مجيد بهرامي درگذشت +عكس يكشنبه ۲۵ آبان ۹۳

مجيد بهرامي بازیگر جوان سينما و تئاتر كشور درگذشت,عكس هاي مجيد بهرامي,آخرين عكس مجيد بهرامي در بيمارستان,هنرمند جوان تئاتر و سینما در عرصه بازیگری - دار فانی را وداع گفت.
مجيد بهرامي

یک نت ـ مجيد بهرامي بازیگر جوان سينما و تئاتر كشور درگذشت,عكس هاي مجيد بهرامي,آخرين عكس مجيد بهرامي در بيمارستان,هنرمند جوان تئاتر و سینما در عرصه بازیگری - دار فانی را وداع گفت.

مهدی بهرامی - برادر مجید - در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: از بیمارستان پارس به ما اطلاع دادند که متاسفانه مجید جان باخته و اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد.

وی درباره زمان و مکان تشییع پیکر این هنرمند جوان نیز گفت: قطعا برای فردا برنامه‌ای نخواهیم داشت و ان‌شاءالله برنامه‌ریزی‌ها برای مراسم تشییع، روز دوشنبه صورت خواهد گرفت.

مرحوم مجید بهرامی که با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد،‌ در نمایش‌هایی همچون «سیا‌ها»، «خانه در گذشته ما» و ... بازی کرده و مدتی نیز برای درمان به آلمان رفته بود.

وی همچنین در فیلم‌های «بدرود بغداد» و «گیلانه» ایفای نقش کرده بود.

عصر ایران

مجيد بهرامي,علت درگذشت مجيد بهرامي,علت مرگ مجيد بهرامي,عكس همسر مجيد بهرامي,عكس برادر مجيد بهرامي,عكس زن مجيد بهرامي,عكس مادر مجيد بهرامي,عكس خواهر مجيد بهرامي,دليل بيماري مجيد بهرامي,دليل مرگ مجيد بهرامي,اخرين عكس مجيد بهرامي,عكس مجيد بهرامي در بيمارستان,عكس خانواده مجيد بهرامي

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خدارحمتشون كنه.امسال سال بدي براي هنرمنداي عزيز كشورمون هست