شوهرم چشم سبز هست و اين موضوع آزارم ميده

یک نت ـ من دختری هستم كه چند ماهی عقد كردم با مردی كه از نظر اعتقادی، صداقت، ایمان، رفتار، كار و ... با من در یك سطح قرارداره با تشویق اطرافیان و تحقیقات لازم جواب مثبت دادم و در حال حاضر ایشان همسر بنده هستند.
سبز

یک نت ـ با سلام و خسته نباشید. من دختری هستم كه چند ماهی عقد كردم با مردی كه از نظر اعتقادی، صداقت، ایمان، رفتار، كار و ... با من در یك سطح قرارداره با تشویق اطرافیان و تحقیقات لازم جواب مثبت دادم و در حال حاضر ایشان همسر بنده هستند.

تنها چیزی كه آزارم می ده رنگ چشمهاش كه سبز رنگ البته بیشتراز حرف مردم می ترسم تحمل شنیدن هر حرفی رو ندارم. حالا نگرانم می ترسم روزی برسه كه همه چیز رو به خاطر این موضوع بهم بزنم. نمی دونم چیكار باید بكنم فكرم خیلی بهم ریخته است اون خیلی خوشحال و من خیلی ناراحت ولی اون از این موضوع خبر نداره؛ من باید چیكار كنم؟

 

با سلام

لطفا به موارد زیر توجه بفرمایید:

_ به نظر می رسد حضرتعالی بیش از اندازه به قضاوت اجتماعی و نظر دیگران بها می دهید و ارزشی که باید برای خود قائل باشید، قائل نیستید که همین مسئله سبب افت اعتماد به نفس و اضطراب شما می شود. لذا ضروری است به توانایی های خود اعتماد بیشتری داشته باشید و با فرا گیری فنون افزایش اعتماد به نفس، در ارتقاء اعتماد به نفس خود بکوشید.

_ در صورتی که در امور متعدد سابقه سختگیری و یا تردید را دارید، این امر می تواند گویای وسواس شما باشد که نیازمند درمان است

_ هر چند چشم سبز نه تنها زشت نیست که برای بسیاری زیبا است اما در امر ازدواج مانند هر موضوع دیگری لازم است از کمالگرایی اجتناب شود. بنابراین باید پذیرفت که قرار نیست با فردی ازدواج کرد که هیچ ضعف و یا نقصی نداشته باشد چرا که اصولا چنین فردی وجود خارجی ندارد.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

همه دنبال پسرای چشم رنگی هستن ناشکری نکن مگه چه عیبی داره به خاطر ااین موضوع جدا بشی واقعا که ...
یعنی واقعا متاسفم ک تو جامعه ای زندگی میکنم ک انقد ادماش عقب افتاده و کوته فکرن!یعنی چی چشماش سبزه؟خب ک چی؟
منم از چشم های روشن خوشم نمی باد ولی دلیل قانع کننده ای نیست برای جدایی و از طرفی اول پسندیدین بعد جواب دادین
از وقتی اومدم ایران ی چیزایی میخونم میشنوم ک ب عقل جن هم نمیرسه،، (مثلا منم خارج رفتم••• میگن خوشبحالت چشم رنگی هستی)))