عكس/ اين خروس 18 ماه بدون سر زندگي كرد

یک نت ـ این خروس بی به مدت 18 ماه زنده ماند. مانند همه خروسهای زنده دنبال غذا می‌گشت و با منقار جدیدش سعی می‌کرد که غذا بخورد. حتی زمانی که سعی می‌کرد صدایی از خود تولید کند صدا به صورت غرغر از گلویش بیرون می‌آمد و مانند بقیه خروس های سالم سعی می‌کرد که زیر بال های خود را بخاراند.
خروس

یک نت ـ این خروس بی به مدت 18 ماه زنده ماند. مانند همه خروسهای زنده دنبال غذا می‌گشت و با منقار جدیدش سعی می‌کرد که غذا بخورد. حتی زمانی که سعی می‌کرد صدایی از خود تولید کند صدا به صورت غرغر از گلویش بیرون می‌آمد و مانند بقیه خروس های سالم سعی می‌کرد که زیر بال های خود را بخاراند. کشاورز با یک لوله سرنگ این هیولای جدید را غذا می‌داد. یکی از زیست شناسان و عصب شناسان دانشگاه آرکانزاس علت آن را این طور عنوان کرد که مغز این حیوان شامل دو قسمت در بالای چشمان او است و کار بینایی و موقعیت یابی این خروس را همان قسمت باقی مانده مغز صورت می‌دهد.

خروسی‌که18ماه بدون‌سر زندگی‌کرد
زمانی که سر این جوجه خروس چاق و چله در سال 1945 بریده شد و به عنوان معجزه خروس بی سر لقب گرفت، 5 سال سن داشت. کشاورزی در شهر فرویت وقتی که، به صورت تصادفی سر این جوجه خروس را طوری برید که از انتهای بینی به پایین به اضافه یکی از گوشها و قسمتی از مغز سر این خروس بریده شد بطور معجزه آسایی این خروس زنده ماند.

خروسی‌که18ماه بدون‌سر زندگی‌کرد

 

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده