خانوادم مخالف ازدواج با همكلاسيم هستن

من ۲۸ سالمه وقتی ۲۲ سالم بود از همکلاسیم خوشم اومد و ازشون خواستگاری کردم اولش خانوادم مخالفتی نداشتن ولی بعد از مشک[قلب شکسته]لاتی که در زندگی برادرم دیدن که منجر به طلاق شد و خانم سرکتاب بازکنی که این مسئله رو قبلاً پیش بینی کرده بود هم برای من و هم برای برادرم ، مخالف ازدواج من با این خانوم شدن
 ازدواج

یک نت ـ من ۲۸ سالمه وقتی ۲۲ سالم بود از همکلاسیم خوشم اومد و ازشون خواستگاری کردم اولش خانوادم مخالفتی نداشتن ولی بعد از مشک[قلب شکسته]لاتی که در زندگی برادرم دیدن که منجر به طلاق شد و خانم سرکتاب بازکنی که این مسئله رو قبلاً پیش بینی کرده بود هم برای من و هم برای برادرم ، مخالف ازدواج من با این خانوم شدند ، من که دیدم نمیتونم خانوادم رو راضی کنم ، موافقت کردم که مادرم به مادر این خانم تماس بگیره و همه چیز رو تموم کنه ولی من نتونستم هنوز با این قضیه کنار بیام خیلی راههای مختلفی رو انجام دادم ولی نتونستم خانوادم رو راضی کنم ، نمیدونم درست هست که خودم تنهایی به خواستگاری برم یا نه؟

با سلام

از جمله مواردی که می تواند در موفقیت یک ازدواج نقش داشته باشد، موافقت و هماهنگی خانواده هاست. عدم همراهی خانواده ها سبب می شود که از یکسو عروس یا داماد از جایگاه و منزلت لازم برخوردار نباشند و از سوی دیگر امکان طرد و دخالت تقویت می شود. بنابراین شایسته این است تا جایی که امکان دارد خود را از حمایت و پشتوانه خانواده محروم نسازید. به این منظور سعی کنید با واسطه قرار دادن افراد موجهی نظیر ، مشاور، روحانی محل، ریش سفید فامیل و...  ذهنیت خانواده خود را تغییر دهید تا ازدواجی با تردید و دغدغه کمتر برای شما رقم بخورد .

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده