبار خود را فراموش نکنید. در عین حال سعی کنید

_ خود را با افرادی مقایسه کنید که از لحاظ اقتصادی یا هم سطح شما هستند و یا پائینتر

_ خود را در سایر عرصه ها نظیر علم و دانش، مهارت و...بالاتر بکشید

_ در صورت امکان، با فرا گرفتن فن یا مهارتی در کاستن مشکلات اقتصادی کوشش کنید

_  به لطف و گشایش خدای متعال امیدوار باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

منم همینطور۰فقط چون خوشگلم۰پسرامیخوانم۰اونم پسرایی۰که دخترخوشگل۰میخوان که باهاشون باشه۰توخونه عین ..۰باهام رفتارمیکنن۰مجبوربه۰پسرادلخوش کنم