دانلود آخرين نسخه ويندوز 10 / دانلود ويندوز 10

یک نت ـ دانلود نسخه جديد ويندوز 10 مايكروسافت
ويندوز 10

یک نت ـ دانلود  نسخه جديد ويندوز 10 مايكروسافت

مايکروسافت دقايقي پيش و در خلال کنفرانس اختصاصي خود، نسخه‌ي جايگزين ويندوز ۸ را با نام ويندوز ۱۰ رونمايي کرد.

مايکروسافت از ويندوز ۱۰ به عنوان جامع‌ترين پلتفرم دنيا ياد مي‌کند. پلتفرمي که از طيف وسيع سخت‌افزارهاي مختلف در قالب يک راه‌حل جامع پشتيباني مي‌کند. جو بلفيور از مايکروسافت به اين نکته اشاره کرد که ميليون‌ها مشتري اين شرکت هنوز از سيستم‌عامل ويندوز ۷ استفاده مي‌کنند و رمودندي‌ها مايل هستند تا آن‌ها را تشويق به بروز رساني به نسخه‌ي ۱۰ ويندوز کنند. مايکروسافت در ويندوز ۱۰ تغييراتي اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قديمي ويندوز را نيز جلب کند.

تري ميرسون در کنفرانس امروز مايکروسافت گفت که ويندوز ۱۰، تجربه‌ي مناسب و صحيح مربوط به هر ابزاري را ارائه مي‌کند. در ويندوز ۱۰ شما شاهد رابط کاربري سازگار با ابزار مورد استفاده خود را خواهيد داشت. اين بدين معناست که وقتي در حال استفاده از کامپيوتر هستيد، ويندوز طوري تغيير شکل پيدا مي‌کند تا همه‌چيز براي استفاده از ماوس و صفحه‌کليد فراهم شود. اگر از ويندوز بر روي تبلت استفاده کنيد، آن وقت رابط کاربري ويندوز براي استفاده در ابزارهاي لمسي تغيير شکل مي‌يابد. مي‌توان ويندوز ۱۰ را در واقع ترکيبي از ويندوز ۷ و ويندوز ۸ دانست.

در ويندوز ۱۰ رابط کاربري مدرن در کنار منوي استارت سنتي که در ويندوز ۸ حذف شده بود قرار مي‌گيرد و از اين رو احتمالا کاربراني که به دليل حذف اين منو، مايل به استفاده از ويندوز ۸ نبودند، از ويندوز ۱۰ استقبال کنند. منوي استارت کمي از نظر ظاهري تغيير کرده است تا با گرافيک مدرن و زبان طراحي مسطح مايکروسافت سازگار شود. اگر کاربر بخواهد هنوز مي‌تواند به محيط مترو يا مدرن ويندوز و کاشي‌هاي زنده نيز دسترسي داشته باشد.

با سلام خدمت كاربران گرامي لينك دانلود ويندوز 10 دراولين فرصت هنگام پخش در بازار خدمت شما كاربران گرامي گذاشته مي شود پيشاپيش از صبر و شكيبايي شما سپاسگذاريم.

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

agha pas linke download koosh???
لینک نزاشتید ننویسید دانلود ویندوز 10