عكس و فيلم جهاد نکاح

یک نت ـ ‏زنانی که به اسارت جهاد نکاح رفته اند به دنبال تماس‌های جنسی مکرر، بیش از 30 عفونت از طریق آمیزش منتقل می‌شود.
جهاد نكاح

یک نت ـ سرانجام جهاد نکاح !! طبق این فتوا یک زن در یک روز باید به چند نفر زنا کند، داعش که خود را مسلمان نامیده و داعیه دار متحد کردن جهان اسلام و پیرو قرآن می داند، بحث عده را که صریحا در قرآن مطرح شده کاملا نادیده می گیرند، این گروه علاوه بر اینکه احکام تشریعی دین خود را نادیده می گیرند تمام زحمات 124هزار پیامبر فرستاده خداوند متعال را هیچ انگاشته و فتاوایی صادر می کنند که به هیچ عقلی جور در نمی آید.

داعش در اعمال بی شرمانه خود هر مرزی را زیر پا می گذارد جوری که همه نبایدها را دارد به باید تبدیل می کند، ابتدا فتوا دادند که زنان و دختران مردم، از آن هاست با تکبیر گفتنی آن ها را به عقد خود در می آوردند، بعد فتوا دادند در نبود دختران و زنان غریبه با محارم خود ازدواج کنند و این نکاح به اصطلاح مقدس را رواج دهند و باز فراتر رفته و گفتند، اگر زنی نیافتند با همسنگران خود و باز هر کدام مقدور نبود بدعت "جهاد نکاح النفس" ازدواج با خود را انجام دهند.

با پیگیری مصاحبه هایی که با زنانی که مجبور به جهاد نکاح شده اند تازه آه حسرت از نهادمان بلند می شود که ای وای مرگ انسانیت اینجاست، انسانی که از حیوانی چون خوک هم پیش افتاده است. "«...أُوْلَـئِكَ كَالأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُوْلَـئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ »(سوره اعراف آیه 179)؛ آنان همانند چهارپایان بلكه گمراه‏ترند. [آرى،] آنها همان غافل‏ ماندگانند.

و کاش این فجایع به همین جا ختم می شد، زنان و دخترانی که مورد تجاوز قرار می گیرند از نظر روحی و جسمی آسیب های فراوانی می بینند که درمان آن ها ناممکن و بسیار هزینه بر است و این هزینه هنگفت بر دوش جوامع مسلمان است و آبرویی که از جهان اسلام می رود در این بدعت های شوم و کثیف.

به گفته پزشکان ‏زنانی که به اسارت جهاد نکاح رفته اند به دنبال تماس‌های جنسی مکرر ،بیش از 30 عفونت از طریق آمیزش منتقل می‌شود که بعضی از آنها تا ده‌ها سال ممکن است بدون علامت و مخفیانه در حال گسترش باشند و بنابراین از دو طریق موجب ‏انتشار خطرناکترین عفونت هایی خواهند شد که بعضی از آنها همچون ایدز، درمانی برای آن وجود ندارد‎.

یکی انتشار و همه گیری این عفونت‌ها در دو دهه اول پس از بازگشت و بعد از رجوع این ‏مردان و زنان مبتلا شده به کشورهای مبدا و حمل این عفونت‌های جنسی بدون علامت از جمله ایدز، این بیماری‌ها را به‌صورت پنهانی ‏در بین مسلمانان گسترش خواهد داد‎

موج دوم شیوع در دهه سوم و چهارم پس از بازگشت و زمانی رخ خواهد داد که فرزندان نامشروع و بدون پدر به ‏سن بلوغ رسیده اند و به‌ دلیل عدم حمایت خانوادگی و اجتماعی مناسب دچار سرخوردگی و مشکلات رفتاری خواهند شد که از ‏جمله ممکن است به اعتیاد روی آورند و این خود زمینه عفونت‌هایی همچون ایدز و هپاتیت است و این عفونت‌ها در جهان اسلام ‏گسترش خواهند یافت‎

 

پس نه تنها نسل مسلمانان به خطر خواهد افتاد بلکه به دلیل هزینه گزاف درمان آنها، چنان فشار اقتصادی به ‏کشورهای مسلمان وارد خواهد شد که کمر اقتصادی دولت‌های اسلامی را خواهد شکست و قدرت هر حرکت استراتژیک را از آنها ‏خواهد گرفت و نقش آنها را در تصمیم گیریهای مهم جهانی کاهش خواهد داد‎

این متخصص عفونی در پایان گفت: تعدادی از عفونت‌ها و بیماری‌هایی که از طریق جنسی و جهاد نکاح منتقل می‌شوند به شرح ‏ذیل است: ایدز، هپاتیت A ‎، ‏B ‎،C ‎، ‏D ،CMV ‎ ‏HSV8‎‏، ‏HPV، ‏HSV1-2‎‏ ، ‏EBS‎، ‏HTLV2‎‏ ، گونوره یا سوزاک، سیفیلیس، ‏تریکوموناس واژینالیس، شپش تناسلی، آمیباز، کلامدیا، LGV‎، شیگلا، کمپلیو باکترژوژنی، مایکوپلاسما ژنیتالیوم، ‏هلیکوباکترفنلیا، هموفیلوس دوکرئی، اوره پلاسما اورالتیکوم، مولوسکوم کانتاژیوزوم وگال است.‎

 

جهاد نکاح دختران

چرا برخی زنان داوطلب پیوستن به داعش می شوند؟

نباید این واقعیت را انکار کرد که زن همیشه به لحاظ سنتی و ایدئولوژیک در جنگ، استفاده تشویقی و روحی داشته است. همانطور که در جنگ های صلیبی زنانی را راهی این جنگ ها می کردند که داوطلبانه خود را در اختیار سربازان قرار دهند. و پس از بازگشت این ها را تحت عنوان "مادران جنگ" تجلیل می کردند و گرامی می داشتند.

اما بدعت داعش به گونه ای است که به زنان شوهر دار و محارم هم رحم نمی کنند، و از زنان در خط مقدم جنگ استفاده می کنند. با این همه شاهدیم که داعش دارد اعضای جدید از سرتاسر جهان جذب می کند که بسیاری از آنان زن هستند.
 

این مسأله از دو بعد قابل بررسی است:

1. زنانی که از جهان عرب و جوامع مسلمان به داعش می پیوندند، زن در جامعه عرب، به نوعی با محدودیت شدید و حصر در خانه مواجه است که اکنون ظاهرا داعش با میدان دادن به او و باز کردن فضا در صحنه اجتماع و جنگ، در واقع آزادی به زن بخشیده و او را از حصار خانه و حبس در امور آن، رها کرده و در بطن جامعه قرار داده است؛ لذا این مساله برای زنان عرب خوشایند بوده و همین موجب می شود سرسپرده این گروهک تروریستی شوند.

2- زنانی که از جوامع اروپایی و کشورهای غیر عربی به داعش می پیوندند: این ها زنانی هستند که در جوامعی زیسته اند که به خاطر آزادی بیش از حد و لاقیدی و بی بند و باری حیا و عفت خود را از کف داده اند و به دنبال ارضای هوس های خود راهی مناطقی می شوند تا بتوانند در کنف حمایت داعش به ارضای هوس ها و امیال خود بپردازند. در غیر این صورت به چه بهانه ای از قاره ای به قاره دیگر سفر می کنند تا به اصطلاح داعش به بهشت بروند.

 

در همه ادیان الهی مسیحیت و یهودیت از زنا، قتل و غارت... نهی شده است راه رسیدن به بهشت را در چشم پوشی از این اعمال می دانند، چرا هیچ کدام را نشنیده اند و فقط بدعت داعش را راه رسیدن به بهشت می دانند؟!!

مردان خشن، قاتل و تندرو هم جبهه داعش را بهشت خود می دانند حرم سرای داعش برایشان آماده است و بساط قتل و غارت و عیش و نوش هم به راه. پس برای رسیدن به این بهشت کمی سختی راه را تحمل می کنند و به بهشت موعود داعش می رسند.

 

 

تبیان

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده