مظنون اصلی حادثه اسید پاشی اصفهان دستگير شد

عكس دستگیری مظنون اصلی حادثه اسید پاشی,عكس دستگيري متهمان اسيد پاشي,اسيد پاشي در اصفهان,اسيدپاشان اصفهاني,آيا اسيد پاشان اصفهاني دستگير شدند ؟

اسيد پاشان

یک نت ـ عكس اسيد پاش اصفهاني ؟ !! آيا اين فرد همان اسيدپاش اصفهاني است ؟

 لکه های سوختگی روی دست این فرد در حال آزمایش است

جزئیات بیشتر از هویت مرد زن نمای بازداشت شده در اصفهان + عکس

روز گذشته خبر بازداشت یک فرد مشکوک در حوادث اخیر اصفهان توسط یک نهاد امنیتی منتشر شد و امروز خبرنگار فارس در اصفهان به اطلاعات جدیدی از این مرد دست یافت که در جریان مسائل اخیر اصفهان با آرایش و لباس زنانه به تحریک افراد به بهانه اسیدپاشی می پرداخت.

فارس نوشت ؛از این فرد که «ب.م.ب» نام دارد، متولد 1352 و صاحب یک شرکت مستندسازی است، ادوات ارتباطی و جاسوسی کشف شده است.

این فرد که در تحریکات خود به بهانه اسیدپاشی در اصفهان، روی مساله ظلم به زنان اکید داشته تاکنون دو زن را طلاق داده و در صدد ازدواج با زن سومی است که این زن وکیل برخی عوامل مرتبط با فتنه 88 در اصفهان است. 

گفتنی است علاوه بر آرایش زنانه و تحریکات عمومی «ب.م.ب» ،وجود لکه هایی بر روی دستان وی که احتمال می رود جای سوختگی باشد، شک و تردید ماموران امنیتی را نسبت به احتمال مشارکت وی در سناریوی اسیدپاشی را تقویت کرده است.البته این لکه های مشکوک در حال آزمایش است و فرضیه دست داشتن نامبرده در حادثه اسیدپاشی قطعی نیست.

علي ولي زاده در روزنامه خراسان نوشت:

در روزهاي گذشته خبر اسيدپاشي در اصفهان در صدر اخبار اجتماعي قرار گرفت. حادثه اسيدپاشي از اخبار تلخي بود که مردم و مسئولان درباره آن با هم نظر مشترکي داشتند و دارند و اتفاق نظر دارند که نفس حرکت اقدامي زشت، غيرانساني و غيرشرعي است و بايد اسيدپاش دستگير و به اشد مجازات محکوم شود.

تا امروز صبح گروه، جريان و فردي از اين اقدام حمايت نکرده و همه اظهار تنفر کرده اند و از سويي دستگاه هاي مسئول نيز ضمن محکوميت اين کار وعده دادند در اسرع وقت مرتکب يا مرتکبان را به اشد مجازات محکوم کنند، اما در روزهاي اخير تحرکاتي ديده مي شود که بايد گفت به نوعي کمک به اسيدپاش هاست و اقدامي بدتر يا مشابه اسيدپاشان است.اين اقدام از سوي افرادي است که به نام دفاع از حق کساني که مورد اسيدپاشي قرار گرفتند در صف مدافعان برخورد با اسيدپاش ها متمسک به دروغ و شايعات شده اند.

دروغ ها و شايعاتي که تأثير آن ها به مراتب از اقدامات ۴ مورد اسيدپاشي در اصفهان بيشتر است، به گونه اي که آن ها مي خواهند وانمود کنند که اسيدپاشي تنها در اصفهان نبوده و در جاهاي ديگر نيز وجود داشته و دارد. در همين راستا گاه از اسيدپاشي در تهران، شيراز و مشهد و... مي گويند اين در حالي است که خود آن ها مي دانند که چنين چيزي نيست.

براي نمونه خبري را در خصوص اسيدپاشي در مشهد به نقل از روزنامه خراسان در برخي شبکه هاي اجتماعي منتشر کرده اند. اين در حالي است که خبر ياد شده در ۳۰ آبان ۹۰ يعني ۳ سال قبل در روزنامه چاپ شده و حتي در خبر منتشره توسط همان شبکه ها تاريخ درج آن پاک نشده است. گويا فراموش کرده اند تاريخ آن را پاک کنند يا اين که مطمئن بودند که خبر آنقدر هيجان دارد که خواننده به تاريخ آن اعتنا نکند. ضمن اين که روزي که اين مسئله رو شد به مخاطب بگويند ما خبر را بدون دست کاري در اختيار شما گذاشتيم ولي شما به تاريخ آن توجه نکرديد.

بالاخره وجود اين خبر نشان مي دهد که برخي در قالب دفاع از قربانيان به شايعاتي دست مي زنند که عمق آن از حرکت انجام شده در اصفهان به مراتب فراتر است و ايجاد استرس اسيدپاشي را در سطح کشور تداعي مي کند. به نظر مي رسد برخي اصرار دارند به روح مردم اسيد بپاشند و به نوعي اين استرس را گسترش دهند. از پخش خبر سال ۹۰ تا شوخي کثيف پاشيدن آب روي زنان و دختران همه و همه نشان مي دهد که در اين شرايط هوشياري مردم و مسئولان لازم است تا برخي نتوانند به بهانه يک واقعيت استرس ياد شده را تحميل کنند.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

منصفانه ترین مجازات برای عاملین اسیدپاشی ، "اعدام با اسید" است... همان فرو کردن ذره ذره بدنشان در اسید تا مرگ حاصل شود. امیدوارم مجلس و دولت یک قانون به درد بخور تصویب کنند آمین پاشیدن آب روی زنان و دختران مردم جهت ایجاد رعب و وحشت یا خنده و تمسخر حکمی معادل سرقت مسلحانه با سلاح سرد دارد..امیدوارم با قانونگذاری صحیح فرهنگسازی صورت بگیرد.
بنظرمن بايد ليوان ليوان اسيد بدين اين مجرم بخوره ک از درون بسوزه بفهمه سوختن دل پدرمادر دختری ک زيبايشو ازدست داده کمتر ازاين نيست
بنظرمن بايد ليوان ليوان اسيد بدين اين مجرم بخوره ک از درون بسوزه بفهمه سوختن دل پدرمادر دختری ک زيبايشو ازدست داده کمتر ازاين نيست
تو ازدل اون چه خبر داری
توازدل اون چه خبر داری
توازدل اون چه خبر داری
توازدل اون چه خبر داری
باید یک مجازات خیلی سخت برای اسیدپاشی در نظر گرفته بشه و این مجازات در رسانه ها عملا پخش بشه و به اطلاع عموم برسه که هر بیماری انقد راحت به فکر چنین مرحمی برای مرضش نیفته
باید ایمرد رو بهش اسید بدن بخوره تا حالیش بشه که با جوان های زیبای مملکت ما چیکار کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا را شكر كه دستگير شدن ، در ضمن اين كه شبيه زنه چرا
خدا را شكر كه دستگير شدن ، در ضمن اين كه شبيه زنه چرا
خدا را شكر كه دستگير شدن ، در ضمن اين كه شبيه زنه چرا
خدا را شكر كه دستگير شدن ، در ضمن اين كه شبيه زنه چرا
دستگیرهم نمیشد اهمیتی نداشت
باور نکنید . لکه های روی دست این بخاظر ضایعه پوستیه(لک و پیس) نه اسید
اگر مجرمان درهرپست ومقامی که باشن به درستی مجازات شوند جامعه اصلاح میشود وگرنه شاهد اینچنین جرم بزرگ میشویم
از نظر من با يد اينا را اسيد بهشون بپاش وس پس بديم بخورن واتيششن زد
از نظر من با يد اينا را اسيد بهشون بپاش وس پس بديم بخورن واتيششن زد
بايد بدهيد اسيدبخورن وبعد روشون بريزيد تا ببينن مزه اش خوبه???
سلام به همگی چه قدر خبر خبیه که این مرد کو..... دستگیر شد .بیچاره دخترای خوشگل و زیبا مملکت ما که قربانی اسید پاشی شدم روی صورت اینا باید اسید بپاشی بعد سرشونو ببرین تا دیگه درس عبرت بشه برای بقیه میدونم خیلی وحشیانه س ولی حقشونه