فال روزانه سه شنبه 06 / 08 / 1393

فال روزانه

 

      

          

 

یک نت ـ 

فروردین

پیش از اینکه حرف بزنید، کلید استاپ را بزنید. همیشه عادت دارید هر چه در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. اما این مساله امروز می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. بهتر است ذهنتان را روی کارهای خود متمرکز کنید. احتمال این وجود که تصمیمات ناگهانی اتخاذ کنید که از روی عقل نیست و شتابزده و هیجانی خواهند بود. بهتر است صبور باشید. با مدیر یا همکاران رفتار بدی نداشته باشید. به جای تکرار کارهای اشتباه، در مسیر دیگری قرار بگیرید و کمی تغییر در خود ایجاد کنید. پول های خود را برای سرمایه گزاری کنار بگذارید. بهترین زمان برای مشورت گرفتن از عشقتان در مورد مسایل مالی است. وقت را تلف نکنید، با هم فهرست وسایل مورد نیاز و کارهایی که تصور می کنید درست است را بنویسید و به سمت آینده بروید.
 
اردیبهشت

شما همیشه دوست دارید همه کارها را به انتها برسانید. چیزی که در سرتان می افتد را تا به انجام نرسانید، خیالتان راحت نمی شود. از اینکه طرز فکر یا عقیده شما را دیگران بفهمند هراسی نداشته باشید. سیاست های کاری خود را با خیال راحت به دیگران بگویید. فقط مراقب کلماتی که استفاده می کنید باشید. مراقب باشید شتابزده یا هیجان زده رفتار و گفتار نکنید تا موجب ایجاد مشکل نشود. ذهن خود را به سوی افکار جدید سوق دهید. برای یادگیری راهکارهای تازه تحقیق و مطالعه کنید. با عشقتان می توانید برای سفری پربار برنامه ریزی داشته باشید. یا به کارگاه ها یا کلاس های ورزشی و یوگا بروید. در کنار هم راهی را پیدا کنید که به آرامش بیشتر و موفقیت سریع تر شما بیانجامد.

خرداد

چه اتفاقی در حال روی دادن است؟ همیشه خیلی خوب می توانید با انسان های غریبه و جدید ارتباط برقرار کنید و با آنها دوست شوید. اما امروز بیشتر مشتاق برقراری ارتباط های عمیق با دیگران هستید و این دوستی های سطحی روحتان را ارضا نمی کند. برای این منظور باید روی حرف ها و رفتارهای خود تجدید نظر کنید. شاید لازم باشد ابتدا در افراد مورد نظر خوب تحقیق کنید و سپس باب آشنایی با آنها بگذارید. در رابطه عاشقانه و عاطفی، هیجانات مثبت شما بسیار زیاد هستند. می توانید وجهه جدیدی از خود و عشقتان را بشناسید. دوستی خود را تنوع ببخشید و کارهایی بکنید یا جاهایی بروید که تازه باشد. حتی با هم می توانید برای پیشرفت کاری یا سرمایه گزاری مالی همفکری داشته باشید.

تیر

باید از تنبلی دست بردارید. شما فرصت های زیاد و  انسان های مهمی در زندگی خود دارید. از آنها کمک بگیرید تا بتوانید موقعیت های خوب خود را تثبیت کنید. شاید کمی حالت عصبی و تدافعی داشته باشید. با کوچک ترین حرف یا نظر مخالفی برافروخته می شوید. اما کنترل زبان و رفتار خود را در دست داشته باشید. اگر به دنبال نیمه گمشده خود هستید شاید در روند کاری و قبول کردن پروژه های جدید بتوانید او را بیابید. این را در ذهن داشته باشید که شما باید پیشقدم شوید تا دوستی میان شما برقرار شود. انرژی های کائنات برای رساندن شما به نیمه گمشده تان در جریان هستند و فقط باید با ذهن درست و خارج از هیجان، تصمیم گیری کنید.

مرداد

امروز دوست دارید کامپیوتر خود را از پنجره بیرون پرت کنید. امروز بیشتر احساساتی هستید و کار و مسایل منطقی کمی برایتان عذاب آور شده است. در محل کار، برخی از همکاران از دستورات شما سرپیچی می کنند و این مساله هم مزید بر علت می شود. بهتر است رفتار بدی نداشته باشید و در گفتار خود احترام را نگه دارید. زیرا ممکن است بعدها خودتان از این امر پشیمان شوید. اگر دوست دارید دیگران به شما احترام بگذارند، اول شما باید به آنها احترام بگذارید و در عین حال، ارزش و اعتبار خود را نیز حفظ کنید. انتقادهای درونی شما زیاد می شوند. مثلا دوست دارید به باشگاه بروید و خودتان را به این کار مجبور می کنید. رای اینکه اعتماد به نفس داشته باشید، با عشقتان هم صحبت شوید. او می توانید چیزی که نیاز دارید را به شما بدهد.
 
شهریور

مراقب کار زیاد باشید. اگر بیشتر از توان خود کار کنید، ممکن است ناگهان خستگی بر شما مستولی شود و این مساله خلاقیت را از شما می گیرد. اگر به دنبال هیجان و تنوع در زندگی هستید، شاید بهتر باشد برای آن دنبال راه حل باشید. مثلا با دوستان حرف بزنید یا در مجله یا اینترنت چاره آن را بیابید. اما مراقب باشید که امروز بسیار مستعد عصبانی شدن هستید. هر واکنشی می تواند موجب ناراحتی شما بشود. باید حواستان به حرف هایی که می گویید یا کارهای که انجام می دهید باشد. کمی احساسات خود را مدیریت کنید و از این اینکه روزمرگی موجب ناراحتی های شما بشوند، دوری کنید. در مسایل عاطفی با عشقتان بسیار مهربان خواهید بود و یم توانید از صمیم قلب با او حرف بزنید. با هم سرگرمی های جدید را تجربه کنید. حتی در مورد مسایل کاری هم می توانید به هم کمک کنید. خنده و شادی در رابطه امروز شما موج می زند.
 
مهر

امروز باید مراقب احساسات خود باشید. همیشه بسیار باسیاست و با فکر رفتار می کنید. اما امروز احتمال این وجود دارد که کمی هیجانی و شتابزده برخورد کنید. این برای موقعیت و شخصیت شما مناسب نیست. اگر کسی از شما انتقاد کرد با حفظ جنب احتیاط، واکنش نشان دهید. بهتر است کمی به خود فرصت و وقت بدهید تا دوباره آرامشتان را به دست بیاورید. اگر بتوانید هیجانات منفی را از ذهنتان دور کنید، با عشقتان نیز رابطه بهتری خواهید داشت. آیا انتظار دارید که عشقتان شما را خوشحال کند؟ این انتظار بدی نیست اما اگر این طور نشد ناراحت و غمگین نشوید. بیشتر وقتتان را در خانواده سپری کنید و از کانون گرم خانه و انرژ هایی که آنها به شما می دهند استفاده کنید. خوشحالی را خودتان هم می توانید به زندگی وارد کنید. همه چیز به نگاه شما بستگی دارد.

آبان

بهتر است قدرت های کلامی خود را پرورش دهید. از روی هیجان یا عصبانیت حرف نزنید. اگر با همسایه یا همکاران مشکلی دارید، با حرف زدن آن را برطرف کنید. از نقدهای تند و تیز پرهیز کنید. بگذارید رویدادها آرام و بی مشکل جریان داشته باشند. شما می توانید به خواسته های خود برسید. هیچ کاری نیست که از عهده آن برنیایید. در محل کار می توانید یک روز پرکار و خوب داشته باشید. از نقدهای دیگران آزرده خاطر نشوید. در مورد مسایل مالی می توانید از عشقتان کمک بگیرید. او پیشنهادهای خوبی در این رابطه دارد که موجب پیشرفت شما خواهند شد.

آذر

شما همیشه در مورد اهداف روزانه، هفتگی و ماهانه خود کاملا شفاف و روشن هستید. می توانید با فکر درست برای آنها برنامه ریزی کنید و آنها را به انجام برسانید. امروز هم همین طور هستید. از این فرصت برای انجام یک پروژه جدید استفاده کنید. به دلتان اعتماد کنید. شما همیشه موفق هستید. امروز هم به خود و توانایی های خود شک نکنید و همان طور که تصور می کنید درست است به جلو پیش بروید. اگر کمی حس تنبلی دارید خودتان را مجبور به فعالیت کنید. این کمک می کند تا ایدههای خلاقه ای نیز به خرج دهید. با عشقتان در مورد مسایل کاری یا مالی حرف بزنید. از او کمک بگیرید. حس آرامشی که او به شما می دهد می تواند برای آینده کاری شما نیز موثر واقع شود.

دی

از اینکه منفعل رفتار کنید، دست بردارید. کمی تکان بخورید و از این موضع تنبلی که دچار آن شده اید، جدا شوید. خودتان را مجبور کنید که تصمیم گیری کنید و برای آینده خود ایده های جدید در سر بپرورانید. البته مراقب واکنش های منفی و انتقادی خود هم باشید. امروز کمی عصبی هستید و این می تواند موجب شود ناخواسته حرف هایی بزنید که شایسته نیست. روی رفتار و گفتار خود کنترل داشته باشید. از گذشته ها برای ساختن آینده بهتر کمک بگیرید. خودتان را در مشکلات قدیم غرق نکنید. اگر مجرد هستید می توانید برای یافتن عشق جدید دست به کار شوید. آدم های جدید پیدا کنید یا در اطرافیان به افرادی فکر کنید که از نظرتان می توانند گزینه مناسبی باشند. اگر هم در رابطه هستید، امروز با او در مورد احساسات خود حرف بزنید. اگر بخواهید نقش قربانی را ایفا کنید، در همان وضعیت باقی خواهید ماند. کمی عصیان کنید تا حس هایی که می خواهید را به دست بیاورید.
 
بهمن

آیا آماده پرش هستید؟ امروز اگر بتوانید مثبت بینی و زیبااندیشی خود را بیشتر کنید، می توانید به سوی موفقیت هایی که همیشه منتظر آن بوده اید پیش بروید. امروز توان آغاز یک پروژه کاری جدید را دارید. البته شاید از برخی مسایل آزرده خاطر شوید. برخی دوستان و گروه های آنلاین برایتان جذاب نیستند و این مساله کمی عصبانیتان می کند. اما کنترل احساسات و رفتارهای خود را داشته باشید تا بتوانید یک روز عالی را تجربه کنید. کارهای گروهی در این مسیر بسیار به شما کمک می کنند.

اسفند

سعی کنید در جمع خیلی گوشه نشین نباشید. خودتان را از دیگران دور نکنید. شاید کمی عصبی باشید اما دلیل نمی شود با دیگران تعامل نداشته باشید. در جمع های دوستانه می توانید لطیفه های جالب تعریف کنید یا سرگرمی های شاد با هم داشته باشید. این وقتتان را به شادی و خنده پر می کند. در این میان با عشقتان همراه باشید تا حال بهتری داشته باشید. اگر بخواهید در نقش قربانی ظاهر شوید، همه رویدادها به همان نحو منفی و بد پیش خواهند رفت. خودتان باید دست به کار شوید. توانایی هایتان را نشان دهید. در جمع ها خوش بدرخشید و خودتان زندگی را شاد کنید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده