میرم سایتایی که نباید برم شیطان یه لحظه جوری گولم میزنه که همه چی انگاری یادم میره

یک نت ـ من خیلی سعی میکنم دنبال گناه نرم ارزوم رفتن به کربلاست من با اینترنت زیاد کار میکنم پس امکان رها کردنش نیست نمیدونم بعضی وقتا چی میشه انگاری همه چی از ذهنم میره خدا رو فراموش میکنم ابا عبدالله رو فراموش میکنم میرم سایتایی که نباید برم بعدش بد جور عذاب وجدان میگیرم که خدا رو ول کردم که اهل بیتو ول کردم اونم به خاطر یه فیلم ..
 عذاب وجدان

یک نت ـ من خیلی سعی میکنم دنبال گناه نرم ارزوم رفتن به کربلاست من با اینترنت زیاد کار میکنم پس امکان رها کردنش نیست نمیدونم بعضی وقتا چی میشه انگاری همه چی از ذهنم میره خدا رو فراموش میکنم ابا عبدالله رو فراموش میکنم میرم سایتایی که نباید برم بعدش بد جور عذاب وجدان میگیرم که خدا رو ول  کردم که اهل بیتو ول کردم اونم به خاطر یه فیلم ..

به خودم میگم خیلی بی انصافی بهنام حسین رو به یه فیلم فروختی امامتو به این سادگی رها کردی، یه راه بذارین جلو پام بگین چی کار کنم شیطان یه لحظه جوری گولم میزنه که همه چی انگاری یادم میره....بگین چی کار کنم شرمنده خدا نشم شرمنده امامم نشم منه گنه کار خیلی ضعیفم اگه ضعیف نبودم گناه نمیکردم.

منتظر جوابتون هستم حاج اقا یه راه واسم بگین...حاج اقا هر چی گناه کنم بازم از رحمت و لطف خدا ناامید نمیشم رحمت خدا خیلی بزرگتر از گناهانه منه...گذشته ی من خیلی خراب بود گناهای زیادی کردم ولی عشق به امام حسین باعث شد تغییراتی تو خودم بدم حالا اگه بتونم این گناه دیگه رو هم ترک کنم خوب میشه...من لحظه لحظه عمرمو به این امید میگذرونم که یه روزی برم کربلا.....

 

با عرض سلام و تشکر

خدمت شما عرض کنم بهتر بود در یک پیام خصوصی منظور خودتان را از گناه به صورت دقیق و جزیی می فرموید اما با توجه به ظاهر متن ، شما دچار یک نوع افراط و تفریط در عملکرد تان هستید به عبارتی حد وسطی ندارید یا به درخواست ها و تحریکات و تکانه های احساسی و هیجانی خود پاسخ می دهید و بعد از برآروده شدن خواست ها که شما آن را گناه معرفی می کنید وارد مرحله وجدان اخلاقی ، سرزنش ها و احساس گناه و... می شوید. برای اینکه یک نظمی به این احساسات درونی خودتان بدهید باید یک وضعیت منطقی برای خودتان در نظر بگیرید به هر حال نیازها جنسی خدادادی و فطری هستند و هدف خاص و روش ارضاء خاص خود را دارند.

پس شما در مواجه شدن با این گونه وسوسه ها به جای سرکوب کردن نیاز به فراگیری فنون مدیریت این غریزه دارید . نکته دیگر اعتیاد شما به اینترنت است که امروزه در کتاب های روان شناسان و محققان مشغولیت فکری نسبت به استفاده از اینترنت و سرآسیمگی در کانکت شدن یکی از نشانه های اعتیاد به اینترنت است که خود موضوعی جداگانه است. برای مدیریت غریزه جنسی راهکارهای مختلفی وجود دارد .

نکته دیگر این است شما در هر حال و وضعیتی که هستید نباید احترام به خودتان را فراموش کنید پس با پرهیز از خودسرزنشی و افزایش عزت نفس دلسوزانه و با محبت با خودتان صحبت کنید و با خودتان به صورت خشن و تحقیر کننده صحبت نکنید سعی کنید از برنامه های لذت بخش و حلال که مفرح هستند بیشتر استفاده کنید . سعی کنید بخش اجتماعی مذهبی بودن را در زندگی پر رنگ کنید و خدای نکرده به خاطر افسردگی تان از مذهب و آیین های مذهبی با خود صحبت نکنید مثلا رفتن کربلا خوب است ولی اگر فکر می کنید برای تغییر این وضعیت کربلا رفتن مشکل شما را حل می کند اشتباه فکر کرده اید .

چون خیلی های شاید چندین و چندین بار کربلا رفته اند اما باز رفتار منفی خود را تکرار کرده اند در این جا شما با یک غریزه خدادای مواجه هستید که باید با مهربانی با آن رفتار کنید و سعی کنی قانعش کنید که از روش و زمان مناسب برای برآورده کردن باید استفاده کرد از طرفی نقاط مثبت و خوبی های که در زندگی دارید را نادیده نگیرید .

موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده