دوست دارم جلب توجه كنم برای مردای نامحرم

یک نت ـ خانمی ٣٢ ساله هستم و ٧ ساله كه ازدواج كردم و همسرم را خیلی دوست دارم ولی مشكل من اینه كه دوست دارم جلب توجه كنم برای مردای نامحرم
نامحرم

یک نت ـ  خانمی ٣٢ ساله هستم و ٧ ساله كه ازدواج كردم و همسرم را خیلی دوست دارم ولی مشكل من اینه كه دوست دارم جلب توجه كنم برای مردای نامحرم، و از اینكه اونا بم توجه كنن یا من مركز توجه اونا باشم لذت میبرم ودر این صورت احساس رضایت میكنم و حس خوبی دارم برای همین با اینكه سنی ازم گذشته همچنان در جمع دوستان و خانواده پرانرژی هستم و رفتارها و شیطنت های یه دختر ٢٠ ساله یا حتی كمتر از خودم نشون میدم و اگه هم سعی كنم خودم را كنترل كنم حس افسردگی بم دست میده كه حتی باعث سوال میشه و بقیه فكر میكنن من از چیزی یا كسی ناراحتم.

كلا نظر دیگران در مورد خودم برام بی نهایت مهمه و اگه كسی مخصوصا یه آقا از من ناراحت شه یا حداقل من اینطور تصور كنم این موضوع فكر من را روزها یا هفته ها به هم میریزه.

یه مثال میزنم:

چندماهی هست كه پسر یكی از فامیل های شوهرم كه حدود ٢٠ سالشه به من ابراز علاقه میكنه و پیشنهاد دوستی میده، ما خیلی همدیگه رو می دیدیم البته فقط تو جمع خانواده .اون خیلی اصرار داشت كه گاهی هم با هم بریم بیرون ولی من قبول نمی كردم و میگفتم حس من به تو مثه داداشمه ولی این واقعیت نداشت چون فكر اون تمام مدت شب و روز تو ذهنمه و تقریبا دارم با اون و خاطراتش زندگی میكنم با اینكه خودم بش گفته بودم دیگه بم اس نده خودم گاهی بش مسیج میدادم تا اینكه چند روز پیش خودش بم گفت هر چی بین ما بوده مال گذشته هست و بهتره بی خیال شیم. این موضوع و این حرفش كلا اعصاب من رو بهم ریخته و آرامش رو از من گرفته.

میتونید راهنمایی كنید چطور میتونه اون و حرفایی كه به من زده ( وكلی بم برخورده) را فراموش كنم و برگردم به زندگی عادی خودم!؟

و كلا چطور میتونم به زندگیم و عشق شوهرم راضی و خوشحال باشم و دیگران اهمیتی برام نداشتن؟

با تشكر

باعرض سلام و تشکر

وضعیتی که شما در آن قرار دارید نیاز به یک تست شخصیتی دارد به نظر می رسد برخی از وابستگی ها و یا اینکه دوست دارید از طرف جنس مخالف دوست داشته باشید و این کار را هم مشکل می دانید یک تعارض شخصیتی است از طرفی شما دوست دارید که به عشق شوهرتان راضی و خوشحال باشید ولی در رفتار و عمل این اتفاق نمی افتد که این هم باید با مشاوره حضوری گفت و گو شود.به نظر می رسد نیاز به دوست داشته شدن و تحویل گرفتن و توجه جنس مخالف به شما ریشه در دوران کودکی و برآورده نشدن نیازهای مذکور در کنار همسرتان باشد که مشاوره حضوری با صحبت که با همسرتان خواهد داشت ایشان را به تکلیف و وظیفه اش نسبت به شما آشناتر خواهد کرد تا شما رضایت بالایی در کنار همسرتان داشته باشید و به صورت اتوماتیک نیاز به دیده شدن و طلب محبت شما از روش نامناسب هم به شدن کاهش خواهد یافت .

موفق باشید.

امتیاز: 
هنوز رایی ثبت نشده

دیدگاه‌ها

خجالت بکش زن برو از خدا بترس خیلی از دخترای همسن تو هنوز ازدواج نکردن وتو ارزوی زندگی وازدواجن حالا تو اومدی اینجا ومیگی خودنمایی میکنم واز پسر 20 ساله خوشم میاد وهمسرمو دوس دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا خجالت اوره
دمت گرم